ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

یویو



 

 اینم آموزش یو یو

حالا چرا به این میگن یو یو !!  خدا داند !!! 



برای این کار اگه اشل دایره ندارید .. یه کاسه بزارید رو پارچه و یه سری دایره ببرید



دور دایره ها رو کوک بزنید و کوک رو کامل بکشید تا پارچه جمع بشه..



روی  پارچه  دکمه بدوزید



به همین راحتی یه سری یویو درست کنید و باهاش هرچی دوست داشتید بدوزید..



برای کوسن. یه پارچه ببرید اندازه ایی که میخواهید کوسنتون باشه. بعد یویو ها روی پارچه بدوزید.. و  برای پشت کوسن یه پارچه ی دیگه ببرید چند سانت اضافه ببرید و از وسط ببرید و بزارید  پشت پارچه و بدوزید.. 




اینم کوسن



کارهای مختلفی میشه با یویو کرد..








میتونید روی یویو ها دکمه ندوزید و همونطور ساده استفاده کنید.. 






نظرات 3 + ارسال نظر
ساحل یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:13 ب.ظ

خیلی خیلی زیبا خسته نباشی خانوووووم

سلامت باشی دوست عزیز

پروانه یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.pasandideh.blog.ir

با سلام
کارهای زیبای شما را مشاهده کردم بسیار جالب بود و لذت بردم . خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید. امیدوارم مطالب آن برای شما خوشایند باشد.لطفا در صورت تمایل من را هم لینک کنید.ممنون میشوم . خدانگهدار

سلام دوست عزیز
خوشحالم که دوست داشتید

الی پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام واقعا مطالب خوبی گذاشتید ممنون
من تازه میخوام جهیزیه درست کنم نمیدونم از کجا باید شروع کنم یک جهیزیه خاص میخوام درست کنم چیکار کنم؟

سلام
امیدوارم خوشبخت بشید...
تزیین جهیزیه یا خرید جهیزیه !!
از هر جایی که راحت تر هستید.. زیاد سخت نگیرید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد