ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

ایده مرتب کردن وسایل


سلام دوستان روز و روزگار خوش 

امیدوارم شب یلدا خوش گذشته باشه... 

ولی 

هوا بس ناجوانمردانه آلوده است و احساس تنگی نفس میکنیم... 

مدرسه ها رو تعطیل کردن بچه ها بیرون نرن تو این هوای آلوده ملت بچه هاشون بر میدارن میبرن بیرون و پارک... 

یه چند روز رعایت کنیم و ماشین بیرون نبریم  اتفاقی نمیافته .. خودمون داریم تو این هوای مسموم نفس میکشیم.... 

تو روخدا یکم رعایت کنیم. سر کوچه میخواهید برید ماست بخرید ماشین نبرید...

دو روز بشینید تو خونه و بیرون نرید.. چی میشه.. 



---------------------------------

اینم یه سری ایده ی خوب برای مرتب کردن لوازم  


 


یه سری سطل های  توری هست به این شکل که برای کاغذ و ... هست رو بخرید و دورش رو طناب کنفی بچسبونید ... 

 



برای اتاق خواب و سرویس بهداشتی خوشگل میشه... 



قوطی های کافی میت رو هم  برچسبش رو بکنید توش هرچی خواستید بریزید. به نظر من بهتر از شیشه هست که داخل کابینت هست کسی نمی بینه .هم جا کمتر میگیره هم تو اثاث کشی خیالت راحته نمیشکنه... 





کپسول های مافین رو هم میتونید تو شیشه بزارید و برای مرتب شدن داخل کابینت.. 



اینم یه ایده ی عالی برای مقوا ها و الگوها ی سرگردان و.... تو کاور لباس بزارید و داخل کمد آویزون کنید.. 



قوطی رب رو میتونید رنگ کنید. درب پلاستیکی روش رو  یه برش بزنید و نایلون های فریزر رو داخلش بزارید و اینطوری راحت بیرون بکشید..  



اگه کفش اسپرت دارید و داخل کمد اتاق میخواید بزارید این یه روش خوب که همون قفسه های اتاق کثیف نشه  و هم مرتب کنار هم باشن... چون  من به شخصه متنفرم کفش های تو خیابون پوشیده رو تو کمد بزارم. کف قفسه ها رو هی باید پاک کنی  .. کف کفش واقعا آلوده است... 

قوطی های  نوشابه های خانوادگی رو  سرش رو ببرید و کفش ها رو بزارید داخلش... 



اینم یه روش خوب برای پاکت هایی که درش باز میمونه.. سر قوطی نوشابه رو ببرید و  سر پاکت رو داخلش کنید



یا اینکه داخل کیسه فریزر کنید ...  



برای بسته بندی گوشت چرخ کرده هم ، برای اینکه جا کمتر بگیره تو فریزر و هم نایلون کمتر مصرف شه و به طبیعت ضرر کمتری بزنیم... 

یه زیپ لاک بزرگ رو  بردارید داخلش گوشت چرخ کرده بریزد و صافش کنید و بعد با استفاده از یه سیخ چوبی به اندازه ی مصرف هر سری بینشون فاصله بدید که وقتی خواستید  یه تکه رو بردارید راحت اینکار رو بکنید... 



اینم یه ایده  برای قوطی رب و شیر خشک و.... 

دور قوطی رب یا شیر خشک رو طناب کنفی بچسبونید و استفاده کنید.. 





برای لوازم تحریر و لوازم بهداشتی خوبه... 




دور گلدونم میشه چسبوند تا خوشگل بشه.. 



اینم یه ایده ی عالی برای کش سر و النگو.... 



وسایل لازمم که میبیند 

رول دستمال حوله ایی 

چسب 

مقوا  و سی دی 

کاغذ کادو یا پارچه 



سی دی رو روی مقوای ضخیم بزارید طرح دایره رو  بکشید و ببرید 




دورش رو کاغذ کادو بچسبونید. اگه مقواتون ضخیم نبود سی دی روهم به مقوا بچسبونید و بعد کاغذ کادو بجسبونید...


رول دستمال حوله ایی رو هم با کاغذ کادو یا پارچه کاور کنید... 



و بعد رول رو به دایره بچسبونید




به این صورت 




--------------------------------------------------


p.s   

امروز روز اول دی ماه است

من راز فصل ها را میدانم

و حرف لحظه ها را می فهمم

نظرات 8 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ق.ظ

مررررررررررررررررررسی باران جونم ازین همه لطفی که به ما داری و این همه حوصله که به خرج میدی.
من قبلا هم گفتم تازه با وبلاگت آشنا شدم و واقعا خوشحالم و هروقت که سرعت نت خوب باشه میام سر میزنم. ماآخه متازه ازدواج کردم و همسرم رورزا خونه نیست و خیلی حوصلم سر میره اینه که همش با وبلاگ شما سرگرمم :-*

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که وبم رو دوست داری عروس خانم
کنار همسرت خوشبخت باشید همیشه..

فرزانه چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:12 ق.ظ

البته فکرکنم سری قبلی هرکاری کردم نظرم ارسال نشد براتون. بازم ممنووووووووووووووونم و از خدا بهترین هارو برات میخوام

کامنت قشنگت اومده بود عزیزم
مرسی گلم
همچنین برای شما

هانیه شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام عزیزدلم، میشه یک مطلبم راجع به جمع و جور کردن کمد لباس بزاری، از یک طرف لباسها ، از طرفی جمع و جور کردن کیف و کفش ها داخل کمدها واقعا کار دشواریهف مخصوصا وقتی مستاجری و کمد بسیار کوچیکی هم داری ممنون میشم راهنماییم کنی

سلام عزیزم
دوست گلم یه سری مطلب راجع به مررتب کردن کمد گذاشتم.. سمت راست وب .. قسمت موضاعات رو ببینید هست.
بازم مططلب میزارم...

علی امین زاده یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.pocket-encyclopedia.com

جالب بود.
من در وقت آزاد مدلهای هواپیما و کشتی و اینها رو می سازم. اولین چیزی که نظرم را جلب کرد آن پمپ تزریق چسب بود. دوست داشتم ببینم با آن چه کار می کنید.

ایده های جالبی بود. ممنون از اشتراک.

خواهش میکنم جناب
جالبه ساخت هواپیما و...
من بچه بودم با مقوا کارم این بود خونه و هواپیما بسازم. در همون حد کودکیم موند...
موفق باشید

ونوس یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام دوست خوبم خوبی عالی مثل همیشه

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتید

فاطمه یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:46 ق.ظ

باسلام وخسته ناشید وتشکر از مطالب خیلی خیلی خوبتون
ببخشید میخواستم بپرسم شما میدونین اون سطل های توری شکل که تو شکل اول گذاشتید رو از کجا میشه تهیه کرد؟
من مدت هاس دنبال یه همچین چیزی هستم
ویه سوال دیگه اینکه من دوست دارم خودم یه آباژور درست کنم اما بدنه خامشو پیدا نمیکنم میدونین از کجا باید تهیه کرد؟

سلام دوست عزیز
فکر کنم پلاستیک فروش ها و یا بعضی از لوازم معماری مهندسی فروشی ها داشته باشن...
بدنه خامش رو باید برید از مغازه هایی که مجسمه های خام میفروشن.. تهران فروشگاه سحر میفروشه...

نازنین یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام واقعا ممنون از وبلاگ خوبتون

خواهش میکنم دوست عزیز

زهرا سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام من خیلی از سایت شما استفاده می کنم. من و دختر کوچکم مریم با هم از هنر شما تشکر می کنیم.

خوشحالم که دوست داشتید
سلامت باشید همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد