ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

سبد آدم برفی


ظهر بخیر عزیزان



 فکر کنم تا الان فهمیده باشید که من عاشق ادم برفی هستم

خودم دوست دارم هر فصلی که میاد یه سری تزیینات تو خونه متناسب با اون فصل داشته باشم

الانم زمستون داره میاد گفتم یه سری ایده ی تزیینات زمستونی بذارم...


اینم یه سبد ادم برفی برای شما ..





 

وسایل لازم

  • پارچه نمدی و پارچه ی نخی
  • نخ عمامه یا گوبلن
  • سبد حصیری
  • چسب حرارتی 
  • پشم شیشه



برای دریافت الگو کلیک کنید 



اول الگو ها رو ببرید روی پارچه بذارید و ببرید 




بعد با نخ عمامه یا گوبلن خیلی ساده دو طرف پارچه رو بذارید روی هم و اطرف کار رو کوک بزنید یه گوشه رو باز ی=بذارید پشم شیشه رو داخلش کنید و بعد کامل بدوزید.. این پارچه ی سفید بیضی که بالای صفحست (دست  آدم برفی هست)

قبل از اینکه دو طرف صورت ادم برفی رو بهم بدوزید چشم و دهنش رو بدوزید ..



حالا دستکش های ادم برفی رو هم بدوزید دورش رودوندون موشی بزنید.0 به جز قسمت بالای دستکش ) چون میخواهیم به دست وصل کنیم.

میتونید مثل صورت ساده کوک بزنید . داخلش رو پشم شیشه پر کنید و به دست ادم برفی بدوزید.



یه پارچه ی مربع کوچک ببرید و از یه طرف مثل قیف بچرخونید و دورش رو نخ بپیچید . و بعد بچسبونید به صورت ادم برفی.



برای کلاه. مثل تصویر دوتا پارچه ی مستطیل ببرید یکی بزرگتر و یکی باریک تر.

پارچه ی باریک رو بذارید و لبه ی پارچه بزرگ را بذارید و سط پارچه باریک و پارچه باریک رو به دو طرف پارچه بزرگ کوک بزنید.



تا کنید و از پشت کوک بزنید



کلاه رو برگردونید و بالای کلاه و با یه نخ ببندید



و بچسبونید به سر ادم برفی



ادم برفی رو به سبد بچسبونید ( میتونید براش یه شال گردن هم ببافید)



اینم یه سبد ادم برفی بانمک


نظرات 4 + ارسال نظر
samira دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.pixelgaphic.blogfa.com

خیلی قشنگه

مثل خودت

ریحانه شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام. شما فوق العاده اید. یعنی من همینظور میچرخم ولذت میبرم. خدا پدرتونو بیامرزه و به خودتونو بقیه خانواتون عمر با عزت بده ایشالله.

سلام عزیزم
ممنون دوست نازنین . خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه و امیدوارم کنار خانوادتون همیشه سلامت و شاد باشید
مرسی عزیزم از دعای قشنگت

دریا دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:32 ق.ظ

asma سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:05 ب.ظ http://google

با سلام خیلی قشنگه ولی حیف saveنمیکنه

سلام عزیزم
شرمنده از دست یه عده مجبور شدم متاسفانه
برای اینکه سیو کنی پرینت اسکرین رو بزن و تو پینت پیست کن عکس ها رو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد