ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش دوختن کیف پول یا کیف مخصوص کارت


اینم یه آموزش برای دوختن کیف پول یا کارت. یکم بزرگتر بدوزید میتونید کیف پولش کنید.




وسایل لازم


پارچه در سه رنگ

پشم شیشه یا لایی ( لایه است لاییه ) چیه ؟ ما که آخر نفهمیدیم !!! 

دکمه و نوار قیطون یا کش



اول پارچه های رو که برای قسمت روی کیف یا همون جیب کیف !! بریدید رو لبه هاش رو تا کنید



و بعد اون لبه های تا کرده رو چرخ کنید



یک لایه از پارچه ها رو بردارید دو تا پارچه های کوچیک رو بهش فیکس کنید



اینم پشتش



بعد کش یا نوار قیطون و یه چند سانت ببرید  و با سوزن ته گرد بین پارچه های جیب ( همون پارچه نارنجیه !! ) بذارید



و بعد دور تا دور کار رو چرخ کنید



حالا لایه یا پشم شیشه رو بذارید پشت همون پارچه ی آبی روش هم اون یکی پارچه رو بذارید و دورتا دور کار رو چرخ کنید .



ببینید این شکلی می شه پشت کار بعد از اینکه پشم شیشه و اون یکی پارچه رو گذاشتید و دوزیدید.



اینم روی کیف. بین کیف رو هم چرخ کنید. اون قسمتی رو که هم باز گذاشته بودید بدوزید



حالا دکمه رو بدوزید روی کیف برای اینکه با اون کشی که کذاشته بودید کیفتون رو ببندید !!!



فقط اندازه بگیرید که از هم دور یا خیلی نزدیک نشه برای دوختن دکمه



این شکلی می شه.




نظرات 16 + ارسال نظر
ناشناس چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ

ممنون از اموزش کیف زیباتون اگه میشه یه کم بیشترتوضیح بدید من چندجاشونفهمیدم ولی خیلی دوست دارم این کیفو برای خودم بدوزم

خواهش میکنم عزیزم
دقیقا کجاش رو متوجه نشدید بپرسید تا براتون توضیح بدم.

ناشناس پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

چرا باید اون قسمتو باز بزاریم بعد بدوزیم میشه همون موقع چرخش کنیم .مرسی دوست عزیزم

به خاطر اینکه وقتی چرخ کردید از اون قسمت بتونید کار رو برگردونید .
خواهش میکنم عزیزم

محدثه پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

باران جان سلام خسته نباشی خواهش میکنم یه مدل از کارهای هنرییتو بزار حوصلمون سر رفته بابا دق کردیم

سلام عزیزم
دوست گلم من کلی کار جدید گذاشتم. بالای وبلاگ صفحه ی نخست رو بزن گلم هر پست جدیدی که بذارم رو ببینی

مژده سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام
زیباوجالب بود...

سلامعزیزم
خوشحالم که دوست داشتید

دنیز جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

با سلام خدمت شما دوست هنرمند و بسیار زحمتکش بسیار کارهای جذاب و زیبایی دارید می خواستم ازتون خواهش کنم اگه براتون امکان دارد مدل های کیف پول بافتنی و یا قلاب بافی و کیف بافتنی که بشود برای دانشگاه و کتاب گذاشتن استفاده شود همراه با آموزش قرار دهید بسیار ممنون میشم

سلام عزیزم
ممنون عزیزم خوشحالم که دوست داشتید
چشم حتما

سحر شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ب.ظ

عالیههههههههههههههههه

پری پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ http://DANYALKAMALI

ممنون ولی من هیچی نفهمیدم

چرا عزیزم؟؟ کدوم قسمتش رو متوجه نشدید بگید تا توضیح بدم

عصمت چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:36 ب.ظ

باسلام
خیلی خیلی عالی بود فقط من این قسمت پشت کاروکه پارچه روچجوری زدین رونفهمیدم میشه توضیح بدین؟
اخه کیف درست کردم فقط خیلی بددراومد
باتشکرعزیزم

سلام عزیزم

عزیزم من دقیقا متوجه ی سوالت نشدم گلم. یه بار دیگه دقیق تر توضیج بدید ممنون میشم تا براتون بگم

C شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام خیلی زیباس کاراتون هنرمندید من با این ک خانم نیستم و آقام علاقه مند شدم چند نمونه از کاراتونو می خوام کپی کنم .. خسته نباشی ادامه بده

سلام دوست عزیز
خوشحالم که خوشتون اومده. هنر زیبایی روح هست و زن و مرد نمیشناسه
امیدوارم موفق باشید

نانا دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:16 ب.ظ

جالب بود نانا

نیا جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:37 ب.ظ

خیلی عالیه مرسی

پریسا پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:05 ب.ظ

خیلی سخت است

نه بابا سخت نیست.. امتحان کن

اکرم شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:44 ق.ظ

سلام ببخشید میخواستم بدونم pellon همون پشم شیشه هستش؟
اخه تو اموزش سایت زیر هست نمیدونم چیه.ممنون.
http://www.tie-a-tie.net/make-a-bow-tie.html
شماره ۴ از تو شکل رو میگم.تو توضیحات نوشته pellon هستش

نه عزیز لایه هست

سحر احمد خان سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:55 ب.ظ

عزیزم ممنون میشه کیف پولی با مقوا. هم بگییییییی

کیف پول با مقوا !! منظورتون کارت پول هست !! تا حالا کیف پول با مقوا ندیدیم.. اگه کارت هدیه پول هست . چند تا آموزشش رو گذاشتم...

امید رضا چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:13 ب.ظ

ناشناس سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام ممنون از زحماتتون میشه این کارو بافوم هم انجام داد

سلام
بله میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.