ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش گل برای تل


بعدظهر ابری بارونیتون بخیر. چه هوای خوشگلیه. شبیه عید شده. دلم شمال خواست .



اینم یه مدل گل  که میتونید روی تل و کلیبس یا حتی کوسن و رومیزی و لباس هم استفاده کنید.









وسایل لارم


پارچه (نخی یا حریر یا تور)

چسب حرارتی

تل و روبان


یه دایره ببرید و پارچتون رو سرش رو یه گره بزنید و تو مرکز دایره بچسبونید



با دست وسط گل رو نگه دارید و پارچه رو بپیچونید دور اون مرکزی که درست کردید و چسب هم بزنید



پارچه رو صاف نچرخونید یکم بپیچونید تا از اون صافی دربیاد



تمام دایره رو پر کنید و بچسبونید. این پشت گلِ



هر چندتا که دوست داشتید درست کنید و به اندازه ی گلتون دوباره پارچه ی دایره ایی ببرید



روبان به تل بچسبونید







و گلهایی که درست کردید رو روی تل بچسبونید




و دایره ها رو پشت گل بچسبونید




به این صورت




اینم از همون گل که روی کوسن کار شده





اینم از  تور درست شده




نظرات 5 + ارسال نظر
آریان فر چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.ashpazioman.blogfa.com

عزیزم سلام ممنون من نو عروسم دوست دارم کوسن برای خودم درست کنم آبیه وو سفیده با گل آبی محشر چطور درست کنم؟؟؟اگه میشه جواب و به وبلاگم بذار ممنون

سلام عروس خانم
امیدوارم خوشبخت بشی.
باشه عزیزم

الهام جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام خانومی خیلی عالی بود.

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتید

تاریخ ماکو شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ق.ظ http://tarikhmakoo.blogfa.com

سلام.واقعا وبلاگ زیبایی داری.جدیدا باهاش آشنا شدم.من خیلی به کارای هنری علاقه دارم البته اگر وقت کنم انجامشون بدم.ولی واقعا به درد به خوره مطالب زیبات .خسته نباشی عزیز

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید
سلامت باشید

سمیه پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

عالی بود .سپاسگزارم

خواهش میکنم

لیلا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:34 ق.ظ

خیلی قشنگن، همه کاراتون. مرسی که هنرتونو به ما هم یاد میدین
باران خانوم اندازه اون پارچه که سرشو گره میزنیم وطول عرضشو میشه بگید
ممنون میشم عزیزم

خواهش میکنم عزیزم
طول عرضش کاملا سلیقه ایی هست
میتونید عروض رو 5 سانت 3 سانت یا بیشتر و کتر بگیرید طولم بسته به دایره ایی کشیدید داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد