ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

جعبه ی کنفی


سلام دوستهای گلم


اینم یه ایده ی ساده برای درست کردن یه جعبه ی کنفی که این جعبه ها خیلی کاربرد داره.

توی دستشویی  میتونید توش صدف و حوله و صابون بذارید .

تو کمد و میز لوازم ارایش و.............



 

 وسایل لازم

جعبه ی دستمال کاغذی یا جعبه ی کفش

کنف متری

چسب

پارچه ی کتان یا متقال



اگه از جعبه ی دستمال کاغذی استفاده کردید/ 4 تا گوشه ی جعبه رو ببرید و به داخل تا کنید و چسب بزنید .


بعد دور جعبه رو هم چسب بزنید و کنف رو ردیفی بچرخونید دور جعبه و بچسبونید تا کل جعبه با کنف پوشیده بشه.


به این صورت



بعد کف جعبه رو کنف بچسبونید



پارچه متقال یا کتان رو بردارید



جعبه رو بذارید روی پارچه و مثل تصویر با 2 تا 3 سانت اضافه از کناره ها  و حدود 6 تا 7 سانت از بالا ببرید. بعد جعبه رو از روی پارچه بردارید/ و اون قسمت هایی رو که با فلش مشخص کردم رو بذارید کنار هم و بدوزید.  لبه های پارچه رو هم چرخ کنید.



بعد پارچه رو بذارید داخل جعبه و اون اضافه ها  از بالای پارچه رو هم برگردونید روی جعبه.



به این صورت یه جعبه ی خوشگل دارید.


نظرات 48 + ارسال نظر
maryam چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

salam baran joon
yani asheqetam badjoor
bedard bokhor weblogi ke too ommram didam webe shomas
movafaq bashi

سلام عزیزم
گلبونت برم دوستم
شما لطف داری عزیزم. خوشحالم که دوست داشتی

یلدا چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ http://rozhaieziba

سلام من یلدام. خیلی عالی بود با اینکه خیلی سخت بود اما درست کردم دستت درد نکنه ابجی جانم.دوست دارم به منم سر بزن.
بابای.

سلام یلدای عزیزم
آفنین دوستم. سرت درد نکنه گلم/
حتما میام

گیلدا چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام
دو تا عکس آخر باز نمیشه دقیقا نفهمیدم چطور پارچه رو دوختید؟

سلام عزیزم
هر عکسی باز نشد روش کلیک راست کن و گزینه شو پیکچر رو بزن. همه ی عکس ها باز میشه. سرعت نت که پایینه بعضی وقتها همه ی عکس ها لود نمیشه.

شیدونه چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ

اه کاش یه چیز دیگه از خدا میخواستما
خیلی برای جای وسائل نی نی خوووبه مرسی

عزیزم کاش یه عالمه پول میخواستی
ایشالله به هرچی که میخوای برسی.
اره برای وسایل بچه که عالیه

مهری چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام

سلام عزیزم

مهری چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام باران.خواهش میکنم یه جانماز ربانی اموزش بده عزیزم.از اون اول تا اخرش...اخه چرا به حرف منه عروس گوش نمیکنی

سلام عزیزم
الهی عروس خانم چشم عزیزم آموزشش رو میذارم.

شیرین بیان چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

شیدونه جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ

بانو باران سری به ایمیل خود بزنید اگه ممکنه!

شرمنده دوست گلم. وقت نکرده بودم. رفتم دیدم. آموزش مرحله به مرحله اش رو ندارم. اگه آموزش خوبی دیدم چشم حتما

ونوس جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ http://venusgraphic.blogfa.com/

سلام میشه لطفا به وبلاگ نوپای ما هم لینک بدید ،یه دنیا ممنون
http://venusgraphic.blogfa.com/

سلام عزیزم
چرا که نه؟؟ حتما

هانیه شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ق.ظ

راستی عزیزم یادم رفت بهت اینو بگم تاشبه ایجادنشه. من درسته تازه باهات اشناشدم اماچون وسایل کارای هنری تو رو توخونه داشتم وخودمم هی یه جورایی توهنر سررشته دارم چندموردازکارات وسریع ساختم.خیلی هم راحت وعالی وخوشگل بود.فدات....مرسی.هانی

خواهش میکنم عزیزم
میدونم دوستم. چون منم قبلا که هنوز کار هنری رو شروع نکرده بودم همیشه وسایلش رو داشتم. کلا اگه لوازم هنری نداشته باشم میمیرم.
بهم آرامش میده. میدونم چی میگی.
بووووووووووس

کذبانو شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام خسته نباشید بابت سایت مفید و زیبایی که دارید
ممنون میشم اگه زحمت بکشید تند تند اپ کنی چون نزدیک عیده کلا ایده از سایتت به درد میخوره اگه میشه سفره هفت سین.اموزش عروسک پارچه ای.این که چطور یه سفال رو برای هفت سین رنگ بزنیم که من اصلا بلد نیستم
میسی خانم گل.در ضمن من همیشه میومدم ولی این بار اوله که کامنت میذارم

سلام عزیزم
سلامت باشید
خیلی دلم میخواد ولی درگیر مراسم ختم پدرشوهرم بودم.
ایشالله پست جدید هم میذارم.
ممنون عزیزم

عاطفه شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ http://honarkade71.blogfa.com

سلام وایییییییییی مرسی عزیزم من خیلی خیلی لازمش داشتم فداتشم انشاله به ارزوهات برسی
بوووووووووووووووس

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم

خوشحالم که دوست داشتی
بوووووووووس

مینا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام بانوی هنرمند
من دنبال گل های روبانی بودم. وقتی تو گوگل سرچ کردم یکی از صفحات وبلاگ شما بود که وقتی بهش رسیدم اینقدر کامل بود که هر چی دنبالش بودم توش پیدا کردم.
الان که نظر می ذارم نزدیک دو سوم مطالب قبلی تون رو خوندم و همه جالب و قشنگ بود. چیزایی رو که فکر می کردم خیلی سخت باشن رو خیلی اسون توضیح دادین
ممنونم از این همه زیبایی و عشقی که واسه بقیه می ذارید.
من عاشق هنرم اما .................
یه خواهش داشتم اینکه اگه می شه اموزش تل موهای کشی دختر بچه ها رو بذارید... بازم ممنون
موفق و سربلند باشید ...
مینا از یزد

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم
خوشحالم که دوست داشتید و شما لطف دارید ممنونم عزیزم
چشم گلم حتما

مارال یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ http://naghshyad.blogfa.com

مرسی عزیزم

خواهش میکنم عزیزم

الهام یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ http://dokhtarayman.blogfa.com

سلام عزیزم دنبال دستور کیک مخملی میگشتم شما رو کشف کردم و کلی هم ذوق زده شدم خانم هنر مند منم کاهی از این کارا میکنم ممنون میشم بهم سر بزنی من لینکتون میکنم تو پیوندای وبلاگم که همیشه جلوی چشم باشید

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتید و خوش امدید
ممنون از لینک عزیزم

نجمه یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ http://myhandmaid.mihanblog.com

سلام،وبتون عالیه،خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم،موفق باشین[گل]

سلام عزیزم
ممنون دوست عزیز شما لطف دارید.
حتما عزیزم .

هانیه یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:40 ب.ظ http://http://sibsorkh73.blogfa.com

سلام هانیه ام این ادرس وبمه
من لینکت کردم میشه شماهم منو لینک کنی

سلام هانیه جان گمرسی از ل ینک شما هم لینک شدید

مامان اریو یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.1390tnt.blogfa.com

ممنون واقعا عالیهههههههههههههههه خانم هنرمند

خواهش میکنم عزیزم شما لطف دارید

ترانه دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام باران جون واقعآمتآثر شدم بهتون تسلیت میگم
منم هروقت یاد امواتم می افتم ودلم میگیره یادم میاد از حرف استادم
میگفت فرض کنید عوض اینکه شما پدر تونو از دست بدید ،پدرتون شمارو از دست میداد!حالا فک کنید پدرتون بار چه غم بزرگیو باید متحمل میشد؟!
- ازرسولخداصلی الله علیه وآله روایت شده که فرمودند: هر کس هفت روز سخت بیمار گردد خداوند گناهان هفتاد سالش را خواهد آمرزید.

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم. ایشالله که هیچوقت غم نبینی
واقعا راست گفته. خدا به هیچ پدر و مادری داغ فرزند نشون نده که خیلی سخته.
امیدوارم گناهاش بخشیده شده باشه. البته ادم شریفی بود. ولی با این حال همه یه سری گناه داریم.
با این حال ممنون عزیزم

ونوس دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

مرسی خیلی خوب و ساده وخوشگل بود

خواهش میکنم عزیزم

•* ♥*•.بانو .•* ♥*• دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ http://sokotemakhmali.blogfa.com

سلام عزیزم
کارت خیلی عالیه
به وب منم سر بزن خوشحال میشم
کارات و خیلی دوست دارم

سلام عزیزم
ممنون دوست عزیز
چشم حتما

اتنا دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ http://notname.blogfa.com

باران جون سلام چ وب باحالی داری ب منم ی سر بزن

سلام عزیزم
ممنون دوست عزیز. حتما

زهره چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااام
خیلی باحال بود منم واسه خونه ایندم درست میکنم خیلی خیلی وبلاگتون رو دوس دارم دمت گرم

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی. ایشالله درست کنی و توخونه ی آیندت خوشبخت بشی.

یاقوت سرخ جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ http://bahremann.mihanblog.com

سلام خانومی من هروقت میام وبلاگت برای پدرتون فاتحه میفرستم ایشالا روحشون قرین شادی باشه
همچنین پدر همسرت عزیزم...
*
اگه مایل به تبادل لینک هستید خبرم کنید باعث افتخاره دوستم

سلام دوست عزیز
ممنون از لطفتون. خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه.
حتما عزیزم با لینک موافقم

ترانه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام باران جان خوبی؟
اگه با اکلیل بخوای رو لباس بچه ها طرح بندازی باید از چه چسبی استفاده کنی که اکلیل کامل بچسبه؟چسب5dmشما شنیدی؟اخه توشهرما هرچیزیو ندارن متاسفانه
کی باشه بجوابی
دوست دارم هزارتا

سلام عزیزم
شرمنده دیر جواب دادم.
چسب dm5 برای برجسته کردن کار هست. نه برای چسبوندن اکلیل
اکلیل رو با کمی چسب بیندر مخلوط کن و روی کار بزن و بذار کار کاملا خشک بشه و بعد از پشت کار اتوش کن.
بوووووووووووووووووس

♥.♥ کاخ عروس و داماد ♥.♥ شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.BGCastle3.blogfa.com

سلام عزیزم
وب جدید کاخ عروس و داماد افتتاح شد
منتظر نظر و امتیازت هستم

نمونه کار آرایشگاه سمیرا میرزایی ، رمز: 921123
نمونه کار آرایشگاه شایلی و آتلیه میامی ، رمز: 921125

مژده : دغدغه خیلی از عروس خانومـــــــــــا بدست آوردن شادابی پوست و مو خودشونه تا برای عروسیشون پوستشون و موهاشون فوق العاده خوب باشه ... حتی بعد از عروسیشون
و حتی برای دخترخانوم هایی که هنوز عروس آینده اند .
پس این فرصت فوق العاده رو از دست ندین ... با مشاور کاخ عروس و داماد مشکلات پوست و موی خود را در میان بگذارید ...

لطفا لینک کاخ عروس و داماد را در پیونداتون عوض کنید و خبرم بدین تا لینک بشین

♥.♥ کاخ عروس و داماد ♥.♥
www.BGCastle3.blogfa.com

قراءقرآن شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.tanghim.blogfa.com/

سلام دوست گرامی میشه لطف کنید منو لینک کنید خیلی ممنون میشم

سلام عزیزم
بله حتما

دانلود آهنگ غمگین و خاطره انگیز دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ http://musicgam99.mihanblog.com/

سلام....وبلاگ مفید و قشنگی داری.....منم یه وبلاگ خوشگل دارم که توش بهترین آهنگهای غمگین و خاطره انگیز رو قرار میدم....ادرسش اینه musicgam99.mihanblog.com
دوست داشتی بهش سر بزن....راستی من شما رو لینک کردم...شمام اگه از وبلاگم خوشت امد منو لینک کن.....هر اهنگی رو دوست داشتی بهم بگو تا برای دانلود بزارم...البته ایرانی و مجاز

سلام
ممنون دوست عزیزم.
حالا چرا فقط غمگین؟؟ شاد هم بذار دیگه؟؟
ممنون و حتما . شما هم لینک شدید

zohreh shirvani سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ http://zohrehshirvani.mihanblog.com

دوست عزیزم با کمال افتخار، از شما دعوت می کنم به کنج خونه من سر بزنید و خوشحال می شم در صورت تمایل، وبلاگ تازه تأسیسم را در لیست لینک دوستانتون قرار بدید....
http://zohrehshirvani.mihanblog.com

حتما عزیزم

نازنین زهرا چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام و خسته نباشی
میخواستم ازتون به خاطر وب خوشکل وسلیقه زیبات تشکر کنم من بار دومه کامنت میذارم نمیدونم کامنت اولم کجا رفت و قایم شد که ندیدمش در هر صورت اشکال نداره
میخواستم اگه امکانش هست الان که نزدیک عید نوروزه اموزش سفره هفت سین رو داشته باشی اونم از نوع بزرگ من همه ساله درست میکنم
فقط اگه ممکنه اموزش رنگ کردن سفال رو داشته باشی من اصلا بلد نیستم ممنونت میشم در ضمن دستت طلا خانمی

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم. من تمام کامنت ها رو تایید میکنم.
چشم عزیزم حتما.
سفال رنگ کردن سخت نیست رنگ اکریلیکبگیرید و رنگ کنید و روش اسپری فیکساتید بزنید. یا روغن جلا.

بازدید چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ http://30bazdid.ir

افزایش رتبه گوگل و السکا

اگه میخواید رتبه السکا سایت یا وبلاگتون خود را بالا ببرید

اگر میخواهید در امد خود را بالا ببرید

اگر میخواید در صفحه اول گوگل لود شوید

اگر میخوایید سایت یا وبلاگتون بیشترین بازدید داشته باشه

روزی فقط یک ساعت فعالیت کنیید نیازی نیست شما پشت سیستم باشید

به 30بازدید سر بزنییدhttp://30bazdid.ir/

نازنین زهرا پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام مجدد
خانم خوش سلیقه میشه اموزش جعبه کادویی رو هم داشته باشی نمیدونم قبلا اموزش دادی یا نه ولی اگه امکانش هست مجدد اموزش بدی ممنون میشم در ضمن سفره هفت سین یادت نره البت سفره که نه میز هفت سین خوشکل خانم

سلام عزیزم
سمت راست وبلاگ برید تو قسمت جعبه های فانتزی آموزش چندتا جعبه رو گذاشتم.
چشم عزیزم حتما

mahdi پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

با سلام اگر می خواهید روزانه بیش از 4100 بازدید رایگان داشته باشید کد لینک باکس ما را در سایت خود قرار دهید و مطالب خود را در ارسال لینک برای ما بفرستید تا بازدید ها برای شما ارسال شود
http://www.linkbox.tanz98.ir/

همچنین می توانید برای تبادل لینک به سایت زیر مراجعه کنید
http://www.link.tanz98.ir/


سایت های پربازدید نیز می توانند از لینک زیر لینک ویژه در خواست کنند تا بازدید های ارسالی 3 برابر شود
http://tanz98.ir/Contact

ادرس اصلی سایت:
tanz98.ir

زیتون جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ق.ظ http://zatun.blogsky.com

هرچی که سنگه مال پای لنگه ! نه !! هرچی که تلخه مال مرض قنده !!!(قسمت دوم)چرانبایدداروبخوریم !!
اثرتنیدگی مزمن [استرس یافشارعصبی بیش از30%]براندام جسمی(جدول /کارل کوپر)
اندام – حالت(فشارمزمن)
برمغز - سردرد ومیگــــــــــرن
خلق - هیجان وازدست دادن مایعات بدن
(که رنگ ادرار مایل به قرمز میگردد درحالیکه طبع تر داریم ورنگ طبیعی طبع تر مثل آب بی رنگ است باید باخوراکی های گرم وخشک طلائی کنیم )
عضلات - کشش عضلانـــــــــــــــــــــــــــــی ودرد عضلانی
برقلب - افزایش فشارخون ودرد سمت چپ قفسه سینه
ریه ها - سرفـــــــــــــــــــــــــــــه وآســــــــــــــــــــــــــــــــم

معده - سوزش سردل وسوء هاضمه وایجاد زخم معــده و...
روده ها - دل درد ویبوست یا اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهال
مثانه - تکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــررادرار وبروز علائم پروستات
اندام جنسی- نامنظم شدن وتشدید خونریزی ودردهای دوران قاعدگی و عقیمی
پوست - دانــــه های ‌پوستی و...
بیوشیمی - خستگی ‌زیاد(منبع :* زندگی بااضطراب ـ کارل کوپر و...(ترجمه : ماشاء الله مدیحی‌) ـ ص19 [قفسه 5 کتابخانه آستان قدس رضوی ]

مرسی دوست عزیز

غریبه... یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ http://gondooor.blogfa.com

سلام خیلی خوشمله
ولی شما با جعبه های دستمال دویست برگ درست کردین من فقط جعبه دستمال صدبرگ دارم
اونا کوتان مگ ن؟
گاهی ک دنبال جعبه ای هیچی پیدا نمیشه دیگ...

سلام عزیزم
اره این جعبه ی دویست برگ هست. با جعبه ی کفش هم میتونید.
واقعا وقتی جعبه نمیخوای کلی هست همچین که نیت کنی و بخوای دیگه وجود نداره.

سارا دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام باران جان خوبین؟ یه سوال داشتم دلیل اینکه از پارچه کتون یا مثقال استفاده کردین چیه؟ یعنی نمیشه بجای اون ازپارچه ساتن یا نخی استفاده کنیم؟

سلام عزیزم
چرا نمیشه دوست گلم. کاملا سلیقه ایی هست. شما میتونید از هر پارچه ایی استفاده کنید.

پرستو جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ http://www.parsegard.com

سلام. من نتونستم نخ کنف این طوری متراژی پیدا کنم. شما از کجا پیدا کردین. بازار تهران هرچی پرسیدم همه از این 1-2 یاردی داشتن :(

سلام عزیزم
من از بازار تهران خیلی وقت پیش از اینها خریده بودم. مغازه هایی که ایرانت و... از این چیز میزهای ساختمون میفروشن..
خوب از هوم نها بخر و بچسبون بد نمیشه عزیزم.

هاله شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:12 ب.ظ

کارهاتون خیلی خیلی زیباست

مرسی عزیزم شما لطف دارید

پسر پاییز دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:28 ق.ظ http://www.karestoon.mihanblog.com

روزى اگر بیکار شدى سرى به چمدان رفتن ات بزن گمان کنم چیزى از من میان لباسهایت به جا مانده باشد شاید لبخندى که این روزها بر لبم نمى آید

موفق باشید

ممنون

مهنا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام دوست گلم
من عاشق این جعبه شدم قبلا تو سایت های دکوراسیون مشابه اینا که حاضرین و خیلی گرون دیده بودم میخواستم کمدم رو پر از اینا کنم که خورده ریزه هام‌مرتب دیده بشه اما نمیشد هزینه بالا میزد
خدا ذذحاجات خیرت رو براورده کنه که حاجت خیرم رو براورده کردی واقعا ازت ممنونم

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی عزیزم. اره من تو مغازه هایی ایکیا دیده بودم گرون بود واقعا صرف نمیکرد...
ممنون عزیزم مرسی از دعات . همیشه سلامت و شاد باشی

مینا شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:41 ق.ظ

واقعا ازتون ممنونم که این همه اطلاعات خیلی خوب رو در اختیار ما جوونا قرار میدید....
وبلاگتون حرف نداره...

مینا سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ب.ظ

:سلام خوب هستین یه کار ب من یاد بدید تو خونه انجام بدم که منبع درامد هم باشه ممنون

مینا سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 ب.ظ http://mina@.ir

سلام دوست دارم یه کاری بلد باشم که منبع درامد باشه برام اسونم باشه کمکم کنید لطفا

ببین به چه علاقه داری و میتونی براش وقت بذاری همون رو انجام بده عزیزم

آذر اسدی پور سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام و یک دنیا تشکر و تعریف از آموزشهای خوب و جذابتون.سوال داشتم و اون اینکه این نخ های کنفی رو از کجا میتونم تهیه کنم .من تهران هستم اگر آدرس جای خاصی رو برای تهیه این نخ و طنابهای کنفی سراغ دارید ممنون میشم به من اطلاع بدید.بزرگواری می کنید.





پایدار باشید .

سلام عزیزم
ممنونم شما لطف دارید
بازار بزرگ برید حتما پیدا میکنید.
ولی یه مغازه ی خرازی هست اریاشهر فلکه ی دوم همون که پر از پاساژ هست بلوار شهدا که ابتداش مسجد امام صادق هست چند قدم برید پایین یه خرازی هست که همونحا این نخ ها رو داره..

کوثر یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام به بهترین گل روی زمین خانوم کدبانو حالتون خوبه من عاشق خودتون و کارهتونم بیزحمت میشه منم تو لینک دوستاتون بذارید مممممممممممممممنون میشم :هدیه بهترینم

سلام عزیزم
ممنون گلم شما لطف دارید
دوست گلم آدرس سایتت رو نذاشتی که ؟؟
ادرس بذار چشم حتما

رویا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام دوست عزیز. ممنون از آموزش جالبتون. خیلی شیک و با سلیقه. کنف رو با چه چسبی باید چسبوند؟
ممنون

سلام عزیزم
با چسب حرارتی و رازی میشه چسبوند

آناهیتا 92 جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام خوبین ممنونم به خاطر کارهای خوبتون .می خواستم بگم می شه لطفا توضیح بدین پارچه رو چه طور ببریم و بدوزیم .

سلام عزیزم
خواهش میکنم
طرز برشش رو گذاشتم که ؟
دقیقا کجا رو متوجه نشدی؟؟؟

ژاله شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:17 ب.ظ

بسیار زیبا بود.
خداوند روح پدرتون رو قرین رحمت کنه. واسه شادی روحشون فاتحه فرستادم.

ممنون عزیزم
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه.. ممنون از فاتحه نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد