ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش خرگوش باغبون با خمیر چینی




وسایل لازم


خمیر چینی در چند رنگ ( آموزش خمیر چینی رو هم اینجا گذاشتم ) 

طناب کنفی

لوازم گلسازی

چسب چوب شمال

خنزر پنزر تزیینی



اول برای پاهای خرگوش دوتا  تیکه از این طناب رو ببرید



بعد برای پاهای خرگوش مثل تصور که میبینید . یه تیکه خمیر رو بردارید تقریبا شبیه اشک دربیارید و انگشت هاش رو هم مثل تصویر درست کنید



به این صورت .بعد با خمیر نارنجی دو تا دایره درست کنید.



دایره ها رو چسب چوب بزنید رو پاها بچسبونید



 سر کنف ها رو کمی چسب بزنید و داخل خمیر بکنید.



و روی خمیر نارنجی خط بندازید



حالا یکم  از خمیر سفیدتون بردارید و با وردنه صاف کنید



با قالبی که دالبر دالبر هست !!! اول یه دایره قالب بزنید بعد همون دایره رو از وسط دوباره قالب بزنید.



 خمیر نارنجی هم رو هم اول قالب دایره بزنید و بعد همون قالب دایره رو هم قالب بزنید البته از قالب سفید کوچیکتر بزنید. و بعد خمیر نارنجی رو بذارید روی خمیر سفید.



دور گوش رو اینطوری یکم سوراخ کنید




گوش های خرگوش رو که درست کردید برید سراغ بدن خرگوش.



برای بدنش هم یه تیکه  از خمیر سفید رو بردارید و شکل اشک حالت بدید



خلال دندون رو سرش رو یکم تو چسب چوب بکنید و داخل بدن خرگوش کنید. این خلال دندون حکم گردن رو داره !



یه خیمر سیز بردارید و با وردنه صاف کنید و دوباره قالب بزنید برای جیب خرگوش/



و وقتی قالب زدید بذارید رو بدن خرگوش.



از این فنر ها داشتید روش گل بزنید و بدید دست خرگوشتون. نداشتید گل نزنید و ندید دست خرگوشتون !



حالا دست های خرگوش رو درست کنید. دوتا تیکه خمیر بردارید و شکل اشک کشیده حالت بدید



و بچسبونید به بدن خرگوش و  اگه سطل دارید بدید دستش. میتونید این سطل ها رو هم  با خمیر چینی درست کنید. و دست رو یکم تا کنید.




سرش رو  هم یه تیکه خمیر بردارید و شکل اشک درست کنید. و سر خلال دندون رو چسب چوب بزنید و سر رو بذدارید رو خلال دندون.



گوش ها رو هم بذارید



برای چشمهاش میتونید از این چشم ها هست که برای عروسک پولیش استفاده میکنن از اونا بخرید و بچسبونید. یا اینکه جای چشم رو گود کنید یا نکنید فرقی نداره.و بعد روش با قلمو و رنگ روغن چشم بکشید.



بینی و دهنش رو هم درست کنید




با سایه ی صورتی یکم رو گونه ها ی خرگوشتون بکشید



مماخش رو هم درست کنید و بذارید







برای دمش هم یه دایره درست کنید و بذارید



بعد با خلال دندون ریش ریشش کنید.





دور گردنش هم روبان بذارید.



تو سطلشون هم میوه بذارید.


نظرات 28 + ارسال نظر
آذر پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام دستتون درد نکنه واقعا زیباست لطفا اگه میشه عروسک های میوه ای رو هم بذارین

سلام عزیزم
سرت درد نکنه گلم. چشم عزیزم حتما

MARYAM جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ

خیلی خوشمله ولی چرا فقط همین علوسکه رو یاد دادی چیزای خوشمل بازم بزار خسته نباچی

همین علوسک که نیست گلم. سمت چپ وب رو ببین برو تو قسمت گلهای چینی مطالب دیگه رو ببین.

سمیرا چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام عزیزم
میشه درست کردن خمیر کامل برام بگی اگه بتونی رو ایمیلم من خیلی علاقه دارم ولی بخاطر اینکه خمیرم ترک برمیداره خیلی وقت انجام نمیدم

سلام عزیزم اموزشش رو گذاشتم که؟؟
ایمیل شرمندم گلم وقتش روندارم. از تو وبم بردار.
خمیر رو طبق دستوری که گذاشتم درست کنی ترک نمیخوره.

s-fallah سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام کارتون بسیار زیبا بود

مرسید دوست عزیز شما لطف دارید

بهناز سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام
وای عزیزم عالی بود
هیچ جا به این کاملی ندیده بودم
واقعا دست گلم درد نکنه گلم..

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم
خوشحالم که دوست داشتید

مرضیه چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام عزیزم سایت خیلی خوبی داری خوشحالم ک باهات اشنا شدم من ی سوال دارم ک اگه جواب بدی خیلی ممنون میشم اخه تا حالا از چند نفر پرسیدم جواب نگرفتم
نشاسته ذرت گلسازی با نشاسته ذرت خوراکی فرق داره یا یکی هستن اگه فرق میکنه لطفا بگو از کجا میتونم بخرم اگه میشه ادرس بده نکه بگی از فروشگاه هایی که لوازم گلسازی میفروشن چون من نمیدونم یعنی کجا مثلا خودت از کجا میخری
و اگه از نشاسته ذرت خوراکی استفاده کنم اشکالی پیش میاد یا نه یک دنیا ممنون

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست عزیز
هیچ فرقی نداره عزیزم. از سوپر مارکت ها نشاسته بخر چند بسته و بعد اسیابش کن که پودر بشه و بعد استفاده کن.

مرضیه جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام عزیزیم ممنون خیلی لطف کردی

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم

شیدا جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ق.ظ

عالی عزیزم خیلی نازه توروخدا بازم کاردستی بزار فدات

چشم عزیزم حتما

ترمه یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام. برای هدیه دادن به یه نفر چی درست کنم خوبه؟ اصلا خودتون بودین چی درست می کردین؟

سلام عزیزم
بستگی داره اون یه نفر خانم باشه یا اقا !
خانم باشه یه جعبه ی خوشگل که با پارچه کاور شده باشه مخوص لوازم ارایش برای روی میز توالتش درست میکنم. یا یه استند برای گردنبند و گوشواره. یا هم کار به خمیر گل چینی درست میکنم.
بررای اقایون هم که معمولا چیزی نمیشه درست کرد. هدیه میخرم !

بی صدا سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ب.ظ

ممنون خیلی قشنگن عالی به کارت ادامه بده

خواهش میکنم
حتما دوست عزیز

سپیده جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:04 ب.ظ http://http:/

سلام دویت عزیز .کارتون خیلی خیلی جالب بود، شما آرشیو کاراتون تو وبلاگتون دارید؟ من به کارهای خمیری خیلی علاقه دارم ولی بخاطر مشغله ای که دارم نمیتونم کلاس برم ، ازشما خیلی ممنونم که باصبر و حوصله زیاد از همه مراحل کارتون عکس گرفتید وتوضیح دادید.

بازم ازتون ممنونم

سلام عزیزم
کنار وبلاگ ارشیو رو ببیند گلم
خواهش میکنم عزیزم خوشحالم که دوست داشتید

مینا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ق.ظ

خیلی قشنگ بود

donya پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.shoologh.blogfa.com

عالی بود به من هم سر بزنید

زریان لطیفی دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:00 ب.ظ

خیلی خوب وعالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوددددددددددددددددددددددددددد

الناز پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ب.ظ

خیلی عالی بود خوشم اومد

مینا چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام خیـــــــــــــــــــلی فوق العاده اس .خیلی هم کامل توضیح میدید واقعا دست مریزاد خانم گل بهترازاین نمیشه....یه سوال لظفا اسم این وسایل قرمز پلاستیکی که باهاش خط واینا میندازی روکار بگو به فروشنده بگم چی میخوام؟؟؟؟؟؟ لطفا جواب بدید ..مرسی از لطفت

سلام عزیزم
ممنون شما لطف دارید
اونها ابزار گلسازی هست ..اسم تک تکشون رو نمی دونم.
ولی برید مغازه بگید یا ابزار گلسازی بده (ست ش هست و تک تکم میتونید بخرید)

مینا جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ب.ظ

خیلی ممنون عزیزم از پاسخگویی سریعتون. تازه با وبت آشنا شدم کلــــــــــــی ذوق کردم 5و 6 ساعت یه سره تو وبت بودم دل نمیکندم ازش واقعا بهت تبریک میگم .من که دیگه هرروز به اینجاسرمیزنم دانشجو بودم تازه درسم تموم شده الان بیکارم دوس دارم خودمو با کارهای هنری سرگرم کنم یه خواهشی داشتم باران جون میشه آموزش قاب عکس دست ساز با وسایل دور ریختنی و ساده بزاری توسایت؟ اگه امکانش باشه ممنون میشم واااااای چقد حرف زدم ببخشید

سلام عزیزم
خواهش میکنم
خوش اومدی دوست نازنین و ممنونم شما لطف دارید
خوشحالم که دوست داشتی
کار خوبی میکنی.. از درس خوندن به جز وجهه اجتماعیش که ادم خیری نمیبینه و مجبور بعدش یه کار دیگه کنه و اون کار چه بهتر که کار هنری باشه..
امیدوارم موفق باشی..
چشم عزیزم حتما در اینده میذارم....

مینا جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:28 ب.ظ

ببخشد یه سوال دیگه داشتم حتما باید چسب چوب شمال باشه آخه من چسب چوب طوطی دارم توخونه نمیشه ازهمین استفاده کنم؟؟؟ مرسی

نه دوست عزیز نمیشه فقط چسب چوب شمال باید استفاده کنید
به جز چسب چوب شمال از هر چسب چوبی استفاده کنید خمیر خوب درنمیاد ..

مینا شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ق.ظ

اوکی مرسی یه دنیا ممنون که زود جواب میدید

خواهش میکنم عزیزم

نسرین پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ق.ظ http://nasrinkhoeini.persianblog.ir

وای بی نظریه خانم هنرمند,واقعالذت بردم وحتما درستش میکنم.خسته نباشی

خواهش میکنم عزیزم خوشحالم که دوست داشتی

کیانا چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام موقع درست کردن خمیرم پهن میشه چی کار کنم ??? لطفا جواب بدهید

سلام عزیزم
شرمنده عزیزم متوجه نشدم،یعنی چی خمیرم پهن میشه !!!

رویا هادیلو چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:43 ق.ظ

فوق العاده اس. خیلی لذت بردم.

خوشحالم که دوست داشتید

زهرا جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:04 ب.ظ

من خیلی دوستشون دارم از تون متشکرم

خواهش میکنم عزیزم

انسان باهوش جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام عالی بود ممنون
ناخون مصنوعیتو عشقه

خواهش میکنم عزیزم
دست من نیست که

rosa شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام وتشکر از سایت خوبتان من امروز خمیر چینی درست کردم عالی شد خدا کنه ترک نخوره واقعا بانوی زیبایی هستید متشکرم

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست نازنین اگه طبق دستور پیش رفته باشید ترک نمیخوره
موق باشید

مهسا چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:41 ب.ظ http://baran.lineblog.ir

سلام ممنون عالیه

من اینو درستش کردم خیلی عالی میشه

سلام عزیزم
آفرین بر شما بانوی هنرمند
موفق باشید

شقایق چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام خیلی قشنگ بود عالییییییییییییییییییییی فقط یه سوال این وسایلی که باهاش شکل در میاد رو باید از کجا گرفت

سلام عزیزم
از مغازه هایی که لوازم گلسازی میفروشن باید بخرید..

باقرآّبادی سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ق.ظ

باسلام و عرض ادب
من در یک موسسه نیکوکاری مخصوص معلولین جسمی حرکتی مشغول هستم این مرکز نیاز به مربی در خصوص عروسکهای چینی دارند از شما تقاضا دارم در صورت امکان از حضور شما استفاده نمائیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد