ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش ویترای



اول یه توضیح کلی درباری وسایل ویترای  بدم !


رنگهای ویترای بر دو پایه ی تینر و آب تو بازار هستن.

که بر پایه ی تینر برای این هست که اگه بخوایم ظرف رو بشوریم مناسب تر هست.

در مورد قلم مو هم اینکه. از مدل های مختلف استفاده کنید. یعنی شماره ی قلمو که از صفر هست تا ...

 همیشه یه قلم موی شماره ی 4 و 8  و صفر داشته باشید. باز بسته به خودتون داره که چطور راحت هستید. با چه قلمویی راحت هستید.

به پالت هم احتیاج دارید برای اینکه رنگ ها روش بریزید و موقعه ی کار رنگ رو بریزید روش و  بردارید استفاده کنید.


برای طرح هم اگه نقاشیتون خوب نیست. تصویر مورد نظر رو پرینت بگیرید و پشت سطح کارتون بچسبونید و اول با خمیر دورگیر ،دورگیری کنید .و بعد رنگ آمیزی کنید.


برای ویترای احتیاج به شیشه دارید. حالا میتونید از یه شیه صاف استفاده کنید و بعد قاب بگیرید یا روی پارچ و لیوان وشیشه های خالی سس و مربا.و آینه و کاشی و.... هر چی که مایل بودید بکشید.

اول ظرف یا شیشه ی موردنظرتون رو بشورید و خشک کنید. نباید روش کثیفی و گرد و غبار باشه.


ولی اگه اولین بار هست که میخواید ویترای انجام بدید رو سطح صاف انجام بدید که دستتون راه بیفته.

در ضمن یه نکته ایی رو بگم که رفتید رنگ ویترای بخرید اگه فروشنده گفت اکرلیک ببرید همه از اینا میبرن برای ویترای گوش ندید ! از اکرلیک هم استفاده میکنن ولی رنگ ویترای نیست .

برای استفاده از رنگ اکرلیک برای اینکه رنگ اکرلیک روی شیشه ثابت و قابل شستشو باشه بهتره رنگ رو با  چسب شیشه glass medium   مخلوط کنید و با ابر به شکل ضربه ای به روی شیشه بزنید. 

یا  رنگ اکرلیک رو با ژل مات کن به نام frosting jeel  (فروستینگ ژل) مخلوط کنید و استفاده کنید.


بعد هم اینکه یه سری رنگ های ویترای هست که تو جعبه است 6 رنگ هست ایرانی فکر کنم !. از اونها هم نخرید عین لاستیک میمونه ! رنگ ویترای اصل بخرید که روش نوشته ویترای البته به زبون انگلیسی ! تک تک هم هستن. 

برای ثابت شدن ویترای روی کارتون میتونین ازاسپری فیکساتور استفاده کنین


وسایل لازم

رنگ ویترای ( مارک LB یا pebeo )
برای شروع کار رنگهای اصلی قرمز ، سبز، زرد و ابی کفایت میکنه.. می تونید با ترکیب رنگها ، رنگهای جدید رو به دست بیارید..


خمیر دورگیر( مارک pebeo یا touch)برای شروع کار یه دورگیر مشکی و یه دونه طلایی بخرید

تینر

پالت

قلم مو ( که حتما باید نوک گرد باشه)

شیشه


اول طرح رو میندازیم زیر شیشه ، برای اینکه تکان نخوره ، یه مقدار چسب نواری بزنید به حاشیه شیشه ...



بعد با دورگیر طرح رو می کشیم .مهمترین قسمت ویترای دورگیری هست. میزان فشاری که روی تیوپ دورگیر وارد میکنید باید یکنواخت باشه.. تا طرح یکسان دربیاد..








بعد از اینکه دورگیری کردین..بذارید یه چند ساعت بمونه تا  خشک بشه و بعدشروع کنید به رنگ کردن.بذارید کاملا دورگیر خشک بشه.





بعد از اینکه دورگیرها خشک شد. شروع کنید به رنگ کردن. یه  مقدار از رنگ رو بریزید تو پالت بعد یه مقدار کم تینر هم بریزید تو رنگ و مخلوط کنید.



میتونید رنگ ها رو با هم مخلوط کنید تا رنگ موردنظرتون رو دربیارید.




خشک شدن رنگها هم یه چند ساعتی وقت می بره






نظرات 204 + ارسال نظر
فاطمه مرادی یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ

خیلی عالی بود . من عاشق نقاشی هستم ولی با این کار هیچ آشنایی نداشتم .کلی به اطلاعاتم افزوده شد .
به زودی ابزارش رو تهیه و شروع میکنم .
مرسی از سخاوتت در آموزش عزیزم .

خواهش میکنم عزیزم.
خوشحالم که دوست داشتی و امیدوارم موفق بشی.

مهنوش مالکی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام
ممنون که خیلی راحت همه چیو توضیح دادین
من با رنگ ایرانی کار میکنم اما قلم مو اصلا تمیز نمیشه !!! مشکل از رنگ یا تینر ؟

سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیزم.
شما بعد از کار سریع قلمو رو بذار تو تینر و بذار یه 1 ساعت بمونه بعد بشورش.
ولی تمیز تمیز نمیشه. روش رنگ میمونه.

رویا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام.اولا تبریک واسه اینهمه هنر.وثانیا تبریک واسه این همه هوش.من مطالب زیادی در این مورد خوندم ولی هیچ کدوم لوازمو اینقدر کامل توضیح ندادن.سوالم اینکه توی طرحهای پرکار مثل همین نمونه لاینر استفاده شده در همه جای طرح بایدیک رنگ باشه؟مثلا توی این طرح همش با لاینر طلاییه؟؟؟////

سلام عزیزم
ممنون گلم شما لطف دارید.
نه عزیزم بسته به سلیقه ی خودت داره. مثلا میتونی خونه رو مشکی دورگیری کنی. برگ ها رو طلایی و.... همه چه بسته به سلیقه هرشخصی که کار میکنه داره.

آوا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام مرسی از آموزشتون.من مدتیه ویترای کار میکنم.رنگ ایرانی کار کردم با اینکه کیلر زدم اما دو سه هفته بعد از پایان کار رنگش میپره و خیلی کمرنگ میشه.چکار باید کنم؟

سلام عزیزم
سعی کن اصلا مارک ایرانی نخری. هیچکدومشون به درد نمیخورن.
همین مارک هایی که گذاشتم رو بخر و خیالت راحت باشه که هرچقدر هم بشوری مشکلی براشون پیش نمیاد.

محمدرضا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام آموزشتون ساده و روان بود و مرسی از اینکه جواب همه ی کامنتا رو دادی موفق و پیروز باشی
مهمتر از هنرتون شخصیت بالاتونه که به همه احترام میزارید

سلام جناب محمدرضا
خواهش میکنم دوست عزیز نظر لطف شماست
ممنون

زهرا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ

خیلی عالی بود لطفا نام چندتا مکان برای اموزش این هنر معرفی کنید به همراه ادرسش و تلفن ممنونم از سایت خوبتون

شرمنده عزیزم واقعا نمیدونم. چون من تا حالا کلاس نرفتم. ولی فکر کنم فنی حرفه ایی خوب باشه

samira پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.pixelgraphic.blogfa.com

سلام آپم خوشحال می شم بهم سر بزنید

سلام عزیزم
چشم حتما

سامیه جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام استاد واقعا از توضیحات کاملت ممنونم واقعا راهنمایی های کاملی ارائه دادی فقط میشه یه راهنمایی دیگه هم ازت بگیرم گلم... میخام ببینم قیمت این رنگ ها و دورگیر چنده ؟ خیلی گرونه ؟

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم. لطف داری شما.
نه عزیزم گرون نیستن زیاد. دقیق نمیدونم چنده!! خیلی وقته نخریدم. قیمت ها از دستم در رفته ! اینجا هم قیمت امروز با فردا فرق داره !!
ولی مطمئنم که زیاد گرون نبود. چون اگه گرون میشد خودم نمیخریدم !!

منیره چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ق.ظ

باسلام میشه طیقه سایه زدن روی صرت رو بگید وطریقه درست کردن خمیر دورگیر من دست دارم خمر دورگیرو خودم درست کنم ممنون نفسم

سلام عزیزم
درست کردن خمیر دورگیر و بلد نیستم ولی اگه جایی دیدم حتما بهتون میگم.
سایه زدن هم به این صورت هست که شما رنگ زمینه رو میزنید وقتی کمی خیس هست رنگ دیگه ایی رو که میخواهید باشه رو هم کمی روی رنگ قبلی میزنید و با قلمو به آرومی میکید با تمرین قلقش دسستون میاد

آرنیکا جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ

بسیار زیبا ممنوووووووونمممممم.خیلی جالبه حتما امتحان میکنم

خواهش میکنم عزیزم

ستاره شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.iramit.com

سلام دوست عزیز خیلی عالی بود ممنونم.... منم می خوام تازه شروع کنم چون در جریان جنس رنگ نبودم ،فروشنده همون نوع 6 تایی داد که به قلمو می چسبه.. یعنی کارم خوب در نمی یاد؟؟؟

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم. خوب در میاد ولی مثل ویترای خوب نمیشه.
حالا برای تمرین که خوبه. غصه نخور

لاله یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

عالی بود خیلی لذت بردم

خوشحالم که دوست داشتی عزیزم

سحر سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام من تازه شروع کردم به این کار فقط دستام خیلی می لرزه .دست گرفتن دورگیر قلق خاصی داره -یعنی عمود باشه زاویه دار باشه .کلی افسرده شدم
راهنماییم کنید ضمناً برای اینکه خطوط هم اندازه باشن از نظر کفتی یا نازکی چیکار باید کرد؟ .ممنون می شم جوابمو بدین

سلام عزیزم
عزیزم با تمرین دستت را میافته. فشاری که به تیوپ میاری باید یکسان باشه. اگه یکم ضخیم شد عیب نداره با یه خلال دندون اروم کار رو تمیز کن
تمرین که کنی لرزش دستت به مرور از بین میره. افسرده نشو به این زودی. ما اونقدر سعی و خطا کردیم که راه افتادیم.
عمود و زاویه دارش بستگی بهخودت داره که چطوری راحت تری.

Akas Bashi سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

توضیحاتتون خیلی خوب و کامل بود ممنون

خواهش میکنم عزیزم

بی نام چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام عزیزم؛
ببخشید می خواستم که روی بلکس از فیترای رنگ امیزی کنم. حتما باید فیترای خارجی باشد یا ایرانی اگه باشه مشکل پیش نمیاد؟
بلکسی که من نمی خواهم بشورمش. فقط میخواهم قاب بزنم و نصب کنم به دیوار. پس حتما ویترای خارجی باشد یا ایرانی؟
اخه امروز قیمت فیترای خارجی را پرسیدم حدود 12 هزار تومان هست! به نظرم خیلی گرونه. ایرانی هم سه هزار تومان!
ممنون میشوم که جواب بدهید.
یا مهدی

سلام دوست عزیز
جنس ایرانی به این دلیل خوب نیست که حالت لاستیکی داره و کار زیاد باهاش خوب نیست یعنی وقتی کار میکنی بعدا میتونی نقاشی رو از روی کار بکنی !
ولی برای شستشو فقط باید با تینر مخلوط شه.به ایرانی و خارجی ربطی نداره.
شما میتونی از همون ایرانی استفاده کنی مشکلی نیست. چون میخواید قاب درست کنید.

شهره دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

با درود
خدا رحمت کنه پدر عزیزتون رو
استفاده کردم
شاد باشید

ممنون عزیزم
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه.
سلامت باشید

نگارین سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام دوسته عزیز. مرسی از اموزش خیلی خوبت . من یه چندتایی سوال دارم .
1 اینکه تینر که خطر داره چه جوری استفادش کنیم . هی میگن باید بری تو فضایه باز. میخواستم ببینم پس واسه این هنر چیکار‌کنیم؟
بعد اینکه رنگارو حالت ضربه ای بزاریم دیگه. منظورم اینه رنگ و با قلمو نکشیم رو‌سطحمون همینجور ارو‌م بزاریم رو‌کار. درسته؟

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم
نه عزیزم شما یکم تینر رو تو یه ظرف بریز و بیار تو استفاده کن. به همون اندازه که میخوای استفاده کنی. من که قوطیش رو میذارم کنارم !! خطر داره در صورتی که کنارش کبریت بکشی !!
وگرنه اونطوری خطر نداره. تینر فوری بگیرید. من همیشه تو فضای بسته استفاده کردم مشکلی پیش نیومده !
نه عزیزم ضربه ایی نیست رنگ رو اروم با قلمو بکش رو کار.

سمانه پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
من به وسیله کار شما با مارک رنگ اشنا شدم و رنگها و دورگیر رو تهیه کردم.سوال من اینه که برای ترکیب رنگ با تینر غلظت باید چقدر باشه؟ جوری که شره نکنه.اندازش چقدره؟ این قوطی های مارک پ ب او خیلی کوچیکه ..فکر کنم بعد از یه بار کار تموم شه ؟ درسته؟

سلام عزیزم
عزیزم برای ترکیب رنگ یک یا دو قطره تینر تو رنگها بریز زیاد نریز که رنگ خیلی شل بشه.
بستگی به کاری که میکنی داره اگه تصویر خیلی بزرگ باشه و کار زیاد ببره اره.
ولی زود تموم نمیشه.

نیلوفر دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام من این مارک هایی رو که گفتید گیر نیاوردم مجبور شدم مارک persian بگیرم وقتی رنگ ها رو با تینر مخلوط می کنم رنگ کاملا خشک می شه

سلام عزیزم
از این رنگ تا حالا استفاده نکردم. ولی چون ایرانی هست فک کنم نباید با تینر مخلوط شه. همونطور باید استفاده کنید.

مریم دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://baazdaam.blogfa.com

سلام خانوم خوش سلیقه..
باید بگم که شیفته ی این نوع نقاشی شدم و خیلی دوست دارم که انجامش بدم..:)

سلام عزیزم
ویترای خیلی خوبه. خوشحالم که خوشتون اومده
امیدوارم انجام بدید و موفق بشید

sama پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام عزیزم، واقعا ممنون از آموزشتون. خیلی خیلی عالی بود

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم. خوشحالم که دوست داشتی

نغمه جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.arna.persianblog.ir

با این پستتون جواب خیلی از سوالاتم رو گرفتم...ممنون عزیز

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتید

مریم شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

شادی یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

شلام خسته نباشید...خواهش میکنم جوابمو بدید..من 6 تا رنگ وینرای دارم که مارک camel هست.اینو واسم هدیه اوردن و نمیدونم پایش چی هست!! اصلا این به درد میخوره واسه یه کار خوب و تمیز ؟؟!!!!!!

سلام عزیزم
اطلاعاتی در مورد این مارک ندارم . شرمنده.
اگه از این رنگ تویپی ها هست که تو قوطی هست. پایه نمیخواد. همینطور رنگ کن. ولی کیفت رنگ ویترای رو نداره.
برای تمرین که خوبه. استفاده کن و باهاش قاب درست کن .ضرری که نداره.

شادی یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ

ببخشید اینم بگم روش نوشته : solvent based خب یعنی چی ؟ ممنون از وبلاگ خوبتون

بقیه ی نداشت؟؟
solvent یعنی حلال !
based یعنی پایه یا اساسش !!
فکر کنم همونی که گفتم. حلال نمیخواد. احتیاج به پایه نداره.

حانیه اصغری دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

خیلی کارخوبی فقط رنگش گرونه

شما بگو چی ارزونه؟؟
اره والا گرونه !

یاس دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.yasinnjoooon.blogfa.com/

سلام عزیزم ممنون از توضیحات خوبت
کارت خیلی قشنگه . ت ابه حال تجربش نکردم ولی مشتاق شدم ممنونم.

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم
یعنی شروع کنی این کار رو عاشقش میش دیگه نمیتونی ولش کنید.
اعتیاد اوره

شادی دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

وااااای ممنون که جوابمو دادید...راستش فقط همون sovent based نوشته و چیز دیگه نداره..راستی یه رنگ بیرنگ هم داره که روش نوشته واسه سایه زدن و اینا!! این چه جوریه؟ راستی قلم موهامو با تینر تمیز کنم؟ ببخشید توروخدا اینقد وققتتونو میگیرم با این سوالای مسخرم

همون مدلیه که پایه نمیخواد. همنطوری رنگش کن.
اون بیرنگ هم !! بیرنگ میشنوم یاد بیژن بیرنگ میافتم !!!
مدل سایه زدنش اینطوریه که. شما یه قسمت رو میخوای سایه روشن کار کنی . رنگ زمینه رومثلا ابی میکنی بعد که رنگ خیس هست از اون بیژن بیرنگ میزنی روش و با قلمو میکشی سایه دار میشه !!
اره عزیزم قلموها رو اگه با آب و مایع ظرفشویی شستی و پاک نشد با تینر پاک کن.
شما عزیزمی. خواهش میکنم گلم

شادی دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

راستی رنگ ها هم تو قوطی پلاستیکی هستش..واقعا چیز چرتیه. فک کنم واسه بچه هاست

عیب نداره دوستم من از این مدل رنگ ها داشتم
نقاشی کشید روی پلاستیک ضخیم بعد خشک شد. خیلی راحت از پلاستیک کنده شد و چسبوندم گوشه ی اینه میز توالتم !
یه همچین نابغه ایی هستما !!!

شادی پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

قربون شما بانوی زیبا و نابغه و هنرمند.... واقعا ازتون ممنونم که اینقدر با صبر و حوصله جوابمو دادید....یه دنیا ممنون

خواهش میکنم عزیز دلم
شما لطف دارید . خوشحالم که خوشتون اومده

ساناز شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

خیلی جالب بود ولی چند روز کلا طول میکشه؟

عزیزم بسته به خودتون داره. بین دو تا سه روز .

فاطمه یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://aftab-mah.mihanblog.com/

سلام باران جون.من مدتها دنبال آموزش ویترای بودم خیلی آموزش زیبایی بود ممنون.با افتخار لینکت کردم.امیدوارم موفق باشی .

http://aftab-mah.mihanblog.com/

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم. خوشحالم که دوست داشتی.
ممنون از لینک . شما هم لینک شدید.

الهام دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام دوست خوبم. امیدوارم خوب باشی. ممنون از اموزش کاملت. من چند روزه دارم انجام میدم فقط یه مشکل دارم. هرجا میخوام شروع کنم با دورگیر کار کنم یه گولی ایجاد میشه. چکار کنم؟

سلام عزیزم
ببین گلم کار با تیوپ یکم قلق میخواد باید فشار دستت یه اندازه باشه.
ولی اگه گوله شد عیب نداره با یه خلال دندون همون موقعه صافش کن یا بردار.

ّfarzaneh پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ

Awli boood vaghean mamnoon <3 ... Faghat cheghadr bayad ba tiner rango makhloot kaRd ... 1 ghatre?ya bishtar DAr che had ... ?? Bad Age tiner berizim Rang Rangesh bar nemigarde?

عزیزم یک تا دو قطره اضافه کن.
نه عزیزم چیزی نمیشه. تینر فقط برای اینه که کار قابل شستشو بشه.

فرن جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام ممنون از اموزش خوبتون.اگر رنگ پایه تینر داشته باشه بازم لازمه به رنگ تینر اضافه کنیم؟

سلام عزیزم
نه اگه پایه تنینر هست دیگه احتیاجی به تینر نیست .

بهین سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام برای قاب کردن کار ویترای باید پشت شیشه را رنگ کرد؟ چه نوع رنگی؟ اگر نه چه کاری میشه کرد که بعد ار قاب کردن لک یا خش نیفته؟

سلام
اگه خواستید میتونید رنگ کنید. ولی رنگ هم نکردید مهم نیست. یه کاغذ یا مقوای سفید بچسبونید.
رنگ هم اکرلیک میتونید استفاده کنید.
لک و خش هم سعی کنید بهش زیاددست نزنیددیگه. خش نیافته.

یگانه چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ http://lebasforoshi.blogfa.com

سلام واقعا کاراتون عالی بود میشه بفرمایید قیمت رنگهای ویترای و خمیر دورگیری چنده و آیا بسته ای هستند یا تکی؟ با تشکر

سلام عزیزم
در حال حاضر قیمتش رو ندارم. من یکی دوسال پیش خریدم یادم نیست.
ولی زیاد گرون نیست.
بسته ایی به درد نمیخوره. ایرانی هستن. ویترای اصل رو باید تکی بخری.

فاطمه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام خانوم هنرمند،کارتون عالیه،من واسه اولین بار شروع کردم خیلی خوب شد،شوهرم خیلی تعریف کرد،من فقط مشکل طرح دارم،میشه برام جند تا طرح بذاریم لطفا،

سلام عزیزم
امیدوارم موفق بشی عزیزم
طرح همچشم. ولی تو گوگل سرچ کن طرح خام برای ویترای کلی طرح میاد.

lilifa یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام کارتون خیلی قشنگه ، من مارک pebeo رو پیدانکردم چون شهرستانم ،فقط مارک camel و pershian داره کدوم روبگیم بهتره؟

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم .
این دوتا مارک زیاد کیفیتشون خوب نیست. ولی camel بهتر هست.

شیوا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام عزیز من چند وقتیه ک نزدیک خونمون دنبال کلاس ویترای میگشتم الان ک مطالب خوبتون جوابای کاملتونو دیدم تصمیم گرفتم ب آموزش کامل شما اکتفا کنم و سوالامو ازتون بپرسم خیلی ممنون از آموزشتون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم. کلاس هم برید همینا رو میگه فقط تو این کارها تمرین و تمرین باید کرد.
موفق باشی عزیزم

ماری سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام خیلی خوشگله ، تازه کارم دوس دارم بیشتر بدونم

سلام عزیزم
تمرین کنی بیشتر و بیشتر قلقش دستت میاد
موفق باشی

سپیده سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام خانوم،
سپاسگزار از آموزش های شما هنرمند گرانقدر.
سوال داشتم از خدمتتون و اون اینکه برای مخلوط رنگ و تینر چه مقدار از هر کدام استفاده کنیم؟

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز
برای رنگ بستگی به طرحتون داره. ولی تینر یک یا وقطره بسه .
شما هرچقدر رنگ ریختید چون مقدار رنگ برای ویترای زیاد نیست. تو رنگ یک یا دو یا سه قطه بریزید. رنگ بیشتر قطره هم بیشتر .

نازى چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ

خیلی جالب ه خوشم اومد،
فقط یه سوال اگه بخوام بعد کار پاک نشه اصلا و ثابت بمونه چیکار کنم ،چجور رنگی بخرم

عزیزم وقتی تینر قاطی رنگ کنی دیگه موقعه ی شستن پاک نمیشه.
رنگ هم ویترایی بخر. یعنی مارک ویترای. تو توضیحات نوشتم.

دریا یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ http://fasalah.blogfa.com/

فوق العاده بود ممنونم

خواهش میکنم عزیزم

صبا دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام عزیزم خوب هستین.من هم اولین بار ک پیام میزارم..ممنون از این همه سلیقه هنر ..و بابت پدرت هم متاسفم خدا رحمتش کنه من هم مثل شما از این نعمت محرومم..

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم
خدا پدر شما رو هم رحمت کنه ..
امیدوارم زندگیت پر نعمت باشه گلم. نداشتن پدر سخته........

سمیه چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ق.ظ http://somayehmomeni.mihanlog.com

عالی بودگلم

خوشحالم که دوست داشتی عزیزم

فروزان چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام خانوم هنرمند
من واقعاازوبت لذت بردم خیلی کاکل وباکیفیت وجامع...واقعاسپاسگذارم ازت..بازم ادامه بده خواهشا..

سلام عزیززم
ممنون عزیزم شما لطف دارید
چشم حتما

رویا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام عزیزم.ممنون که جواب دادی.میخواستم بپرسم فرانز بلد نیستی؟اگه بلدی ممنون میشم با اون بیان شیوا و رسات اونم توضیح بدی

سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیزم
من تا حالا کار نکردم ولی میدونم چطور ساخته میشه. چشم اموزشش رو میذارم.

سمآنه جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ http://a3man156.blogfa.com

سلام
خیلی خوب توضیح دادین ، ساده و روووون!
امیدوارم منم بتونم از پسش بربیام

سلام عزیزم
ممنون دوستم خوشحالم که دوست داشتی
حتما از پسش برمیایی. خیلی سادست

حمیده سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ

خوش به حالت عجب دورگیری تمیزی!!!

عزیزم دورگیری راحته فقط تمرین میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد