ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

کارهای نسیم عزیز


اینم کارهای دریای عزیز 

که فوق العاده تمیز و زیبا دوختن. ممنون عزیزم.
اموزش این سبد هم اینجا هست.




ممنون دوست گلم .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

نسیم عزیز واقعا شرمنده دوستم که اینقدر طول کشید تا کارهای خوشگلت رو بذارم. بعد از اینکه اومدم ایمیلم که اونقدر پر شده بود باز نمیشد. کشتم خودم رو تو باز شد !

من واقعا شرمندم دوستم.

یک دنیا هم ممنون عزیزم بابت این کارهای خوشگلت. 


 برید ادامه ی مطالب رو ببینید و لذت ببرید از این همه هنر و زیبایی.





 یعنی این روبان دوزی ها و گلدوزی ها فوق العادست. عاشخش شدم. دست گلت درد نکنه.

روبان دوزی روی پرده. عالیهههههههههههههههههههههه 








سفره هفت سین رو دارید چه خوشگله. وای خیلی ناز شده. دستت درد نکنه دوستم.






اینم که آخرشه. وای دلم میخواد بچلونمش. خواهر من یه سگ داره عین این. خیلی جیگره.


نظرات 1 + ارسال نظر
پاییز دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام فک نمی کنم سگ داشتن انقد ذوق کردن داشته باشه گلم..ایییییییییییییییش من که از هرچی سگه حالم بد میشه.
اخه لامصبا خیلی نجسن.:

سلام عزیزم
شما دوستنداری ذوق نکن. من دوست دارم ذوق میکنم.
در ضمن به آفریده های خدا نگو نجس !
این حیوون دوست داشتنی موقعه ی زلزله و سیل جون کلی ادم رو نجات میده.
همه ی مخلوقات خدا دوست داشتنی هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد