ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

فنجون و سکه ی تزیینی


های اوری بادی !   خوبین خوشین سلامتین ! امیدوارم شبی سرشار از آرامش داشته باشید.

-------------------------

یه دکوری زیبا برای خونه. نخسوزن که ساخته ی دست خودتونه. 



وسایل لازم

فنجون و نعلبکی

سکه های قدیمی یا دونه ی قهوه

سیم گلسازی یا چنگال

چسب حرارتی

انبردست



اول با انبردست بیفتید به جون چنگال بینوا و دندونه هاش رو نصف کنید 



بعد چنگال رو با انبردست کج کنید 




بعد خیلی تمیز با چسب حرارتی سر چنگال رو بچسبونید به نعلبکی . چسب زیاد بزنید. ولی تمیز.



و انتهای چنگال رو هم به داخل فنجون بچسبونید. و بذارید خشک بشه. تمیز و زیاد چسب بزنید.

و اگه خواستید میتونید زیر فنجون کتاب یا یه ظرف بذارید که بمون تا خشک بشه.



بعد سکه های قدیمی یا خارجی اگه دارید رو بردارید ! ( اگه نمیگفتم سکه ی قدیمی یا خارجی شما  هم سکه ی  طلا میچسبونیدید ! ) دونه دونه بچسونید و تمیز کنار هم .



و بذارید خشک بشه. میشه این. ساده و زیبا



اگه سکه نداشتید میتونید از دونه های قهوه استفاده کنید. به جای چنگال هم میتونید ازسیم مفتول یا گلسازی استفاده کنید.

به این صورت  که چندتا سیم رو اندازه ایی که میخواید ارتفاع کارتون باشه رو ببرید و کنار هم با چسب حرارتی بزنید زیاد. بعد تو این مدل باید کل سیم رو هم چسب بزنید که شل یا خم نشه. به نظر من چنگال خیلی بهتر از سیم هست.




بعد دونه های قهوه رو بچسبونید بهش. به همین سادگی یا زیبایی.




نظرات 9 + ارسال نظر
میترا پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

جالب بود مرسی

خواهش میکنم عزیزم

شکوفه سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ http://waterdrop.blogfa.com

فنجون همونجور میمونه؟ لازمه به یجایی تکیه اش بدیم؟

وقتی دارید درست میکنید زیرش یه چیزی بذارید تا خودش رو بگیره و خشک بشه
وقتی خشک بشه دیگه همینطور میمونه. احتیاج به تکیه گاه نداره.

ترانه جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااام من نتونستم دور بمونم ازاین وبلاگ زیبا وصاحب این وبلاگ اونم دم عید!
میگم باران جون وقتی درستیدمش وخودشو گرفت باید نعلبکی روزمین باشه وفنجون اون بالا بدون هیچی؟آخه من واسه میز تلویزیون میخام هرچند فکرکنم جالبیش به همون رو هوا بودنشه نه؟
آره همونه!
خودم بریدم خودمم دوختم!بیخیال بزار بحرفم دلم واست تنگیده بود آخه
بوس بوس هزارتا

سلام عزیزم
شما خوش اومدی دوستم
عزیزم موقعه ی درست کردن یه جعبه بذار و درستش کن وقتی خشک شد دیگه احتیاج به چیزی نیست همونجا میمونه.
بووووووووووووووووووووووووووس

سیما دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام باران جان.........
خیلی عالی بود امیدوارم هنرای دیگه توبذاری برانمایش
مرسی گلم

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید
هنرای دیگه هم که هست گلم. البته همه ی اینها کار من نیست عزیزم

نیایش جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:41 ب.ظ

های
ایز وری گود
سلام
خیلی خوبه

مریم جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ب.ظ http://Hassein.mah33yahoo.com

خیلی خوبه ولی من هر کاری میکنم وقتی با چسب حرارتی میچسبونم زود کنده میشه چی کار کنم کنده نشه؟؟ خیلی ممنون

عزیزم بذار چند ساعت بمونه تا خشک بشه زیر فنجونت یه وسیله بذار که بهش فشار نیاد و بعد از اینکه خشک شد برش دار.
چسب هم زیاد بزن. حالا برای اطمینان کمی هم چسب 1 2 3 بزن ..

رضا جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:50 ب.ظ http://Hassein.mah33yahoo.com

عالی بود خیلی خوب بود من که درست کردم

خوشحالم که خوشتون اومده

رها پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:37 ب.ظ

اولی بهتر بود

محدثه شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:10 ب.ظ

خیلی عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد