ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

درست کردن کارت تبریک




درست کردن این کارت تبریک خیلی ساده است.


اول یه مقوا بردارید و به اندازه ایی که می خواهید کارتتون باشه ببرید.


بعد از یه مقوای دیگه برای درست کردن گلهاتون استفاده کنید. از این مدل پانچ ها هم که دیگه تو تمام لوازم تحریری ها هست. هرشکل که دوست داشتید استفاده کنید.اگه پانچ هم ندئاشتید خخودتون گل ها رو بکشید و ببرید



 وسط گل هاتون نگین بچسبونید.



برای اینکه کارتون تمیز دربیاد از شابلون دایره استفاده کنید. اینطوری که شابلون رو بذارید وسط کارتتون  و گلها رو تو همون دایره بچسبونید. اینطوری یه دایره تمیز پرا گل دارید. بعد شابلون رو بردارید.
         



می شه این کارت خوشجل موشجل 





نظرات 11 + ارسال نظر
صدرا شیرانی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

بسیار کارت های جالبی بود

مهسان دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ

خیلی خیلی کارت قشنگیه من که درستش کردم عالی در اومد

خوحالم که دوست داشتی
موفق باشی گلم

مریم جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ

خیلی خوشگلن.....ممنون

خواهش میکنم عزیزم

فاطیما یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:16 ب.ظ

خیلی خیلی قشنگ وساده بود ممنون:

خواهش میکنم عزیزم

http://www.blogsky.com/images/smileys/105.png جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:04 ب.ظ

رها سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:11 ب.ظ

خیییییییییییییییییییییلی قشنگ بود خسته نباشی
اون نوشته ی happy birth day رو با چی نوشتی؟؟/

سلامت باشید
اون با راپید

تارا چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:27 ب.ظ

نفس شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ق.ظ

واییییییییییییی عزیزم ممنونم عالیننننننننننننن..
میشه طرحاتون رو بیشتر کنین؟؟؟
بازم ممنونم

خواهش میکنم دوست گلم
به مرور حتما

fafa سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ب.ظ

foqolade bod

12 شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ب.ظ

شیما شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:28 ب.ظ

خیلی زیبا و دیدنی بود متشکرم

خواهش میکنم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.