ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

گل رز روبانی


سلام دوستان 



اینم آموزش دو مدل گل خوشگل تقدیم به شما 



 


برای این مدل گل یه روبان 5 تا 7 سانت احتیاج دارید. 

سر روبان رو مثل تصویر ابتدا یه تای مثلثی بزنید و بعد یکم لوله کنید و کوک بزنید. 

بعد دیگه همینطور روبان رو مثلثی مثل تصویر شماره ی 1 تا کنید و دو لبه رو بهم بدوزید( فقط دو لبه ی روبان مثلثی رو بهم بدوزید که با فلش تو عکس شماره ی 3 نشون دادم) یعنی فقط روبان های رویی رو بهم بدوزید و به روبان زیر حواستون باشه که ندوزید. 

 


وقتی بدوزید دوخت های مثلثی ایجاد میشه مثل تصویر 

اندازه ی روبان هم سلیقه ایی هست هرچقدر بیشتر گل بزرگنر. وقتی دوختید نخ رو بکشید تا یکم جمع بشه. 



و از سر روبان شروع کنید به لوله کردن و گلبرگ ها رو کنار هم بذارید و زیر کار رو کوک بزنید تا شکل گل بشه. 



به این صورت یه گل زیبا دارید .







برای این مدل گل یه پارچه ی ساتن یا حریر رو به عرض 10 تا 15 سانت و ارتفاع 60 سانت ببرید و دولبه ی پارچه روبذارید روی هم و کوک بزنید و بکشید. میتونید چرخ هم کنید. 



به این صورت 



بعد از سر پارچه ابتدا یا تای مثلثی بزنید یا لوله کنید



و بعد دیگه همینطور لوله کنید و پایین کار رو کوک بزنید





به این صورت یه گل زیبا و ساده دارید. میتونید برگ هم بدوزید وبه گل بدوزید و روی کوسن و تابلو و .... استفاده کنید. 




برای غنچه ها هم به همون صورت بدوزید ولی ارتفاع و عرض پارچه رو کمتر کنید و لوله کنید.  و پایین غنجه هم روبان سبز باریک بچسبونید. 











----------------------------------------------------------------------------------------------


دیگر آموزش ها ( روی عکس ها کلیک کنید)




نظرات 19 + ارسال نظر
لیلی شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:58 ب.ظ http://banoyeziba.blogsky.com

سلام.باران عزیز بهتون تبریک میگم شما واقعا هنرمندید.من خیلی جیزا از سایت شما یاد گرفتم امیدوارم هیج وقت سایتتونو تعطیل نکنید.براتون آرزوی موفقیت دارم.

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید .
خوشحالم عزیزم که براتون مفید بوده..
خودمم اصلا دلم نمیخواد هیچوقت تعطیلش کنم...

حدیثه یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:38 ب.ظ

عاشقتم

فدا مدا

زیتون دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:34 ق.ظ http://zatun.blogsky.com

گل یاس سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ق.ظ http://dookhtine.blogfa.com/

با سلام
کاراتون خیلی قشنگ و خلاقانس. تبریک میگم. منم یک وبلاگ به تازگی اجاد کردم البته کار روبان دوزی و تکه دوزی سرویس آشپزخونه و رو چرخی و سیسمونی و... است من آدرس وبلاگتونو تو وبلاگم قرار دادم ممنون میشم اگه آدرس لینک وبلاگ منم قرار بدید
سپاسگزارم
هنرهای تزئینی و روبان دوزی گل یاس به آدرس
http://dookhtine.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ممنون شما لطف دارید
شما هم لینک شدید.

فهیمه چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام باران جان .خانم هنرمند سایت مفید وخوبی داری از زحمات زیادی که میکشی کمال قدر دانی را دارم.خواهشی دارم میشه لطف کنید نمونه های کیف های چرمدست دوز را به نمایش بگذاری من نمونه هایی از داخل کیفها را میخواستم کیفهای پول که جای زیادی داشته باشد اگر دست دوز هم نباشه ایرادی نداره چون من داخل کیف را میخواهم خیلی از شما مچکرم

سلام عزیزم
ممنون دوست نازنین شما لطف دارید
در حال حاضر ندارم گلم شرمنده ولی اگه مطالب خوبی پیدا کنم حتما حتما براتون میذارم...

الهام چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:18 ب.ظ http://pashmakshef.blogfa.com

سلام عزیزم. چه گلهای خوشگلی . ممنون بانوی هنرمند.

سلام عزیزم
مثل خودت
خواهش میکنم عزیزم

جیگرطلا جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:08 ب.ظ

ممنون خانوم هنرمند

خواهش میکنم عزیزم

حمید صوفی یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:47 ب.ظ http://mahtarin.ir

سلام
خسته نباشی
عکسهاتو پیکو فایل اپلود نکن
8pic.ir اپلود کن
به منم سر بزن
http://mahtarin.ir

رویا پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ب.ظ

مرسییییییی عزیزم

خواهش میکنم گلم

فاطمه یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:54 ق.ظ

باسلام و تشکر از آموزشهای مفیدتون، سوالم اینکه برای درست کردن گل نوع دوم از چه جنس پارچه حریری میشه استفاده کرد؟ آخه چند نوع پارچه حریر داریم و من زیاد مهارت در تشخیص جنس پارچه ها ندارم، ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام عزیزم
خواهش میکنم
با هر پارچه ی حریری میشه. هرچی پارچه شق و رق تر گل سقت تر هرچی هم نازک تر و ابریشمی تر گل نرم تر میشه.
کاملا سلیقه ایی هست عزیزم

آرزو سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام خانومی واقعا شاهکاری نمونه بارز یه خانوم هنرمند
امروز برای اولین بار وبلاگت رو دیدم اما ازین به بعد خییییییللللللللللیییییی بهت سر میزنم محشری

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم
ممنون گلم شما لطف دارید

گل سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:51 ب.ظ

خیرالنسا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام باتشکر از آموزش های بی دریغ تان-من از شماخیلی چیزها یاد گرفتم بدون اینکه کلاس رفته باشم:-بیزحمت طرزساخت گل رز که روی تابلو بکار میبرند آموزش دهید

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتید و استفاده کردید موفق باشید.
نمیدونم منظورتون چه مدل رزی هست؟؟

سعید صفوی دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام و خسته نباشید حضور شما
بسیار زیباس کارهاتون
بنده جهت سفارش این گلها چطور میتونم باهاتون تماس بگیرم؟
جهت جعبه کادویی؟09122332512

سلام
ممنون لطف دارید
شرمنده من فعلا شرایط گرفتن سفارش رو ندارم..

سلام دوست خوبم از این که از طریق سایت شما تونستم برای مبلهایم کوسن های زیبا درست کنم تشکر میکنم بازم میام برای کارهای تازه تر هنرمند

سلام دوست عزیز
خوشحالم که خوشتون اومده
خواهش میکنم و موفق باشید

یاسمینا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام خیلی عالیییییی ان
دست مریزاد
یاد گرفتم ازتون
مرسیییییییییی

سلام دوست عزیز
خوشحالم که دوست داشتید

دوست چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون از کارهای قشنگتون من این گل آخری رو با چندتا پارچه امتحان کردم ولی نشد لبه پارچه حریر بد وایمیسته و گل قشنگ نمیشه اولش چطور تا بزنم که بد نشه

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز
با روبان ساتن درست کن بهتر میشه حریر چون خیلی نرم و لطیف هست خوب واینمیسته ..

neda شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:22 ب.ظ http://content.samsung.com

سلام خسته نباشی خانمیعاشق کارهای زیبای شما هستم و میخوام روبان دوزی رو با کمک گرفتن از شما شروع کنم میشه لطفا بگین برای شروع چه پارچه ای مناسبه میخوام از تابلوهای ساده شروع کنم

سلام عزیزم
سلامت باشی دوست گلم
لطف داری گلم خوشحالم که دوست داشتید.
از پارچه هایی که تار و پودشون درشت باشه مثل کتان پاناما ارگانزا حوله ای و مخمل و ساتن هم می شه... برای تابلو مخمل خیلی خوشگل میشه ولی چون تازه کار هستید از کتان استفاده کنید با بافت درشت.

گیتی چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.pkosar.shblog.ir

کلا هرچی کلاس هنری بوده رفتیا
من فنی حرفه ای کلاس روبان دوزی رفتم . یکم مریض بودم و باعث شد ولش کنم
الانم پولی شده

گلم من هیچ کلاس هنری نرفتم
فقط نقاشی کلاس رفتم و ادامه اشم که دانشگاه آموزش دیدم...
به نظر من زیاد احتیاج به کلاس نیست الان با این دنیای نت میتونید یاد بگیرید و تو خونه تمرین کنید..
من همه ی چیزهایی که بلدم خودم تمرین کردم و یاد گرفتم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد