ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

کاردستی خوشگل با قوطی کبریت


خیلی راحت با قوطی کبریت و مقوا این جعبه خوشگل رو که مثل دراور میمونه رو بسازید.







وسایل مورد نیاز:

قوطی کبریت

مقوا

کاغذ کادو یا پارچه (به دلخواه)

چسب

دکمه و گل های مصنوعی



اندازه ی لبه ی قوطی کبریت رو اندازه بگیرید و به همون اندازه مقوا ببرید و روش کاغذ کادو بچسبونید ( با از مقوا های طرح دار استفاده کنید)  لبه های مقوا رو میتونید با استمپ رنگی کنید برای زیبایی .




بعد مقوای درست شده رو روی قوطی کبریت  بچسبونید



دکمه رو بچسبونید



یه سری پارچه که می تونه   نمدی باشه یا از این دستمال های آشپزخونه ی  تر کیه ایی رولی هست ( همه ی پلاستیک فروشی ها و لوازم بهداشتی ها ) دارن..  برای داخل قوطی کبریت ببرید



و بچسبونید داخل قوطی




یه مقوا ببرید برای زیر کار و قوطی ها رو همونطور که تو عکس معلومه کنار هم بچینید



بعد روی مقوا هم کاغذ کادو یا پارچه بچسبونید



و قوطی کبریت ها رو مثل تصویر روی مقوا بذارید و با چسب بچسبونید



روی قوطی ها هم مقوا بچسبونید



وقتی قوطی ها روی هم گذاشتید ( دوتا قوطی کبریت ها که روی هم هستند رو اندازه بکیرید و یه سری مقوا برای پوشندن اونها ببریید) روی این مقواه ا به همون صورت قبلی کاغذ کادو بچسبونید




الان این مقوا ها روی کنار قوطی کبریت چسبونده شده و روش گل گذاشته شده



برای قسمت بالای قوطی کبریت ها که میشه طبقه ی دوم یه طرح مثل طرح زیر بکشید ( اندازه ها هم  بسته یه اندازه ی طبقه ی اولتون داره) اون قسمت هایی که با کروشه نشون داده شده رو ببرید و بعد جمع کنید و چسب بزنید



به این صورت



روش رو کاغذ کادو بچسبونید



دو تا بند پارچه ایی بهش بچسبونید که حالت لولا براش پیدا کنه.



و بعد لبه های پارچه رو به داخل جعبه بچسبونید




و داخل جعبه رو هم پارچه بچسبونید



وقتی در جعبه بسته است




این طبقه رو هم روی قوطی ها بچسبونید



به سلیقه خودتون تزیینش کنید.





اینم مدل های دیگش این بلندتر هست و همش کشو یعنی قوطی کبریت هست



تو این مدل به جای دکمه از مروارید و سیم گلسازی برای ساختن دستگیره کشو استفاده شده..






نظرات 71 + ارسال نظر
لیلا شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

واقعا بهتون تبریک میگم من که حسابی لذت بردم از این همه هنری که دارید و بدون چشم داشتی در اختیار همگان قرار میدید
خیلی خیلی خیلی متشکرم

ممنون عزیز دلم. شما لطف دارید. البته همشون کارهایی من نیست.
خواهش میکنم گلم

هلیا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام واقعا قشنگه هنرمندید ها!!!!!!!!!!

سلام عزیزم
چشمات خوشگل میبینه گلم

سلام واقعا عالی بود راستی وب سایت خودم نیست وقت معرفی می خواستم بکنم

سلام عزیزم
اکشال نداره گلم

ایدا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

باحاله :نخبه

غزل دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

اخه نمی دونم درباره ی این سایت بگم بخاتر همین همه ی اینا رو گذاشتم

مرسی عزیزم

مصطفی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.emam-reza8888.blogsky.com

عالی بود

ساراباقالی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ

سارا دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ

خیلی ممنون واقان مسخره بود

خواهش مبکنم. مثل خودت !

امین یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ http://onlyboy12.blogfa.com

سلام ممنون عالی بود ممنون میشم از وب منم دیدن کنیhttp://onlyboy12.blogfa.com

سلام زیزم
خواهش میکنم
چشم حتما

ARIA یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

باحال بووووووووددد

یسنا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ق.ظ

من که خیلی دوست داشششششششششششششتم. ولی لطفا چیز های دیگر هم درست کنید تا از آن درست کنیم. ممنون.

چشم عزیزم حتما

نازی چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ب.ظ

منم یکی درست کردم ولی به خوشگلی مال شما نشد.

مطمنن خوشگل شده. کارهت رو دست کم نگیر عزیزم

hello شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

ژینو چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ق.ظ

مریم جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام....واقعا لذت بردم از وبلاگتون....میشه از ای جور قوطی ها بیشتر بذارید

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتید
چشم گلم حتما

مهدیس سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ

من عاشق کاردستی هستم و نقاشی انیمیشن عالی بود

انیمیشن که عالیه.
موفق باشی عزیزم

م دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

سارا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ

قشنگ بود

مثل خودت

سارا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ

خیلی قشنگ بود

جنوبی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ

عالی

عشق یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام عزیز میشه کار دستی های خلاقانه و طراحی و زیبا باشد

سلام عزیزم
بله که میشه

ابراهیم یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

خیلی جالب بود.واسه بچه خواهرم درست کردم واسه مدرسه اش.همه دوست داشتن.
از این طرح هابازم بذارید.
مرسی

خواهش میکنم دوست عزیز
چه دایی خوبی
چشم حتما

سارا دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

هی بدک نبود

ممنون

ساحل چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

زیبا بود

مثل خودت

1234 دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ

زیاد خوب نبود زشت بود

سلیقه نداری دیگه! چی بگم !!

miss-m پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://miss-m-code.mihanblog.com

سلام بانو
دوست دارم لینکم کنی البته من تورو لینک کردم
ممنون وبتم عالیه

سلام عزیزم
چشم حتما

مریم شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

فووووووی خدا چه خوشمزست

elnaz یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:00 ب.ظ http://elham26elnaz14.blogfa.com

خیلی عالی و زیبــــــــــــا بود ممنوووون

خواهش میکنم عزیزم

سلنا چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ

خیلی قشنگ من اینو درست کردم بازم از ای چیز ها بگذار

خوشحالم که دوست داشتید

اویس پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ

خیلی جالبه عالی

abdolah جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ق.ظ http://abdolah0099

lola جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:50 ب.ظ

my name is lola
they are vary good
boy

سلام لولا خانم
خوشحالم که دوست داشتید
اشتباه تایپی داشتی عزیزم. اول فکر کردم boy نوشتی یعنی پسر !! اونوقت یعنی چی !! بعد فهمیدم منظورتون buy هست !!

me سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ http://funandfun.blogfa.com

خیلی جالب بود به وبم سر بزن

حتما دوست عزیز

هانیه یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

خیلیییییییییییییییییییییی قشنگههههههههههههههه جیگرررررررررررررررر

قربونت عزیزم

دوست دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ

واقعاخیلی زیبابود خیلی خیلی ممنون

خواهش میکنم عزیزم

ناشناس چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بودواقعاعالیه
میخام درستش کنم واس خونه خودم ایشالله
ممنونتونم یک دنیا

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی عزیزم
خواهش میکنم گلم

ترمه چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:18 ب.ظ

خیلی جیگره. این ایده هارو از کجا میارین بابا ایوللللللللل

خوشحالم که دوست داشتی عزیزم

ترمه یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام. خوبین؟ میگم رنگش مال مقواست یا خودتون رنگ زدین؟ وچه رنگ دیگه ای استفاده کنم خوب میشه؟ لطفا رنگشو برام بنویسین نه این که بگین به سلیقه خودت بستگی داره؟ اگه میشه یه خورده زود تر آخه تا 93/2/15 بیش تر وقت ندارم

سلام عزیزم
عزیزم رنگ نشده. مقوای طرح دار هست. اگه مقوای طرح دار پیدا نکردی . یه مقوای ساه ی رنگی هم میتونی استفاده کنی یا مقوای سفید بگیری و روش کاغذ طرح دار بچسبونی و بعد استفاده کنی.
رنگ هم اگه برای دختر میخوای تو تونال رنگ بنفش و یاسی و سبز قشنگ میشه یا تونال رنگ نارنجی و آبی خوب میشه. برای پسر بخوای سیه و نارنجی خیلی خوب میشه..

ترمه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:15 ب.ظ

بابت کمکتون ممنونم

خواهش میکنم عزیزم

میس زهرا جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.you-can.blogfa.com

مهرناز پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام وایییییییییییی خیلی عالیه من دیوونش شدم
خداااااااا خیلی خوبه

سلام عزیزم
خوشحالم که خوشت ادومده

یلدا جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:51 ب.ظ

خیلی قشنگ بود

زهرا سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:17 ب.ظ

سلامممممممممممم
کاشکی زودتر این وبلاگو پیدا میکردم...من میمیرم واسه چنین چیزاییخیلی خوشملهبازم بزار
ممنون از خودت ووبلاگت

سارا جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام گلم
بی نظیره وقتی درست کردم مامانم باور نمی کرد که خودم اینو درست کردم

سلام عزیزم
افرین به شما خانم هنرمند

dash majid چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:50 ب.ظ

!!!!!kheili bahal bood dadash

فاطمه پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:55 ب.ظ http://WEM55666.BLOGFA.COM

عالیه من که عاشقشم خیلی قشنگه مرسی

حادثه چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:11 ب.ظ

اه چقدر زشته شوخى کردم خیلى قشنگه

مهدی پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ

خوب بود

الهه شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ب.ظ

حتی من توی سایت جعبه سازیم رفتم ولی قشنگتر از این جعبه جعبه ای پیدا نکردم

مریم یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:58 ب.ظ http://wwww.veil-mariam.blogfa.com

سلام. خیلی سایت خوشگلی داری من تمتام صفحاتتون دیدم.
واقعا عالیه .
سلیقه ها هم متفاوته .یه نفر بعضی چیزا را دوست داره.بعضی چیزا را دوست نداره.بعضیا هم جسارت نشه بهدوستان از حسادت یه چیزی میگن.
اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرم کن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.