ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

وصل کردن موتیف


سلام بر دوستان عزیز خودم. ظهر یه روز گزم تابستونیتون بخیر و خوشی. تابستونم داره کم کم تموم میشه. مثل باد روزها میگذرن ! انگار همین چند روز پیش بود عید اومد !!!!!!!! جان خوددم ! زودگذشت دیگه !!


خوب آموزش وصل کردن موتیف ها رو گفته بودم که میذارم. قرار بود دیروز بذارم که نشد !! رفتم دندونپزشکی طبق معمول !! یعنی کلا همه ی دندون های من عصب کشی شده !!!!!!!


 

ادامه مطلب ...

پتوی قلاب بافی


سلام عزیزان . ظهر بخیر.

آموزش بافت یه پتوی خوشگل رو براتون امروز گذاشتم که بسیار سادست.

البته با این اموزش شما میتونید کوسن و کیف و... هم درست کنید. موتیف ها رو که بافتید  هر مدلی که خواستید میتونید وصل کنید بشه کوسن یا جای دستمال کاغذی وکیف و............... آموزش وصل کردن موتیف ها برای جای دستمال کاغذی و.... روهم میذارم. 

 
ادامه مطلب ...

روکش کوسن


سلام عزیزان. روز خوش .

در خدمتتون هستیم با آموزش روکش کوسن.البته با این اموزش برای بالش هاتون هم میتونید روکش بدوزید. 


 

ادامه مطلب ...

کارهای مژده ی عزیز


این گلهای زیبای کار مژده ی عزیز هست. بسیار زیبا. با ربان حریر.


آموزش این گل هم اینجاست 




دست گلت درد نکنه  مژده ی عزیز. بسیار زیبا هستن.

گل تزیینی زیبا برای تل یا گلسر


سلام عزیزان. روز خوش .

اینم آموزش یه گل زیبا برای تل یا گلسر. البته این گل رو میتونید هر جایی که دوست داشتیداستفاده کنید. بسته به سلیقه ی خودتون داره.


 

ادامه مطلب ...

آموزش بافت پفکی


سلام دوستان. بعدظهر یه روز نیمه ابریتون بخیر. 

خیلی از دوستان از من خواسته بودن آموزش پایه ی قلاب بافی مثل زنجیره زدن و پایه ساده و دوبل و.......بذارم. این فعلا زنجیره زدن و بافت پفکی تا پایه ساده و... رو هم بذارم


ادامه مطلب ...

کیف بابانوئل


سلام عزیزان . ظهر بخیر. 

------------------

اینم تقدیم به همه ی دخترخانم های گل


دنیای  دختـرا:

پر از لاکای رنگارنگ..رژ لبای پررنگ..

گردنبندای طلایی..نقره ای..انگشتر و جواهر

پر از ست کردن دامن با تاپ/ساپورت/ساقای رنگی رنگی

پر از قرارای دخترونه/دوره همی/

گریه کردنای یواشکی زیر پتوهای صورتی/

با ناراحتی به هم زنگ زدن و چن دقیقه بعد از شوخیای هم خندیدن/

ارایشگاه رفتنای هولهولکی/1000بار این جمله رو تکرار کردن:تو که اکی میشی حالا من چیکا کنم/

هر دفعه برای مهمونی رفتن حالا من چی بپوشم !

گپای 4 5 تایی دور میز اشپزخونه و نسکافه خوردن/ مسخره کردن همدیگه/درد و دل کردن

دنیای دخترا پر از لباسای سفید و تورای پف پفی و مخاطبای خاص که همون شاهزاده های سوار بر اسب سفیدن

دنیای دخترا پر از احساسات پاک و رویاهای دختروونه است

-------------------------------------------------------------

یه کیف بابانوئل خوشگل برای دخمل کوچولوهای ناز. 


 


ادامه مطلب ...