ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

تبریک سال نو


صدای گنجشکان می آید و این یعنی بهار!
من از خواب زمستانی بیدار می شوم
نور حیاط را هول می دهم داخل اتاق
و سر به سر هوای ملس اخر زمستان می گذارم
طراوت جوانه های روی شاخه را می نوشم
و خنکای اسفند را تا می کنم
لا به لای لباس های زمستانی
و مادرم
لباس ها را پس انداز می کند تا سرمای سال بعد
صدای گنجشکان می آید و این یعنی
بهار!


--------------------------------

12 ماه گذشت، سیصد و شصت وخورده ای روز...

تو هر ثانیه ش یه اتفاقی یه گوشه این دنیای بزرگ افتاد

یه سریا به دنیا اومدن، یه سریا از این دنیا رفتن

یه سریا دل بستن، یه سریا دل کندن...

بعضیا دلشون شکست، بعضیا دل شیکوندن

خیلیا با یکی جفت شدن، خیلیا جفتشون تنهاشون گذاشت

بعضیا با یه حس مشترک، دوستای جدید پیدا کردن

بعضیا با یه سوء تفاهم دوستاشونو از دست دادن.

با هم خندیدیم، به هم خندیدیم! خنده یه سریا به قیمت اشکای یه سری دیگه تموم شد!

رفتیم، اومدیم، قهر کردیم، آشتی کردیم، خندیدیم، بغض کردیم،گریه کردیم، غصه خوردیم، شادی کردیم

می خوام بگم زندگیمون رفت، چه با میل و خواسته مون و چه برخلاف آرزوهامون

چندین ساعت دیگه بیشتر نمونده تا سال جدید

امیدوارم سال جدید سال پر باری برای هممون باشه.

سالی پر از آرامش و برکت و شادی و سلامتی

امیدوارم تمام مریض ها شفا پیدا کننن.

امیدوارم کسی داغ عزیز نبینه

و همه کنار عزیزاشون سالم و شاد زندگی کنن

امیدوارم همه تو زندگیشون سلامت و شاد و خوشبخت باشن.

و  به ارزوهاشون برسن.




 

نوروز پیشاپیش بر شما عزیزان خجسته باد


تزیین النگو


سلام بر دوستان گل خودم.

این فکر کنم آخرین پست من تو سال جدید باشه.

یه تزیین زیبا برای النگوهای چوبی که بخواید با لباستون ست کنید. برای نوجون ها و جوون مون ها عالیه. اونهایی که عاشق زلم زیمبو هستن میدوستن. من که خودم دوست دارم ولی زیاد استفاده نمیکنم.


ادامه مطلب ...

دونات


گفتم که خوابم نمیاد !! نصف شبی دلتون نخواد دونات میذارم. ایشالله برید بدرستیه و بخوریه و لذت ببریه !



ادامه مطلب ...

گل رز با روبان


شب خوش دوستان

.بی خوابی زده به سرم !!! دید بعضی وقتها از خستگی زیاد خوابت نمیبره. دقیقا تو همون حالت هستم !!


ادامه مطلب ...

ژله رنگین کمان


بعدظهر آخرین 5 شنبه ی سال 91 تون بخیر و خوشی.


گیر دادم به ژله !

اینم  یه ژله ی خوشمزه خوشگل.


ادامه مطلب ...

پاکت پول


سلام بر دوستان گل خودم.


ادامه مطلب ...

سبد هویجی


من تا قبل عید سعی میکنم . هر روز مطلب بذارم. چون هفته ی اول  عید نیستم . میرم مفاسرت !! هفته ی دومم شاید دوباره برم یه جای دیگه مسافرت !! 

--------------------------

در ضمن دوستهای گلم عرض کنم خدمتتون ( که یه سری مطالب از من میخواهید که بذارم. باید بگردم یه چیز به درد بخور پیدا کنم. بعضی وقتها کلی میگردم ولی چیز جالبی پیدا نمی کنم. این که مطلب درخواستی شما رو نمیذارم. دلیل بر این نذارید که توجه نمیکنم یا فراموشکارم. نه عزیزان من. مطلب خوبی پیدا نمیکنم. عصای جادویی هم ندارم. که بگم اجی مجی و مطلب تولید شه ! یا خودم باید درستش کنم و بذارم یا هم پیدا کنم . سعی میکنم مطالب درخواستی شما عزیزان رو بذارم. ولی اگه طول بکشه یا زمان ببره. از دست من خارجه. باید یه مطلب مفید باشه. من دوست ندارم همینطوری برای رفع تکلیف یه مطلب بذارم که به درد نخوره) اینجا از دوستهایی که ازم مطلبی خواسته بودن و هنوز نتونستم براشون بذارم معذرت میخوام و سعی میکنم در آینده ایی نزدیک بذارم.


------------

اینم یه سبد هویجی خوشگل.یا دوباره به قول خواهر زاده ی  جیگرم.  سبد هوجه !



ادامه مطلب ...

برگ روبانی


اینم آموزش برگ با روبان که قولش رو داده بودم.


ادامه مطلب ...