ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آب هندوانه



یلدامبارک 

امیدوارم شب چله و جشن یلدا ، که یادآدور مهر است و آیینی کهن و نمادی از چیرگی نور و روشنایی بر ظلمت و تاریکیست ، به همه دوستان خوش بگذره .


 یلدایتان شاد 


---------------------------------------------------------------------

آب هندوانه یکی از نوشیدنی های خنک تابستانی هست... که برای شب یلدا هم به نظر من گزینه ی مناسبی هست.. 

ولی تو تابستون اصلا فراموشش نکنید.. ای میچسبه.... 

 اگه بنا به بدشانسی یه هندوانه ی سفید گیرتون افتاد سریع تبدیلش کنید به آب هندانه .... 

 


 


هندوانه رو پوست بگیرید و خرد کنید و داخل  مخلوط کن بریزید و چند پالس بزنید تا کاملا تبدیل به مایع بشه و بعد از صافی رد کنید  تا هسته هاش جدا بشن... 

به آب هندوانه  شکر اضافه کنید .. شیرینیش رو بچشید بسته به ذائقه ی خودتون ،شیرین یا کم شیرین بودن هندوانه داره... اگه هندونه شیرین بود شکر اضافه نکنید.. 

میتونید وقتی هندوانه ها داخل مخلوط کن هست کمی توت فرنگی هم  اضافه کنید و با هم مخلوط کنید.  اونم خوشمزه میشه... 

میتونید  زمانی که  به هندوانه های داخل مخلوط کن چند قعطه یخ هم اضافه کنید.. ولی اگه یخ اضافه کردید باید همون موقع سرو کنید . چون اگه داخل یخچال بزارید کمی  آبکی میشه.. 

موقعه سرو داخل   نوشیدنی چند قعطه یخ بریزید و نوش جان کنید..  




میتونید  چند اسکوپ  هندونه داخل لیوان آب هندونه هم بریزید.... با اسکوپ بستنی  این مدل میشه... 






نظرات 3 + ارسال نظر
monir سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:48 ق.ظ

سلام بر بانوى هنرمند
یلدات مبارک عزیزم
خواستم بابت همه آموزشهات ازت تشکر کنم ک بى دریغ در اختیار ما میذارى
من از اون جعبه لوازم خیاطى البته ١٠ سانت بزرگتر درست کردم براى مادر شوهرم ک تازه مادر خودمم شده آخه تازه عقد کردم
از درب آویز قلبى ک آموزش دادى ایده گرفتم ،تموم پوست میوه ها رو تبدیل میکنم به گل، زیر پایى خرس با توپک کاموا درست کردم خیلى خوکسل شده و با توپک های رنگارنگ کیفم رو تزیین کنم و تصمیم دارم روتختى چهل تیکه هم درست کنم برا جهیزیه م
تو باعث شدى خیلى چیزا برام راحت شه و احساس مفید بودن بکنم
بینهایت ازت ممنونم و خیلى خیلى مشتاقم تا ببینمت
البته همسرم هم پا به پاى من مشتاق کارهات هست
امیدوارم به زودى خبر مادر شدنت رو بشنوم
بازم مرسیییییى که انقدر مفیدى

سلام عزیزم
ممنون گلم
خواهش میکنم عروس خانم گل.. خوشحالم که دوست داشتید ...
ماشالله خودت کلی هنرمندی عزیزم.
امیدوارم کنار همسرت شاد و خوشبخت باشی همیشه ...
مرسی از دعای قشنگت ...
به همسرم محترم هم سلام برسونید .شاد و خوشبخت و سلامت کنار هم باشید..

علی امین زاده یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.pocket-encyclopedia.com

راستی آشپزی من هم دست کمی از شما نداره ها!
یه سر به سایتم بزنید اگه نتونستید پیداشون کنید بگید تا براتون لینکهاش رو بفرستم.

الان دیگه اشپزی یه کار هنری شده که زن و مرد نمیشناسه..
قبلا کار خانم ها بود. ولی الان خیلی فرق کرده...
حتما

الهام سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام.آیاشماسفارش ربان دوزی قبول میکنید؟برای سرویس آشپزخانه وروکش وسایل برقی میخوام.باتشکر

سلام عزیزم
عزیزم فعلا شرایط سفارش ندارم شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد