ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

ایده برای سفره هفت سین


سلام عزیزان

خوبید !! خوشید ؟؟ امیدوارم همیشه خوب و خوش باشید و  کیفهاتون پر پول


خوب اینم یه سری ایده برای سفره ی هفت سین و رنگ کردن تخم مرغ


 

 

سبد حصیری روبردارید یا خودتون گل درست کنید و بچسبونید به سبد یا گل مصنوعی حاضری بگیرید و بچسبونید




این سبدها هم برای سبزه و گل زیبا میشه. یا متونید کل لوازم سفره رو داخل اینها بچسبونید



این پوست های درخت رو از گل فروشی ها میتونید بخرید و مثل تصویر یه دسته بردارید و با سیم از دو تا سه قسمت محکم کنید تا بهم وصل بشن و بعد از یه طرف بچرخونید و با سیم محکم کنید شکل لونه ی پرنده بشه.



این شاخه ها رو هم میتونید از گل فروش ها بخرید و بعد داخل سبد حصیری بکنید و با سیم مفتولی محکم کنید



این مدل هم خیلی خوشگله


برای این مدل شما  یه برگ درخت یا سبزی رو بردارید با روغن مایع  برگ رو بچسبونید به تخم مرغ .




بعد تخم مرغ ها رو داخل جوراب یا تنظیف بذارید و محکم گره بزنید



بذارید داخل قابلمه روی حرارت  شما میتونید به اب رنگ غذا یا لبو یا پوست پیاز اضافه کنید که تخم مرغ رنگی بشه.



بعد از پخت جوراب رو باز کنید و برگ رو از روی تخم مرغ اروم جدا کنید



به این صورت میشه. قسمتی که برگ بود رنگ نمیشه.





برای این مدل هم رنگ اکریلیک رو کمی با اب مخلوط کنید که  یکم از اون سفتی دربیاد  بعد رنگ رو با قلمو بکشید روی یه مسواک بدون مصرف و با انگشت روی مسواک بکشید رنگ ها دون دون پخش بشه رو تخم مرغ



برای عکس روش هم میتونید طح مورد نظرتون رو پرینت کنید و ببرید و با چسب چوب بچسبونید به تخم مرغ یا استیکر حاضری بخرید و بچسبونید





برای درست کردن این مدل تخم مرغ مرمری هم 

تخمرمغ ها رو بشورید بعد پوست نازک و قهوایی پیاز رو بکنید



پوست های پیاز رو خرد کنید



تخممرغ ها رو بذارید تو اب خیس بشه یا زیر شیر آب خیسش کنید



و داخل پوست پیاز بچرخوندیش تا پوست ها به تخم مرغ بچسبه



یه سری پارچه ی تنظیف رو ببرید تخم مرغ ها رو بذارید داخلش و دور پارچه رو جمع کنید و با یه نخ ببندید





و بندازید داخل اب و روی حرارت بذارید تا تخم مرغ ها هم بپزه هم رنگ پوست پیاز رو بگیره. شما میتونید داخل قابلمه رنگ غذا یا یه دونه لبو هم بندازید که تخم مرغ ها چند رنگ بشه.




بعد از پخت تخم مرغ ها زیر اب بگیرید و تنظیفها رو از دورش باز کنید





به این صورت یه تخم مرغ با طرح مرمر دارید




این مدل هم با اسپری طلایی رنگ شده و روش نگین چسبونده شده.



اینم یه سری ایده برای سفره هفت سین











این ظروف سفالی برای سفره هفت سین خیلی خوشگل میشه. میتونید حاضری بخرید اگه تهران هست یه مغازه تو پاساژ اینه ونک میفروشه خیلی خوشگله. ولی اگه نمیخواید زیاد هزینه کنید سفالش رو خام از این باغچه های گل و گیا فروشی بخرید بعد با اکریلیک فیروزه ایی رنگ کنید و روش اسپری فیکساتیو بزنید که رنگ ثابت بشه.











نظرات 37 + ارسال نظر
مریم شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ



ستاره شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام مرسی خانومی ایده های قشنگی بود لذت بردم گلم

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم

بیننده دایمی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام عزیزم.ایده هاتو خیلی دوست داشتم .حتما ازشون برای امسال استفاده میکنم. هفت سین خودم دیگه برام تکراری شده بود: میدونستی خدا تورو خیلی دوست داره? بعدا میگم چرا.

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی عزیم
امیدوارم یه سفره خوشگل بجینی و سال جدید سال پر از خوشبختی برات باشه.
مرسی عزیزم.. خدا کنه. بعدا بگو گلم

آیدا یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:55 ب.ظ

مرسی عزیزم عالی بود :-*

خواهش میکنم عزیزم

سولماز مامان باران دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

بی نهایت ممنون

خواهش میکنم عزیزم

مریم دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ق.ظ http://http:/rbd.blogfa.com/

بانو جونم مرسی از این همه محبتت.با این همه مشغله تو این زمان بازم واسمون پست خشکل میذاری

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی خانمی

نازنین زهرا دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام عالی بود عزیزم ایده هات.مخصوصا تخم مرغ های مرمری خیلی خوجل بودن میسی مهلبون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم خوشحالم که خوشت اومده

dust دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ

الناز سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

سلاااااام باران جان مرسی ازراهنماییت یه خواهشی داشتم میشه آموزش این گلوبذاری لطفا
http://www.vivaupload.ir/images/4hnvjtv7cnv9al2rkvl1.jpg

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم
اموزشش رودر حال حاضر ندارم . اگه بتونم حتما میذارم

ترانه چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ب.ظ

سام باران جون
یه مته نیستی ها
کم میای ها
ولی من همیشه میام از وبت خبرمیگیرم
دوست دارم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیزم
درگیرم کاهاری دم عیدم دیگهدوست گلم
مرسی عزیزم شما لطف داری
بووووووووووووووووووووووووس

ترانه چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

آی عصببانی میشم کلیک راس میکنم تو گزینه هاش شو پیکچر نداله
دخمل به این خوبیم من تازشم باران جون منو دوس داله پس چرا آخرشم 2تا عکسش باز نشد بلام؟

چرا عزیزم. دیده میشه که. نمیدونم به خودا !!
اره منم عصبی میشم کلیک راست قفل داره..
شما عزیزی دوست گلم

سارا پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

عالی بود

ونوس جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام دوستم
مرسی عالی بود
انشالله توام سال خوبی داشته باشی

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوستم
مرسی عزیزم سالی پر از ارامش داشته باشی

lale جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ http://iranianhandmade.persianblog.ir/

سه روز بیشتر نمانده‌؛پنج سین نوروز هنوز اسیرند
سه روز بیشتر نمانده تا ۵ سرباز گروگان گرفته‌شده دوباره با وجود اسارت حس غرور وجودشان را بگیرند و افتخار کنند به مردمی که برای آزادی آنها میلیون‌ها امضا جمع کرده‌اند



به من سربزنید لطفا

امیدوارم ازاد شن. دل ادم به درد میاد....................

عروس محشر جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ب.ظ http://mahsharbeauty.blogfa.com

نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهایمان جای حضور دوستانمان هستند . . .

پیشاپیش نوروز 1393 بر شما مبارک

مرسی عزیزم
سال نو شما هم مبارک سالی پر از خوشبختی داشته باشید

taraneh20o7 شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ق.ظ

خیلیییییییییییییییییی ناس بودن
مرسی از اینهمه سلیقه تو انتخاب مطالبی کهپیدا کردی و گذاشتی

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که خوشت اومده

nino شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام خانومی.تازه با وبلاگت آشنا شدم.
فقط میتونم بگم عالی عالی عالی.
مشخصه باسلیقه هم هستی.
بابهترین آرزوهابرات

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم
شما لطف دارید
همچنین شما دوست عزیز

سارا(نقاشی روی پارچه) شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ

درودباران جان من خیلی وقت پیش توی تلویزیون شنیدم برای اینکه نقاشی روی پارچه ثابث بمونه باید به پشت پارچه نفوذ کنه درسته؟بعدشما گفتی کارگاه گلدوزی اما نگفتی چه موقعی باید استفاده کرد؟برای برجسته کردن طرح باید چیکار کرد؟واگر راهی داره آیا روی پارچه سنگینی نمیکنه؟سپاس

سلام عزیزم
شما وقتی رنگ میکنید بخواهید و نخواهید به پارچه نفوذ میکنه..
ولی رنگ با اتو ثابت میشه... نمیخواد به پشت پارچه حتما نفوذ کنه.
عزیزم میتونید از اول کارگاه بذارید یا اصلا میتونید از کارگاه استفاده نکنید. بسته به سلیقهی خودتون داره..
ماده ی پفکی باید بگیرید برای برجسته کردن.. سنگینی که میکنه. کاریش نمیشه کرد..

مینا یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام
قشنگ بود
یعنی تو پوست پیاز واقعا تخم مرغ ها این رنگی می شن؟؟؟!!!!!
امتحان می کنم....

سلام عزیزم
اره عزیزم رنگی میشن.

مرضیه یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام عزیزم ازاینهمه طرح زیبا سپاسگزارم سال نوازالان مبارکتون باشه

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم
سال نو شما هم مبارک سالی پر از شادی داشته باشید

یلدا دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

بانو جون سلیقت حرف نداره

حتما ازشون استفاده میکنم

ممنون عزیزم شما لطف دارید

آیدا دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ http://azmantakhodam.blogfa.com/

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ﴿۱﴾

ستایش خدایى را که پروردگار جهانیان (۲)


الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿۲﴾

رحمتگر مهربان (۳)


الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ ﴿۳﴾

[و] خداوند روز جزاست (۴)


مَالِکِ یَوْمِ الدِّینِ ﴿۴﴾

[بار الها] تنها تو را مى‏پرستیم و تنها از تو یارى مى‏جوییم (۵)


إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ ﴿۵﴾

ما را به راه راست هدایت فرما (۶)


اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ ﴿۶﴾

راه آنان که گرامى‏شان داشته‏اى نه [راه] مغضوبان و نه [راه] گمراهان (۷)


صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ ﴿۷﴾

فروزان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام باران جون...اقایعنی هیچ کجامثه توندیدم انصافا...ی چیزی..باران جون من کل ارشیوتوچندوقته مدام میام میبینمشون..ولی یادم نیست توکدوم پستانظرگذاشتم!اقااصن ی وضی!هم اکنون نیازمندیاری سبزتان هستیم..
ب جواباشونم نیاز دارم...درقالب خواهش...لطفا

سلام عزیزم
شما لطف دارید دوست گلم
عزیزم ادم یادش میره برای منم پیش اومده...
اونقدر کامنت دارم باید بگردم پیدا کنم تونسم حتما عزیزم

آموزشگاه پارمیس زابل سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://parmisszabol.blogfa.com

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد

مرسی دوست عزیز
سال نو مبارک
سال خوبی داشته باشید پر از خوشبختی

گیتی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ http://xiafat.blogfa.com/

سلام دوست نازنینم
سال نو مبــــــارک
برات سالی سرشار از برکت تماما" شادی و سلامتی و پر از آرامش دعا میکنم
[بوسه][گل]

سلام عزیزم
مرسی دوست گلم
سال نو شما هم مبارک سالی پر از خوشبختی و ارامش داشته باشید

حسن چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ http://freesky.parspa.com/

سلام
وبلاگ قشنگی دارید.
لینکتون کردم.
اگه قابل بدونید منو بنام وبلاگ آسمان آزاد و به آدرس freesky.parspa.com لینکم کنید و به من خبر بدید.مرسی

سلام
ممنون لطف دارید
چشم حتما

چشمسبز پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ http://chashmsabz.blogfa.com

[گل] [قلب][سلام][قلب] [گل]
پیمانه ی دل تو پر شه ز بوی بهار
بگیره عطر شبنم ز مهر حق لطف یار
تو این روزهای عیدی تبسمها رو لبت
گل بگی و بشنوی ز حال خوش دلدار
[گل][قلب][گل][قلب][گل][لبخند][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل]سال نو سال شکوفا شدن و به آرزوها رسیدن مبارک[قلب]چشمسبز

مرسی عزیزم
سال نو شما هم مبارک
سال خوبی داشته باشید

ندا شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:16 ق.ظ http://asemanebikaran.blogsky.com

سلام باران جان،من اولین بارکه تونستم برات پیغام بذارم عزیزم انقد غصه خوردم که بلد نبودمالانم خیلی اتفاقی‏ ‏شدعزیزدلم.خیلی‏ ‏خوشگلم‏ ‏که‏ ‏باهات‏ ‏اشناشدم‏ ‏دوست‏ ‏خوبم.بهترینارو‏ ‏برات‏ ‏ارزو‏ ‏میکنم.باران‏ ‏جان‏ ‏اگه‏ ‏رمز‏ ‏بذاری‏ ‏اخه‏ ‏چطوری‏ ‏پیدات‏ ‏کنم‏?‏یچیزی‏ ‏بگم‏?‏من‏ ‏لینک‏ ‏کردن‏ ‏بلد‏ ‏نیستم

سلام عزیزم
شما لطف کردی دوست گلم
منم خوشحالم از اشنایی با شما
مرسی عزیزم همچنین برای شما دوست گلم ...
رمز نمیذارم به خاطر گل روی شما دوستهای عزیزم بذار اون بی فرهنگ ها به کارشون ادامه بدن شخصیت خودشون رو نشون میدن دیگه برام مهم نیستن.....

ترانه شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:32 ب.ظ

باران جان سلام خوبی ؟
من کانکت شدم که فقط واسه شما کامنت بزارم وعیدو بهت تبریک بگم امیدوارم سالی سر شار ازخوبی داشته باشی واینم بدون من همیشه فقط بخاطر پستات نمیام میام ازخودتم یه خبری بگیرم وقتی کامنتارو میجوابی این واسه م یعنی اینکه صحیح وسالمی وخوب
مواظب خودت باش عید خوبی داشته باشی
اینم کادوی عیدتببخشید که کمه

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم مرسی از لطفت ...
عید شما هم مبارک عزیزم سالی پر از خوشبختی داشته باشی دوست گلم
مرسی از هدیه. شما عزیزی

02کام شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:36 ب.ظ http://nian.bitrin

...

soha سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ب.ظ http://hamechiz-s.blogfa.com

عالی بودن!
حیف که عید تموم شد وگرنه تخم مرغامون رو این مدل هایی که نوشته بودی درست میکردم.

اشکال نداره عزیزم ایشالله سال دیگه

mana شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ب.ظ

دوست چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:55 ب.ظ

عاالی بود خیلی خوب بود دستتون درد نکنه
میشه گفت از سایتهای دیگه ای که تا حالا رفتم خییلی بهتر بود مچکرییییم

خواهش میکنم عزیزم
نظر لطف شماست

سحر سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:40 ق.ظ

مرسی از ایده و کارای خوشکلت
دستت طلا

خواهش میکنم دوست عزیز

مائده پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام سایتت فوق العاده بود خیلی چیزای قشنگ و اموزنده بود لطفا بازم بزار ممنونم

سلام عزیزم
ممنون لطف دارید
حتما

مهسا شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:15 ب.ظ

:

نگینی شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:38 ب.ظ http://kook-dokht.mihanblog.com

درود بر شما عالییییییییییی.مرسیییییییی واقعا
بسیار زیبا و عالی.سپاس گزارم دوست عزیز.موفق باشین
لینک کردمتون

ممنون دوست عزیز
شما لطف دارید
ممنون از لینک . شما هم لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد