ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

تزیین سبد حصیری


سلام دوستان عصر یه روز سرد زمستونیتون بخیر ...

-------------------------------------------

اینم تزیین سبد حصیری بسیار ساده که دوستهای گلم برای جانماز و چادر نماز خواسته بودن. میتونید تزیین کنید و گوشه اتاق بذارید برای چادر نماز و سجاده. البته سبد بزرگتر باید داشته باشید.  و همچنین این تزیین سبد برای چیزهای دیگه هم خوبه .



پی نوشت : (عادله- )جونم دوست خوبم من چندبار بهت ایمیل دادم نمیدونم چرا نیومده !یه وقت فکر نکنی بی معرفتما !! ادرس ایمیل رو بهم درست دادی؟؟؟

دوستهای گلی که لطف کردید و کارهای زیباتون رو برام فرستادید دست گلتون درد نکنه. سعی میکنم امروز و فردا کارهای خوشگلتون رو بذارم تو وب.

کامنت ها هم در حال تایید هستند..

 

 

وسایل لازم

سبد حصیری

اسپری رنگ ( دلخواه)

پارچه ی ساتن یا مخمل

روبان وتور یا نوار قیطون و چسب حرارتی


سبد رو اگه دوست داشتید میتونید با اسپری سفید رنگ کنید. میتونید اینکار رو هم نکنید. 



بعد بذارید رنگ کاملا خشک بشه 



جالا یه دایره بزرگ پارچه ی ساتن رو ببرید و بذارید داخل سبد و بیارید بیرون و لبه ها رو مرتب کناره هم چین بدید با سوزن نگهش دارید . زیاد پارچه داخل سبد رو نکشید بذارید یکم راحت بمونه . 



بعد با چسب حرارتی لبه ها رو به سبد بچسبونید.



اگه سبد دسته داره دور دسته روبان بچرخونید. 



وقتی چسبونید دور کار رو تور یا نوار قیطون بچسبونید 



با روبان و گل تزیینش کنید.



نظرات 24 + ارسال نظر
سپیده پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام باران جان بازم که تاخیر داشتی دونمره از انضباطت کم شد امیدوارم که هیچ وقت مشکل نداشته باشی واگرم داشتی سربلند همه شونو پست سر بذاری عزیزم یه اموزش رومیزی 40تکه خواسته بودم برای جهیزیه خواهرم میخوام بهمن ماه عروسی داریم

سلام عزیزم
شرمنده گلم به خدا پر از گرفتارریم......
مرسی عزیزم امیدوارم که هیچوقت مشکل نداشته باشی
مبارکه امیدوارم خوشبخت بشه. اگه یه آموزش خوب پیدا کردم حتما میذارم

اشرف جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ http://khalaghiyatha.blogsky.com/

سلام وبلاگ خیلی زیبایی دارید من هم تازه یک وبلاگ درست کردم هنوز تکمیل نیست دوست دارید با شما تبادل لینک داشته باشم؟

سلام عزیزم
ممنون گلم بله حتما . اگر لینک کردید بگید تا شما رو لینک کنم.

رایا شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ق.ظ

ممنونم . تو رو خدا بیشتر از این مطالب بزارید . آموزشه کیف پول و جا دستمالی و کیسه یه بابا نوئل عالی بود . لطفا از این دست کارا بیشتر بزارید یه دنیا ممنونتونم :)))))))))))

خواهش میکنم عزیزم
چشم عزیزم حتما

سها شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ http://hamechiz-s.blogfa.com

خیلی زیبا بود از مطالب لذت بردم.در وبلاگم اپ جدید گذاشته ام خوش حالم می کنید اگه که یه سر بیایید.

خوشحالم که دوست داشتید
چشم حتما عزیزم

شیرین بیان شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ

so beautiful

مثل خودت دوست خوشملم

masoomeh یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ http://easycook.blogfa.com

سلام خانومی دست گلت درد نکنه ایشالا همیشه سالم باشی و کارهای زیباتو بزاری ما ببینیم,کجایی کم پیدایی?

سلام عزیزم
سرت درد نکنه عزیزم
گرفتارم بدجور. شرمنده به خدا...
ولی سعی میکنم حتما تند تر مطلب بذارم

دریا یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://fasalah.blogfa.com/

ممنونممممممممممممممم

خواهش میکنم عزیزم

مریم بانو یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

سلام دوست خوبم. به تازگی با وب شما آشنا شدم و کلی از مطالبتون ایده های زیبا گرفتم
خوشحال میشم به بنده هم سر بزنید
سپاس

سلام عزیزم
خوش اومدی گلم
چشم حتما

هانی یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام خانوم از وبلاگتون خیلی خوشم اومد ولی قبلا تو سایت های خارجی بیشترشون رو دیده بودم ای کاش ذکر میکردید که کاراتون ترجمه است و بعد از رو اون ها میسازید. کلا از کارهای ذکر شده بدون منبع ناراحت میشم ای کاش میتونستیم این حق کپی رایت رو تو مملکتمون برقرار کنیم.

سلام عزیزم
من همیشه گفتم کارها بیشترشون از سایت های خارجی هست .
صفحه اول رو بزنید گلم توضیحات رو اونجا گذاشتم

نجمه دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ http://myhandmaid.mihanblog.com

سلام،وبلاگتون عالیه،خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم

سلام عزیزم
ممنون گلم
حتما عزیزم

پاپ آپ دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

http://redpopup.com/user/signup/ref:142

ونوس دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام دوستم چقدر کم پیدا شدی
کم کار تو فیس صفحه داری بگو بهم گلم اسمش و بیام پیشت دیگه خوبی چه خبرا

سلام عزیزم شرمنده گرفتارم
اره تو فیس صفحه شخصی دارم. ولی قفله نمیتونی درخواست بفرستی. بیا ادرس صفحت رو بهم بده برات درخواست دوستی بفرستم عزیزم. کامنتت رو عمومی نمیکنما خصوصی میمونه برام.

آفتاب دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.aftabjahrom1.blogfa.com

سلام باران جون،من مدیرمهدم برای جشن پایانی بچه هام دنبال شنل وکلاه خوشکل وراحت میگردم ولی تاحالاپیدانکردم فقط عکسش دیدم میشه پستش برام بذاریدهم ممنون میشم هم براپدردوتامون فاتحه میخونم.گاهی وقتاهم خوبه آدم درد دلشو به دوستای هنریش بگه.همیشه شادباشی.

سلام عزیزم
چشم عزیزم حتما ولی ممکنه طول بکشه. یه بافت ساده پیدا کنم حتما میذارم
خدا پدر شما رو هم رحمت کنه. مرسی عزیزم
خیلی دوست دارم بگم. ولی شایدم گفتم ....
مرسی عزیزم

عاشق کار های شما سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ

وای مثل همیشه بهترینی واقعا

ممنون عزیز دلم شما لطف دارید

sahel58 چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام باران جون ساحلم هر چند وقت میام سر میزنم میبینم نیستی ناراحت میشم ایشالا گرفتاریت حل بشه
منم دارم یه وبلگ برا خودم میزنم البته به اصرار شوهرم
یه مقدار که نه کلن نمیدونم چه جوریه
بهم کمک میکنی

سلام ساحل عزیزم
ممنون گلم. ایشالله که مشکلات همه حل شه. مرسی عزیزم
چه کار خوبی میکنی. حتما گلم هر کمکی خواستی در خدمت دوستم

مھراسا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

عزیزم باران میگم میشه کوسن ھاى بىشترى آموزش بدی؟ دوست دارم باھات دوست شم

ممنون دوست گلم. همین الانم باهم دوستیم عزیزم.
چشم حتما

رخساره جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام

ممنون میشم بافت یه شنل قلاب بافی شیک وخوشگلو تو وبلاگت بزاری.

سلام عزیزم
چشم عزیزم حتما

rashno شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ق.ظ

salam baran jan ye dona asheghetam be khatere in hamr honar va sekhavat dar amoozesh,man daneshjoo hastam va asheghe karay honari, ye shab etefaghi shoma ro peyda kardam , vali bavaret nemishe az un shab hey khoda khoda mikonam zoodtar emtehanam tamum se biam hame karatoono bebinam, alanam ba inke emtehan daram be jaye dars khoondan neshestam tak take karatoono nega mikonam , dooset daram ye alame

سلام عزیزم
امان از این دانشگاه !! نمیدونم چه حکمتیه موقع امتحان یه عالمه چیز میز میبینه ادم !! منم اینطوری بودم !!
امیدوارم امتحانات رو با موفقیت بدی و وقت آزاد بشه و بتونی کلی کار هنری خلق کنی.
ممنون گلم شاد وموفق باشی عزیزم

افروز خانوم شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام عزیزم
وبلاگت عــــــــــــــــالیه
تمام آرشیوتو 3 روزه خوندم
و با اجازه ت یه سریا رو تو ورد کپی کردم که پرینت کنم و سرصبر بشینم ازش یاد بگیرم (:
به کلی آدمم آدرستو معرفی کردم.
کاش توی پست هایی که خارجی هستن کارای خودتم آخرش قرار میدادی که از هنر دست ِخودتم لذت ببریم.
ممنون از اینکه انقدر متواضعانه و بی چشمداشت این همه زیبایی رو آموزش میدی .
موفق باشی خانومِ هنرمند.:*:*:*:*

سلام عزیزم
ممنون گلم لطف داری.
خواهش میکنم عزیزم کار خوبی کردی امیدوارم که دوست داشته باشی و ازش استفاده کنی.
حتما عزیزم کارهای خودم رو هم میذارم و گذاشتم یه سریش رو ولی بازم چشم گلم/
سلامت و پایدار باشید

asal شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام کارهاتون واقعا عالی هستن خسته نباشین از خیلیاش استفاده کردم خواهش میکنم درست کردن جاجورابی هم آموزش بدین

سلام عزیزم
سلامت باشید .خوشحالم که دوست داشتید
چشم هزیزم حتما

لیلا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

زیبا بوددددددددددددددددددددددددددددد

شایسته دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 ق.ظ http://khalaghiyatha.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی زیبایی دارید اگر مایل به لینک کردن هستیدمن را به اسم هنرکده رویایی لینک کنید وبه من خبر دهید .باتشکر
http://khalaghiyatha.blogsky.com

سلام دوست عزیز
حتما عزیزم

کیمیا شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 ب.ظ

عالی بود

ستاره دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام خانم گل ممنون خیلی عالی بود مرسی ازوب زیبات خیلی استفاده کردم

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز
خوشحالم که دوست داشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد