ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

گل رز


سلام عزیزان



اینم آموزش یه رز زیبا

 این گل برای  تابلوهایی که میخواید روبان دوزی کنید میتونید استفاده کنید. و هم برای رو تختی خیلی خوشگل میشه.


 

 


وسایل لازم

رویان 3 سانتی یا 5 سانتی

گوش پاک کن

چسب حرارتی 


اول روبان ها رو در اندازه ی 3.5 سانت   ، 4 سانت  و 4.5 سانت ببرید.



بعد تمام  روبان هایی رو که بریدی رو مثل تصویر دو طرفش رو یه خط کج بکشید و ببرید



به این صورت



دور گلبرگ هایی رو که درست کردید رو حرارت بدید با شمع



بعد گلبرگ های 3 و نیم و 4 سانت رو مثل  تصویر وسطش رو یه خط بکشید



از اون خط تا کنید



و یکم روی شمع حرارت بدید با فاصله فقط طوری که حرارت باعث بشه یکم گلبرگ تا وایسته یا میتونید اتو کنید



روی گوش پاک کن رو چسب بزنید و از گلبرگ های 3و نیم سانت شروع کنید به چسبوندن. یعنی رو گوش پاک کن رو اول با یه گلبرگ کامل بپوشنید



و بعد گلبرگ های بعدی رو بچسبونید اول 3 سانت و نیم ها رو بعد 4 سانت ها رو بچسبونید. تعدا گلبرگ ها هم به سلیقه ی خودتون بستگی داره . برای اینکه سایز گلتون بخواد چقدر باشه. ولی برای 3 سانت و نیم تعدا 5 تا گلبرگ بسه.



همینطور بچسبونید تا گلبرگ ها تموم بشه. گلبرگ ها رو بذارید کنار هم و بچسبونید





بعد اون گلبرگ های 4 سانت و نیم رو مثل تصویر  علامت بزنید



و از اون خط ها تا کنید و یه کوچولو چسب بزنید تا تا بمونه. خیلد کم چسب بزنید و تا کنید. یعنی کل گلبرگ تا بالا تا نشه.



و اون گلبرگ ها رو هم بچسبونید به گلتون تا آخر که بخواید سایز گلتون بزرگ باشه یا کوچیک





به این صورت



بعد گل رو برگردونید و با قیچی انتهای گوش پاکن رو ببرید



این شکلی




اینم یه رز زیبا


نظرات 41 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ http://bia2ehsas.mihanblog.com

سلام . وبلاگ قشنگی داری
منم هر از گاهی از این گلها واسه کلیپس درست میکنم.البته نه به این روش!
خوشحال میشم به منم سر بزنی
http://bia2ehsas.mihanblog.com
اگه دوست داشتی بیا تبادل لینک کنیم

سلام عزیزم
مرسی گلم لطف داری
شما لینک شدید

شیرین بیان چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

وای گندم چقد خوشگله ممنونم ازت عالییییییییی

خوشحالم که دوست داشتی عزیزم
خواهش میکنم دوستم

ضحی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام باران خانم خیلی خوشگل بود ایشاالله مشکلت حل شه ،یه وقتا هر روز سر میزنم ببینم پستی چیزی هست وقت یه پست جدید میبینم خیلی کیف میکنم خستگیم در میره خدا خیرت بده

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم .
دوست دارم هر روز پست بذارم ولی امان از گرفتاری که نمیذاره !
مرسی عزیزم امیدوارم شما هم هیچوقت مشکلی برات پیش نیاد گلم

سپیده پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام داقعا زیبا بود من همیشه کارای شمارو دنبال میکنم خواهش میکنم یه اموزش رومیزی چهل تکه هم بذارید

سلام عزیزم
ممنون گلم لطف میکنید. چشم حتما

فاطمه پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام بارااااااااااااااااااااااااااااااااان جونم خوش اومدی قدم رنجه فرمودی از وقتی من با وبلاگت آشنا شدم مطلب جدید نذاشته بودی من هر روز سر میزدم و تو مطلب جدید نذاشته بودی و من دلم میگرفت من فارغ اتحصیل کارشناسی ارشد رشته جمعیت شناسی از دانشگاه شیراز هستم و الان بیکار تو خونه م برام دعا کنید کار پیدا کنم زحمتام ضایع نشه ولی خوشحالم این بیکاری موقتی! ثمرش این بود که با بانوی هنرمندی همچون شما آشنا بشم خوشحالم دعا میکنم سالم وسلامت باشی و همه مشکلاتت حل بشه بووووووووووووووووووس

سلام عزیزم
شرمنده دوستم. به خدا درگیریم زیاده.
چه رشته ی خوبی/ امیدوارم یه کار خوب مرتبط به رشتت پیدا کنی
شما عزیز دل مایی و لطف داری گلم.
ممنون از دعات عزیزم همچنین شما

مهسا : قر و فر پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ http://gherofer.mihanblog.com

از همین امروز سفیدی برف رابرای روحت شیرینی هندوانه را برای عشقت و سرخی انار را برای قلبت و بلندای یلدا را برای زندگی قشنگت ازومندم[گل]

ممنون عزیزم
یلدای شما هم با تاخیر مبارک

لاله عباسی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ http://iranianhandmade.persianblog.ir/

سلام عزیزم یه سری کارهای هنری جدید تو وبم گذاشتم اگه بیایی و ببینی ممنون میشم
نظرت برام مهمه

سلام عزیزم
چشم حتما میام گلم

سیما جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام باران جونم
خوفی؟ممنونم از این آموزشی که گذاشتی ،خیلی خوشجله
مواظب خودت هم باش.امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی و تمام مشکلاتت حل بشه.

سلام عزیزم
ممنون گلم .
سلامت باشی. همچنین شما عزیزم

آموزشگاه پارمیس جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ب.ظ http://parmisszabol.blogfa.com

اندوهت را به برگ ها بسپارتا باد پاییزی آن را ببرد.آخرین لحظه های پاییزیت پر از خش خش آرزوهای قشنگ.
یلدا بر ایرانیان مبارک.

ممنون عزیزم
یلدای شما هم با تاخیر مبارک

سیماجوون شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ

ممنون خانمی
خیلی قشنگ بود

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی

باران یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام از آموزشهاتون واقعا ممنونم کلی رو ذوق اومدم امیدوارم همیشه در پناه خدا موفق باشین و بازم ممنون

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم. خوشحالم که دوست داشتید
همیشه شاد و موفق باشید

گاگولی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ

ایول باران جان،دمت گرم! خیلی خوش سلیقه ای

ممنون عزیزم

خانوم خونه یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ http://khanumekhune.blogfa.com/

واااای چه عالی وآسون بود

ونوس دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام دوست جونی خوفی اگه کامنت نمی زارم دلیل این نیست که بهت سر نمی زنم کامنتهام خراب شده باز نمشه الانم با کامپیوتر برادرم دارم کامنت میزارم چه خبرا

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم . نی نی خوشملت چطوره؟
گلبونت برم دوست. هرجا هستی خوش باشی گلم

اوا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبیه

سلام عزیزم
ممنون گلم لطف داری

لیلا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام خانمی ازتون خواهش میکنم گلی که بشه برای تاج عروس ازش استفاده کرد رو برای من محبت کنید وایمیل کنید خواهش میکنم این محبت رو در حق من کنید ممنون از شما

سلام عزیزم
عزیزم شرمنده آموزش در این مورد ندارم ولی اگه آموزش خوبی پیدا کردم حتما

sahar چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

salam
man karamo baraton ferestadam
ama shoma javabi nadadin
khosheton nayomad

سلام عزیزم
شرمنده که دیر گذاشتم خیلی هم خوشگل بود گلم دست گلت درد نکنه

الی بانو و مریم بانو چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ http://chefartist.ir

سلام دوست عزیزم
کارت مثل همیشه عالیه دوست جون
منم اپم
راستی
من یه انجمن درست کردم که خیلی دوست دارم شما هم افتخار بدید و درانجمن عضو بشید و ما هم از تجارب شما استفاده کنیم و یه محیط حرفه ای و دوستانه بسازیم
ممنون میشم و منتظر جوابت هستم
آدرس فروم:
http://forum.chefartist.ir/
اگه افتخار دادید
حتما با نام کاربری لاتین و بدون فاصله عضو بشین عزیزم

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم
حتما میام عزیزم
موفق باشی

سایه جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام ..خیلی خیلی سپاس!!

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم

ساناز جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ب.ظ http://hairremovalcream.mihanblog.com

باران جون فوق العادست
دستت درد نکنه

سرت درد نکنه گلم

چشمسبز شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ق.ظ

[گل] [قلب][گل] [سلام] [گل][قلب] [گل]
زمستون و هوا سردست و بارون ست و برف و باد
تو این شبها کنیم از خاطرات خوب دوستان یاد
نگارشها ببینیم ما ز افکار امیدواران
خداجویان عاشق هم لطیفان زمزمه داران
همانانی سعادت را برای مردمان دانند
خوشبختیهای خود را هم برای دیگران خوانند
[گل][قلب] [گل] [قلب][گل][ بمون زیباتر از دیروز چو گوهرها][گل][قلب] [گل][قلب][گل]
از پشت هر پنجره بارون لطف خدا ببینیم ما این شبها [قلب]چشمسبز

ممنون دوست عزیزم
چه شعر قشنگی

تسنیم شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام
الان که دارم می نویسم تقریبا 3 ساعته که دارم مطالب قشنگتون رو میخونم.خدارو شکر تو این سه ساعت دخترم گرفته عمیق خوابیده و به ماماناش یه همچین فرصتی داده. همه جوره به دلم نشستین تو دنیای مجازی همچین چیزی برام کم پیش اومده .یه حس عجیب انگار که یه دوست خیلی نزدیک هستین.
بازم مرسی یه حس قشنگ به من دادین. شاید تنها کاری که میتونم بکنم برای جبرانش دو رکعت نماز باشه
شاد باشی

سلام عزیزم
آخی دخمل کوچول گل دارید امیدوارم همیشه سالم و شاد کنار هم باشید
ممنون عزیز دلم یک دنیا تشکر از مهربونیتون و این هدیه قشنگ
سلامت و شاد باشید

نرگس یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام عزیزم واقعا خسته نباشی. کارات عالیه. من به کارای هنری خیلی علاقه دارم دوس دارم ربان دوزی هم یاد بگیرم اما متاسفانه تو شهر ما کلاس ربان دوزی نیس واسه همین میام تو اینترنت. آموزش های تصویری که میذاری واقعا عالیه و راحت میشه فهمید.بازم ممنون

سلام عزیزم
سلامت باشی گلم
خوشحالم که آموزش ها به دردتون خورده و استفاده میکنید.

خواهش میکنم گلم

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ http://aftab92.mihanblog.com

سلام عزیز هنرمندم
کارات بی نظیرن
ببخش که دیر به دیر میام اما خیلی دوستت دارم

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم لطف داری
خواهش میکنم میدونم وقت کمه و کار زیاد
منم دوست دارم

ونوس یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام خانومی کارات واقعا عالین خوشبحالت
میخواستم اگه میشه اموزش واسه سبد چادر نمازو هم بزاری ممنون

سلام عزیزم
یه سبد حصیری گذاشتم صفحه ی اول وب رو بزنی میبین که میتونید یه سبد مربع رو به اون صورت درست کنی برای چادر نماز

مهسا : قر و فر دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ق.ظ http://gherofer.mihanblog.com

سلام
من اپم با چند تا موضوع جالب انگیز
http://gherofer.mihanblog.com/post/category/1

سلام عزیزم
چشم میام

alpads دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.alpads.com

با سلام خدمت شما مدیر گرامی سایت ........
سیستم کسب درامد از پاپ اپ ( آلپ ادز ) در راستای طرح همکاری با مدیران سایت های پر بازدید ایرانی از شما دعوت می نماید.
www.alpads.com
به ازای هر ای پی به شما مبلغ 60 ریال پرداخت خواهیم نمودتسویه حساب ها روزانه و حداکثر دو ساعته می باشند.
شمارش برای شما بدون وقفه انجام خواهد شد. و تمامی ای پی ها بدون لحظه ای تاخیر برای شما محاسبه خواهد شد. این یعنی کسب درامد از تک تک ای پی های برای شما .
نکته : بدون محدودیت از استفاده در کنار دیگر سیستم ها.
نکته مهم : مانع از باز شدن هیچ پاپ اپی نمی شود و به همراه هر نوع پاپ اپ و هر نوع سیستم کسب درامد دیگر سریعا باز میشود.
جهت شروع همکاری ابتدا در سایت عضو بشید و کد را در سایت خود قرار بدید و از قسمت ارسال پیام به مدیر به ما اطلاع بدید تا درامد شما را بر روی 60 ریال تنظیم نماییم.
از بابت پرداخت درامد ها اسوده خاطر باشید.با اسپانسری سایت بزرگ فیس نما !!!
در ضمن لیست اثبات پرداختی ها که به صورت روزانه انجام میشود در سایت موجود است .
www.alpads.com
با تشکر و ارزوی موفقیت برای شما مدیر گرامی.

گروه فنگ شویی شایگان سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ق.ظ http://double-happiness.mihanblog.com/

سلام بر شما
کارتون بسیار عالی و زیباست





آغاز ثبت نام ترم جدید فنگ شویی عیدانه

اصول خانه تکانی

رفع انباشتگی و پاکسازی مادی و غیر مادی

تا عید به وضع دلخواه خود برسید[گل]

محبوبه چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ http://حرفه در زندگی

سلام من دبیر حرفه و فن هستم وتازه با وبلاگ خوب شما آشنا شدم ، راستش کمتر کسی پیدا می شه تا چیزهایی رو که به لطف خدا یاد گرفته مجانی و بدون چشم داشتی به کسی آموزش بده (دست مریزاد)
از شما اجازه می خواهم وبلاگتون رو لینک کنم و بعضی از آموزشهایتان که به درد بچه های کلاسم می خورد در وبلاگم با نام خودتان بگذارم
راستی آدرس وبلاگم :حرفه در زندگی محبوبه فاضلی

سلام عزیزم
خواهش میکنم حتما خوشحال میشم
شما لطف دارید عزیزم البته همه ی اینها کار من نیست
حتما پیشتون میام

مھراسا چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

باران جونم ازت ممنونم کارات خیلی خوشمل ھستش واسه جھازم خیلی به درد خوردبهمن عروسی ام ھست

عزیزم خوشبخت بشی عروس خانم
خوشحالم که دوست داشتی عزیزم

elham پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ http://elhamkashani08.blogfa.com

سلام این کارتون فوقالعادست مرحبا

سلام عزیزم لطف داری شما ولی این کار من نیست گلم

ستاره پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ

با تشکر از وبلاگ خوب شما

http://vcsanat.org/Home/%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2/lang/Fa.aspx

http://vcsanat.org/Home/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/lang/Fa.aspx

http://vcsanat.org/Home/page58/lang/Fa.aspx

فاضلی دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ http:// محبوبه فاضلی حرفه در زندگی

سلام مهم نیست کار ها مال شما نیست مهم این که با تمام وجود و بامحبت در جمع اوری انها میکوشید در پناه خدا همیشه موفق باشید

سلام عزیزم
ممنون گلم از نظرت. واقعا منم همین قصد رو دارم.
مرسی عزیزم شاد و سلامت باشید

مینا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام مرسی عالی بود من همیشه دنبال این رز بودم خسته نباشی عزیزم بازم مرسی

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم خوشحالم که دوست داشتی

ناشناس جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ق.ظ http://http:/

: عصبانی:::: شوخیدم وبلاگت افتضاحه

من نمیدونم چرا شما جماعت فحاش و بی تربیت همیشه هم ناشناسید !! اونقدر ترسو و بزدل هستید که یه ردی از خودتون هم نمیذارید !!
البته ای پی تون میافته ومیشه پیداتون کرد ولی ارزش ندارید !!
وبلاگ افتضاحه !! کسی دعوتت نکرده بیای اینجا !
مطمئن باش یروز هم از حسادت دق میکینی !

اعظم سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

مرسی گلهایی که آموزش میدید را خیلی دوس دارم اکثرشونا درست کردم.

خواهش میکنم عزیزم
افرین بر شما خانم هنرمند

رز سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

عزیزم چقدر سایت خوبی داری آدمی مثل شما همیشه موفقن

ممنون عزیزم شما لطف دارید
سلامت و برقرار باشید

مهدیه چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام خانم عزیزو هنرمند کارت عالیه چندروز پیش دنبال دکور کیک
بودم که ازشما یاد گرفتم هم اسون بود هم قشنگ راستی گلهای رزهم خیلی قشنگه
در پناه خدا تندرست باشی

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید و خوشحالم که دوست داشتید و براتون مفید بوده
همچنین شما نازنین

زهرا پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام من زهرا ام وخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییلیییییی از سایت شما خوشم امده است

سلام زهرا جان
خوشحالم که دوست داشتی عزیزم
شاد و موفق باشی

لیلا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ق.ظ

دست گلت درد نکنه خیلی عالی بود

خواهش میکنم عزیزم

معصومه چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:09 ب.ظ

خیلی عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد