ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

گل پاییزی


سلام دوستان شب خوش


امیدوارم که عید خوش بگذره و سال خوبی داشته باشید 


اینم آموزش یه گل زیبا تقدیم به شما 11.gif



 

 وسایل لازم

روبان 7 سانتی یا پارچه ی ساتن در رنگ ها مختلف

پارچه نمدی یا هر پارچه ی دیگه کمی برای زیر کار

چسب حرارتی

شمع


اول یه الگو مثل طرح زیر بکشید



الگو رو بذارید  پارچه یا روبان و به تعداد دلخواه ببرید



دور برگ رو با شمع یا فندک خیلی اروم با فاصله حرارت بدید و وقتی کمی داغ هست پارچه با دست برگ رو بپیچونید که لبه ها کمی چین بخوره.



پایین برگ که صاف هست رو لبه هاش رو بهم نزدیک کنید و چسب بزنید



دایره ی رو که گفته بودم بالا رو پارچه ی نمدی یا جیر و.... ببرید و ردیفی برگ ها رو بذارید کنار هم و بچسبونید




و بعد ردیف های بعدی رو هم به همون صورت بچسبونید




گلبرگ ها رو ردیفی تا جایی که دوست دارید گلتون پر بشخ بچسبونید 



بعد یه روبان 3 سانتی یا 5 سانتی ضخیم  رو 6 سانتی ببرید



بعد روبان رو از وسط تا کنید  و مثل تصویر اریب با هویه ببرید (اگه هویه ندارید اریب قیچی کنید و بعد با فندک بسوزنید که دوتا روبان ها بهم بچسبه) اون مثلث کوچیکه رو بندازید دور .



بعد روبان رو از قسمت بزرگ تر که باز هست برگردونید این شکلی میشه.



به تعداد دلخواه درست کنید




و بچسبونید مرکز گل



و وسطش سنگ یا مروارید بچسبونید








-----------------------------------------------------------------------


دیگر آموزش ها ( روی عکس ها کلیک کنید)





نظرات 45 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.khande-mikhay.blogfa.com

سلام وب تون جالب بود خوش حال میشم به وب من بیاید

سلام
ممنون شما لطف دارید
چشم حتما

فروزان پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام باران جون.سال نومبارک
حالم اصلاخوب نیست..مثه همیشه..ادماخیلی ظلم میکنن..درمقابل ی دنیامحبت!بیخیال...دلم پره وهیچ دل خوشیم ندارم..هیییچی
الان اودم ی سرزدم..خیلی خوشم اومد.کارای روبانی زیبااند...امیدوارم سالی پراز خنده ی از ته دل داشته باشی عزیزمم..تروخدابازم ب کارت ادامه بده کدبانوی مهربونه هنرمنده بامعرفت

سلام عزیزم
سال نو شما هم مبارک
چرا دوستم؟؟ به ظلم ادمها توجه نکن اینطوری خودت اذیت میشی. تا بوده همین بوده متاسفانه ....
عزیزم من بعد مدتها کلنجار رفتن به این نتیجه رسیدم بی دریغ از دستم بر اومد به کسی محبت کنم بدون اینکه انتظار برگشتتش رو داشته باشم ... اینطوری خودم راحت ترم.....
مرسی عزیزم اسیشالله سال خوبی هم برای تو باشه عزیزم

زهرا جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام باران جان
سال نو رو بهت تبریک میگم.
چند وقت پیش توی سرچ وبلاگت رو پیدا کردم.ممنون از آموزش هات...نمیدونی چقدر نیاز داشتم.
باران من یه مقدار خیاطی،قلاب بافی،بافتنی بعلاوه نقاشی روی پارچه بلدم،بنظرت میتونم با این هنرها برای خودک کسب درآمد کنم؟
میشه بگی هزینه ی معمولی که این کار نیاز داره چقدره و آیا اصلا میصرفه ؟مثلا بازارش بنظرت اونقدری هست که بشه روی درآمدش حساب کرد؟یا نه جنسا میمونه رو دست آدم!

ممنون میشم جوابم رو بدی.

سلام عزیزم
ممنون گلم سال نو شما هم مبارک
خوش اومدی دوست گلم
چرا نشه عزیزم. ببین تو کدوم از این هنرها راحت تر هستی و دستت تند تر هست... اون کار رو انجام بده...
بهترین کار اینه که شما سفارش کار بگیری.. یعنی میتونی یه وبلاگ درست کنی و از کارات عکس بگیری و بذاری و سفارش بگیری کم کم راه میافتی ..
یا اینکه مثلا رو شال و مانتو نقاشی کن از دوست اشنا شروع کن به فروختن یا تو وبت یذار برای فروش . اگه بتونی یه مغازه پیدا کنی و کارهات رو بذاری برای فروش هم که عالی میشه...
موفق باشی عزیزم

دریا جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:34 ب.ظ http://fasalah.blogfa.com/

محدثه جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:05 ب.ظ http://mohadese_baghdadchi@yahoo.com

سلام
وای خیلی عالیه.....بی نهایت قشنگههههههههههه

سلام عزیزم
خوشحالم که خوشت اومده عزیزم

الهام جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ

خیلی خوشگلن دستت طلا

قربونت عزیزم

مرضیه شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام عزیزم عیدتون مبارک سال خوب وشادی داشته باشیدامیدوارم امسال هم مثل سال قبل پرکارباشید

سلام عزیزم
عید شما هم مبارک گلم
مرسی عزیزم همچنین برای شما دوست گلم

علی یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام خانوم باران
چند وقتی هست که برای تصمیمی که دارم خیلی سرچ میکنم.میتونم بگم متفاوت ترین وبی که دیدم اینجا بوده.بقیه ی وب ها آموزش های تکراری یی گذاشتن.اینجاهم تنوع داره و هم تازگی.ممنون از زحمتهاتون.
به کمک و تجربه ی شما احتیاج داشتم.

من میخوام یه کارتولیدی به همراه خانواده ام شروع کنم.بیشتر هم کارای هنری خانوما مدنظرمه مثل خیاطی و عروسک سازی و نقاشی روی پارچه و روبان دوزی و جعبه سازی و...
ولی هرچه در نت میگردم اطلاعاتی در مورد هزینه یاولیه ی این کارها و درآمد حاصل از اونها چیزی پیدا نمیکنم.
شما میشه به این سوالهام جواب بدین؟ممنون میشم.
1.به نظر شما شروع هر یک از این کارها حداکثر چقدر سرمایه میخواد؟
2.کدوم کار هنری بازار بهتری داره؟
3.کدوم کارهنری درآمدزاتره؟

4.برای ساخت جعبه از چه مقوایی باید استفاده کرد؟
5.عروسک پارچه ای از چه جنسی باشه جذابتره؟
6.نحوه ی عرضه ی این کارها چطور باشه بهتره؟

یک دنیا ممنون میشم اگه جواب بدین.

سلام دوست عزیز
ممنون شما لطف دارید
1) بستگی به تعداد کاریی که میخواید تولید کنید داره. به نظر من برای شروع از تعدا ککم شروع کنید که زیاد هزینه نکنید..
2) همه ی هنرها اگه تمیز و زیبا باشه مطمئن باشید بازارش رو داره. روبان دوزی یه هنر تخصصی هست که به نظر من یکم ایده و خلاقیت توش به کار بره کلی خواهان داره... چون تو بازار زیاد کارهای روبان دوزی نیست..
نقاشی رو پارچه هم عالی هست. مخصوصا اگه بتونید روی سرویس اشپزخونه بزنید که باید خیاطی هم بلد باشید مخصوصا برای جهیزیه خیلی خوب میشه... چون اکثرا برای جهیزیه خرج میکنن.
4) برای جعبه از مقوای اشتباخ و فابراینو و مقواهایی که حجم دارن میتونید استفاده کنید..
5) نحوه ی عرضه هم شما میتونید یه وبلاگ بزنید برای سفارش و فروش که تا معروف بشه زمان میبره ولی خوبه مخصوصا اگه بتونید تو فیسبوک هم پیج بزنید که خیلی خوب میشه... یا اینکه ببرید مغازه ها و ببنید کدوم مغازه جنس هخا رو برای فروش میذاره.
یه روش دیگه هم هست که جون شما اقا هستید میشه.. که جنس ها رو پشت ماشی بذارید بفروشید که به نظر من کلی هم فروش داره. چون خانم ها به دستفروش ها خیلی دقت میکنن و خرید میکنن..
امیدوارم موفق باشید

شایسته دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام وبتون عالیه موفق باشین اگرمایل به لینک کردن هستید مارا به اسم هنرکده رویایی لینک کنید وبه ما خبر دهید تا شما را لینک کنم .باتشکر

سلام دوست عزیم
ممنون شما لطف دارید
عزیزم ادرس وبتون رو نذاشتید !

فرناز چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام باران جان سال نو مبارک الهی 100000000 سال زنده کنار خانواده باشی هی تند تند آموزش خوب بزاری دوست دارم بوس

سلام عزیزم
سال نو شما هم مبارک مرسی دوست گلم
همچنین شما عزیزم

ahb چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 ب.ظ http://pr8.ir

با سلام خدمت شما دوست عزیز
من مدیر سایت پیج رنک 8 هستم
اگر دقت کرده باشی بیشتر وب سایت های ابزار وبلاگ نویسان مثل پیچک و یک ابزار و ...
سال هاست که تغییری نکردن و ابزار هاشون تغییری نکرده
با توجه به این نکته من سایتی رو طراحی و اجرا کردم که هفته ای یک افکت زیبا به ابزار ها اضافه میشه
مثلا ابزار بچرخه
که فقط سایت من این قابلیت رو داره
هر ابزاری که بخوای توی سایت من وجود داره
این هم ادرس سایت:
http://pr8.ir/
اگر بازدید وبلاگ بالای 200 بازدید هست برو به لینک زیر:
http://pr8.ir/fa/tabadol.php
اگر هم زیر 100 بازدید داری به لینک زیر برو:
pr8.ir/irani/index.html
آپلود عکس و فایل رایگان:
http://up.pr8.ir/
اگر سوالی داشتی حتما بپرس
با تشکر از اینکه به حرفام توجه کردی
با تشکر فراوان

مریم پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ب.ظ http://rozegarno.blogsky.com

سلام فوق العاده زیباست ممنون از آموزشهای فوق العاده زیبا و جذابتون خسته نباشی

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم خوشحالم که دوست داشتید
سلامت باشید

Hony جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام باران خانوم!
از مارهای متنوعتون واقعا ممنونم، کارهاتون واقعا زیبان.
منم به کارای هنری خیلی علاقه دارم و معمولا هم مادرم از دست کارام عاصیهولی یه مشکلی دارم اونم اینه که هر کاری میکنم بی فایده است. یعنی نمی دونم با کارایی که میکنم چیکار باید بکنم. لطفا راهنماییم کنید.
بازم ازتون ممنونم،خیلی دوستون دارم

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم عزیزم شما لطف دارید البته اینها همشون کارهای من نیست...
عزیزم چه کار هنری انجام میدید؟؟ بگو تا برات توضیح بدم...
ایشالله مامانم همیشه سلامت باشه . اگه کارات رو بفروشی دیگی از دستت عاصی نمیشه !

زهرا شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام باران جان
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
امیدوارم سال جدید سالی پر از موفقیت باشه
باران جان میگی باید فقط محبت کرد ولی بعضی وقت ها اینقدر بهت ظلم میکنند وادم حسابت نمیکنند که از تمام دنیا سیر میشی اصلا محبتت را نمیبینند من انتظار محبت ندارم فقط ازار ندهند
ببخش منو خیلی دلتنگ بودم
میبوسمت گلم

سلام عزیزم
مرسی دوست گلم . همچنین برای شما
عزیزم به نظر من به کسایی که ازارت میدن محبت نکن که بعدا از دست خودت دلگیر بشی. من وقتم رو برای اونهایی که دوسشون دارن میذارم..
اونهایی یکبار اذیتم کردن رو دیگه کاری باهاشون ندارم بی احترامی نمکنم ولی کاری هم براشون نمیکنم. اینطوری راحت تر میشی..
عزیزم غصه نخور تا بوده همین بوده بعضی ها ذاتشون خرابه ....

امیر شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:29 ب.ظ http://tarh7.r98.ir/

گلهای زیبایی هستن

mina یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام دوستم.من تازه با وبلاگت اشنا شدم.خیلی اموزنده و جذابه.واقعا ممنون وخسته نباشید.

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم
سلامت باشی گلم خوشحالم که دوست داشتی

یاقوت سرخ یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ب.ظ http://bahremann.mihanblog.com/

سلام بانو چطوری؟
خوشحالم که فعالی و هستی
وبت خیلی خوبه من چند بار برای تبادل لینک با شما درخواست دادم
اما انگار شما مارو نمیپذیرین...

اکشال نداره ما بازم میایم!

سلام دوست عزیز
چرا که نه !!
مطمئن هستید کامنت گذاشتید !!
شما لینک شدید

یاقوت سرخ یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 ب.ظ http://bahremann.mihanblog.com/

لینکتون کنم؟

بله دوست عزیز
شما لینک شدید

akiya دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام باران جان
اول از همه بابت دل مهربون و آموزشهای فوق العاده جذابی که داری یه دنیا ازت ممنونم . آشنایی با وبلاگ تو منو یه جورایی از غصه ها و مشکلاتم دور کرده . بخصوص بعد از دست دادن دخترم توی ماه هفتم بارداری خیلی دلشکسته و ناامید شده بودم اما روزی که برای اولین بار وبلاگت رو دیدم فهمیدم میشه یه جورایی توی این شهر دور افتاده و دور از پدر و مادرم و صد البته با عشق و همراهی های همسر مهربونم این غم بزرگ رو تحمل کرد . در ضمن من هر بار که به اینجا سر میزنم با یه فاتحه یادی از پدر عزیز شما هم میکنم .

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم
اشکال نداره گلم میدون سخته تو ماه هفتم.... برای خواهر من هم یه بار این اتفاق افتاد ولی دوباره باردار شد الان یه دختر خوشگل داره. ایشالله شما هم دوباره باراد میش و یه نی نی ناز و سالم بدنیا میاری..
خیلی خوبه سرت رو با کارهای هنری گرم کنی باعث میشه به چیزی فکر نکنی
مرسی از فاتحه عزیزم خدا پدر و مارد شما رو حفظ کنه...

مینا چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:55 ق.ظ

سلام خانم هنرمند
سال نو مبارک
مثل همیشهزیبا بود و کار امد
ممنوم

سلام عزیزم
سال نو شما هم مبارک
خواهش میکنم عزیزم

نگین ناز چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام باران خانم .سال نومبارک.واقعاوب قشنگ وزیبایی داری من میخوام توشهرخودم یه کارخونگی مثل درست کردن کلیپس وگل سر واینجورچیزاداشته باشم میتونم از ایده هاتون کمک بگیرم وازونهااستفاده کنم اگه ایده جدید برای درست کردن کلیپس شما وبقیه دوستان دارن خوشحال میشم بهم کمک کنید لطفا جوابم روزودتر بده .

سلام عزیزم
سال نو شما هم مبارک دوست گلم
حتما عزیزم موفق باشی دوست گلم
ایده ی جدید هم داشته باشم حتما میذارم

amin چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ب.ظ http://ugift.rzb.ir

درامد عالییییییییییی!!!!!
فقط یکبار امتحان کنید!!!!!!!!!!
ugift.rzb.ir

عقیق پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:58 ق.ظ http://http://amirsadra8690.niniweblog.com/

سلام دوست عزیز
ازبین تمام سایتها و وبلاگهای هنری که تا به حال دیدم ،وبلاگ شما واقعا بینظیره.
واقعا لذت بردم،وظیفه خودم دونستم تا به خاطر وقتی که میذارید و این همه با حوصله و به خوبی و تمام و کامل آموزشهارو توضیح میدین تشکر کنم.
موفق و سربلند باشید.

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید خوشحالم که دوست داشتید
خواهش میکنم دوست عزیز موفق باشید

بصیره جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام
خیلی خوشگل بودن.مهمتر اینکه راحت و ساده درست میشه و به امکانات خاصی هم نیاز نداره.خییییییییییلی ممنون

سلام عزیزم
اره خیلی راحته ..
خوشحالم که دوست داشتید .خواهش میکنم

فروزان جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:24 ب.ظ http://anjomanehoshyaran.blogfa.com

سلام باران جونم.خوبی عزیزم؟
نگرانتم.پس چرا اپ نمیکنی؟..
منتظرتم.گفتم شایدباید رمزی چیزی بدیدبهم..منمid ام روگذاشتم..اگه میشه وب منم لینک کن..دوست دارم زیاااات...

سلام عزیزم
مرسی دوست گلم
اپ کردم دوستک شرمنده نبودم ....
چشم عزیزم لینک شدی.

دهر جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام من مدتها ها بود دلمرده بودم فکرکنید تحصیل کردم اما مجردم با هزارمشکل که ار همه بدترش پیدانکردن شغل وزخم زبون دیگرانه منتظر نتیجه ازمون ارشدم که اونهم بعید میدونم قبول بشم اول از همه ازتون میخوام برام دعاکنید بعد هم ممنونم ازوباگتون بسیار منو زنده کرده مدتی پیش پیداتون کردم وفقط سرمیزدم من هیچ وقت پیام نمیذارم اما اینبارکه تصمیم دارم ملیله کاغذی رو شروع کنم دیدم نامردی ازشما که بخاطرتون شروع به اینکارمیخوام بکنم تشکرنکنم به حق صاحب عصر سلامت وحاجت روا باشید

سلام عزیزم
به قول مادربزرگ خدابیامرزم یه جوون هیچ وقت حق نداره دلمره باشه جووون همیشه باید شاد باشه..
عزیزم غصه ی کار رو نخور ایشالله پیدا میشه . منم لیسانس و بیکار بودم بعد تصمیم گرفتم با کارهای هنری سرمو گرم کنم. خواهرم که با فوق لیسانس کار هنری تو خونه میکنه !!!
فعلا اینطوری شده...
ایشالله ازدواج هم میکنی ارشد هم قبول میشه. فقط نذار دلمره و غمگین بشی..
حتما اینکار رو شروع کن سرت رو شدید گرم میکنه و باعث میشه به هیچی فکر نکنی..
امیدوارم موفق باشی عزیزم همیشه شاد باش ....

الهام شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام باران خانم عزیز
می خواستم بدونم شما سفارش کار هم در مورد ست آشپزخانه قبول می کنید /

سلام عزیزم
فعلا متاسفانه نمیتونم شرایطش رو ندارم
شرمنده عزیزم

نهال مثل همیشه دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:50 ب.ظ http://nahal-mesle-hamishe1.blogfa.com/

سلام عزیزم.آپ جدیدم. رو ببین
رای بده و سکه طلا برنده شو!
خوشبختانه سفره هفت سین من پس از داوری اولیه به داوری مردمی رسید و از شما دعوت میکنم واسه داوری تشریف بیارین.
آپ جدیدم توضیحاتش هست.. به همراه عکس هفت سین من.ممنون

سلام عزیزم
حتما عزیزم
مبارک باشه عزیزم. کاراتون واقعا زیباست..
امیدوارم همیشه موفق باشید

الهه دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام باران جان خوبین من چند وقتی هست با وبتون آشنا شدم واقعا عالیه من چندتا از آموزشتان درست کردم خیلی خوب شده هرروز به وبتون اول ازهمه یه سری می زنم تا شاید آموزش جدید گذاشته باشید و اگه برای خونه مناسب بود درست کنم ازتون واقعا ممنون

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید . خوشحالم که خوشتون اومده...
همیشه موفق باشید

فروزان سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ http://anjomanehoshyaran.blogfa.com

سلام باران جونم.میشه بگیدمن با چ اسمی لینک شدم؟

سلام عزیزم
با همون اسم وبت که بالاش نوشتی ...
تو لینک هام معلومه ..

الهه سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام عزیزم .من به تازگی وبلاگتو دیدم کارات عالین مرسیی بابت این سخاوت و مهربونی که به دیگران هم یاد میدی <3 :-*

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم
خواهش میکنم شما لطف دارید

یاس یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ http://yastanha222.blogfa.com/

سلام باران جان
من تازه با وبلاگتون اشنا شدم.یک ماه دیگه عروسیمه و خیلی کاراتون به دردم خورد ممنون.

سلام عزیزم
خوش اومدی عروس خانم خوشبخت بشی عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی

فاطمه یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:26 ب.ظ http://honarkadehyas.mihanblog.com/

وبتون خیلی زیباست.

ممنون عزیزم. شما لطف دارید

نوید سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ق.ظ http://www.asrejomeyepiyaderow.blogfa.com

سلام !
موفق باشید .

سلام و سلامت باشید

بهار زیبا پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام ممنون از کارهای زیباتون واموزشهای عالیتون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم

سپیده یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام .وقتتون بخیر.نمیدونم چجوری تشکر کنم.مطالب وبلاگتون بخصوص گلهای پارچه ای کمک زیادی به تزیین جهازم کرد.من این آموزش گلهای پاییزی رو برای حلقه درم استقاده کردم.برای روح پدر بزرگوارتون طلب آمرزش میکنم و از خدا میخوام به همه ارزوهاتون برسین.خیلی خیلی ممنونم.موفق باشین.بووووووس!!

مرسی عزیزم
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه
امیدورام خوشبخت بشیی عروس خانم خوشحالم که دوست داشتی

زهرا شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:29 ب.ظ

خیلی عالی بود

ارامش پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام عالی بود . به منم سر بزن

گلسا جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ق.ظ http://GOLSA111.BLOGFA.COM

سلام!من لینکت کردم!چرا منو لینک نکردی؟؟!!

سلام
صفحه اتون باز نمیشه

amir چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:53 ق.ظ http://hotphoto93.mihanblog.co,

سلام خوبین وبلاگ عالی دارین
میشه منم از تجربیاتتون درباره وبلاگ نویسی بپرسم؟
راستی با تبادل لینک موافقین بهم خبر بدین با تشکر

amir چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ق.ظ http://hotphoto93.mihanblog.com

خدا پدر هر دومونو رحمت کنه
میگم میشه منم راهنمایی کنین درباره وب نویسی شما دقیقا چیکار کردین این همه بازدید دارین؟
1.ایا جایی ثبت کردی؟
2ایا کار خاصی میکنید
3راستی تبادل لینک مفید هس برای بازدید ؟
ممنون میشم جوابو یا وبم بگیین با تشکر از شما

مرسی دوست عزیز
خدا همه ی رفتگان و پدر شما رو هم رحمت کنه.
نه من کار خاصی نکردم. ولی هر روز پست میذاشتم و کم کم تعداد رفت بالا الان حدود 3 ساله که این وب رو دارم.
شما هم به مرور تعداد میره بالا

هستی پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام

دنبال گلهای روبانی زیبا برای کلیپس بودم که اینجا رو پیدا کردم

ممنونم بخاطر این گل زیبا

جدید بود از مدلهای قبلی خسته شدم

دنبال گلهای جدید بودم

موفق باشید

hamed سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ق.ظ http://lebasmajlesi.com

وبلاگ بسیار عالی دارید بهتون تبریک میگم
من هم تازه شروع کردم اگه قابل بدونین با هم تبادل لینک بکنیم
http://lebasmajlesi.com/ با نام ،مدل لباس مجلسی لینک کنید بعدا منو خبر کنید تا منم لینک شما رو تو سایتم بذارم . ممنون میشم اگه قبول کنید.

ممنون دوست عزیز
چشم حتما

نینا چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 ب.ظ http://nina92.mihanblog.com/

باسلام خسته نباشید وب زیبایی دارید من هم در زمینه گل کریستالی فعالیت میکنم لطفا مرا به نام هنرکده نینا لینک کنید و خبر دهید تا شما رابلینکم...ممنون از لطف شما

محدثه شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ب.ظ

واقعا خوشگلن. خوش به حات که یه همچین هنرمندی هستی

ممنون عزیزم شما لطف داری گلم. البته همه ی اینها کار من نیست عزیزم
این کار ها رو گذاشتم که کنار هم یاد بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد