ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

حلزون عزیز.


یه حلزون خوشگل بامزه. 


 

 


وسایل لازم


پارچه

پشم شیشه

تور یا نوار قیطون

نخ و سوزن 

منجوق سیاه برای چشم


خوب اول الگو رو ببرید و بذارید روی پارچه ی دولا و دورش رو بکشید



دورش رو چرخ کنید. ( یک قسمت رو باز بذارید)




بعد از اینکه چرخ کردید و بریدید  کار رو برگردونید و داخلش رو با پشم شیشه پر کنید.



به این صورت



حالا با مداد روی صورت حلزون رو دونقطه علامت بزنید و چشمهاش رو بدوزید.



و با منجوق سیاه چشمهاش رو بدوزید





چشمها رو که دوختید. اون قسمت بدن رو که باز گذاشته بودید رو هم بدوزید



حالا خونه ی  حلزون رو بدوزید !!   ( من بچه بودم همیشه فکر میکردم حلزون خونش رو با خودش حمل میکنه !! یه همچین بچه ی باهوشی بودما !!  )  الگو رو بذارید و بکشید



دور کار رو به جز قسمت پایینش رو بدوزید



دورش رو ببرید



کار رو برگردونید و داخلش رو با پشم شیشه پر کنید



بعد خونش رو بذارید رو بدنش ! و با سوزن ته گرد فیکس کنید




و با نخ و سوزن ریز و تمیز پس دوز کنید




حالا تور یا نوار قیطون رو بذارید رو قسمتی که دوختید



و بدوزید به حلوزن



به این صورت



با رژ لب ، لپ قرمزیش کنید



میشه این حلزون خوشگل بامزه !



یه بالشت کوچولو درست کنید و وصل کنید روی حلزون.



میتونید این حلزون رو به سبد لوازم خیاطیتون وصل کنید .








یا اینکه میتونید بدون بالش بذارید بمونه و عروسکش کنید برای بچه ها. یا حتی خودتون !


نظرات 3 + ارسال نظر
بیتا سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام می خواستم بدونم ازچه پارچه هایی بیشتر استفاده می کنید یا این پارچه هارو به صورت تیکه ای می خرید از تولیدی یا بصورت پارچه های متری از مغازه می خرید ازکجا می تونم تیکه پارچه بخرم . مرسی کاراتون هم خیلی بامزه هستند

سلام عزیزم
از پارچه های نخی و کتان
من خودم متری میخرم از بازار و بازاچه سنتی ستارخان ولی تو بازار و یا یه سری مغازه ها تیکه ایی جلوی در گذاشتن که میتونید از اونها هم بخرید .
ممنون عزیزم شما لطف داری ولی همشون کار من نیست.

یسنا پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام خانمی خوبی بابت اموزشای عالیت واقعا ممنونم میشه لطف کنی اموزش مرحله به مرحله عروسک بافتنی با میلو واسمون بزاری من خیلی دوست دارم یاد بگیرم ممنون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم
در حال حاضر آموزشش رو ندارم. ولی آموزش خوبی پیدا کنم چشم حتما میذارم

خاطره دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام طرحاتون خیلی ساده ولی نازن قر بنوتون برم دستتون درد نکنه با اجازتون من برا درست کردنشون ازشون برا خودم کپی برمیدارم حلال کنین.

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم خوشحالم که دوست داشتید.
برای خودتون هرچقدر دوست دارید بردارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد