ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

تزیینات کادویی-درست کردن گل کاغذی برای کادو




به نظر من با کاغذ رنگی خوشگل تر می شه   









اینم یه مدل دیگه






اینم رز کاغذی

یه دایره رو ببرید و شکل مارپیچ داریره رو ببرید و از سرش شروع کنید لوله کردن




این هم یک مدل دیگه 



اینم با کاغذ کشی یا دستمال کاغذی 




نظرات 9 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

تبسم پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

شیما یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ق.ظ

خوشمان امد
حما واسه تولد شوهرم از این ها استفاده میکنم

خوش به حال اقای شوهر پس

sana یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

saba دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

مرسی.خیلی استفاده کردم

خواهش میکنم عزیزم

مهدی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

اسی زاخا پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.emam hasan mojtaba cfz.blagfa.com

خیلی چیزای قشنگی بود بیشتر بزارید و راحت تراشو بزارس ممنون

یه نفر جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ب.ظ

سلاین ببخشید ولی اون آخریه خیییییییییییییییییلی خوشگل بود که انگار آموزش ندادین میشه یه چند روزدیگه آموزششوبذارینسایتتونم خیلی با حال بوووووووووووود

سلام عزیزم
اون با دستمال کاغذی هست. که برگ ها رو شکل گلبرگ ببرید و سر گلبرگ ها رو با دست پیچ بدید و دونه دونه کنار هم بذارید بینشم پرچم گل.
بتونم حتما آموزش های دیگش رو هم میذارم

mina پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:16 ب.ظ

گلم خیلی خوش سلیقه ای :-)
بیست بیست بیستیییییییییییییییی :-)

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.