ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

جاسوزنی


جاسوزنی زیبا و ساده 


 

 

اول روی پارچه دو تا دایره بکشید و ببرید 

و بعد به 4 قسمت دایره ها رو ببرید 



حالا این 4 قسمت  دو تا دایره رو بهم بدوزید  

و بعد دوتا دایره رو هم بهم بدوزید و یه گوشه رو باز بزارید و پارچه رو برگردونید و داخلش رو با پشم شیشه پر کنید و اون قسمت باز رو هم  بدوزید .. 



با یه کاموا یا نخ عمامه  گل رو به چند قسمت تقسیم کنید. یعنی اگه نخ و سوزن رو از بالای کار بیرون اوردید از کنار گل نخ رو ببرید و از پایین کار داخل کنید.. 



به این صورت یه جاسوزنی زبیا و  ساده دارید 




میتونید با گل و نوار قیطون و مروارید تزیینش کنید.. 











نظرات 3 + ارسال نظر
monir پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام بانوى زیبایى
خسته نباشى و مرسى براى این کار زیبا
میخواستم خواهش کنم براى تزیین کیک تولد مناسب یه آقاى نزدیک ٣٠ ساله ایده بدى
من یه بار با کرم شانتى و انار تزیین کردم خوب نشد
و اینکه خامه فرم گرفته رو از قنادى تهیه کنم بهتره یا پودرش رو بخرم؟ نمیخوام زیاد از خامه استفاده کنم. اگه لطف کنى و کمکم کنى بینهایت ممنون میشم ازت
مرسیییییى

سلام عزیزم
سلامت باشی
هر دوش خوبه هم خامه ی فرم گرفته هم پودر قنادی...
اگه نمیخوای زیاد خامه استفاده کنی. از گاناش استفاده کنی. هم خیلی خوشمزه است هم کار باهاش راحته..
اگرم کار با فوندانت بلد هستید. میتونید پیراهن مردونه درست کنید.. و با فوندانت کاور کنید.
ولی اگه با گاناش کار کردید هم کیک رو به شکل کراوات میتونید درست کنید هم سبیل...

monir یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:50 ق.ظ

مرسى بابت راهنماییت باران عزیز
حتما ازشون استفاده میکنم
ممنون و خسته نباشى عزیزم

خواهش میکنم عزیزم
سلامت باشی دوست نازنین

مریم دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:00 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد