ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش دکوپاژ با دستمال کاغذی ( پتینه )


سلام عزیزان


خیلی وقت بود میخواستم آموزش یه سری از کارهای پتینه رو بذارم نمیشد..

حالا تونستم یه چیزهایی از پتینه میدونم. خیلی وارد نیستم ولی تا جایی که بدونم وبتونم توضیح میدم...


اینم آموزش دکوپاژ روی تخته ی آشپزخونه یا جای دستمال کاغذی


 

 


وسایل لازم


  • تخته ی چوبی یا هر وسیله ی چوبی یا سفالی
  • پوست تخم مرغ
  • دستمال کاغذی طرح دار
  • چسب چوب شمال
  • چسب دستمال کاغذی یا DM5  ( هردوش یکیه دوتا اسم داره)
  • رنگ اکرلیک
  • اسپری فیکساتیو



ابتدا تخته یا هر وسیله ی دیگه رو سمباده بزنید تا صاف بشه بعد یکدست کامل روش رنگ اکرلیک سفید بزنید و بذارید کاملا خشک بشه.اگه تمیز نبود میتونید دوباره رنگ بزنید. البته بذارید رنگ سری اول خشک بشه..

بعد چسب چوب شمال ( دقت کنید فقط و فقط چسب چوب شمال استفاده کنید چون فقط این چسب چوبه که بعد خشک شدن بیرنگ میشه) رو کم کم با قلمو بزنید رو تخته و پوست تخم مرغ رو تکه تکه ی کوچیک کرده و روی چسب چوب بزنید. اگه بزرگ بود بازم کوچیک کنید.






همه ی تخته رو پوست تخم مرغ بچسبونید و بذارید چند ساعت بمونه تا کاملا خشک بشه ( حواستون باشه که کاملا خشک بشه)



حالا با استفاده از یک اسفنج یا ابر رنگ اکرلیک زرد یا هر رنگ دیگه ایی ( فقط دقت کنید رنگ زیر دستمال کاغذی حتما و حتما باید روشن باشه ، اگه تیره باشه طرح دستمال دیده نمیشه و زیبا نمیشه ) به صورت ضربه ایی خیلی آروم بزنید روی پوست تخم مرغ ها




وقتی کاملا زدید بذارید کاملا خشک بشه. ( برای کار پتینه هیچوقت عجله نکنید که زود کار تموم شه که اصلا زیبا نمیشه)



دستمال کاغذی رو باز کنید لایه های زیر دستمال رو جدا کنید و فقط لایه ی طرح دار بمونه ( پس دقت کنید که برای دکوپاژ با دستمال فقط و فقط به لایه ی رویی دستمال احتیاج داریم. فقط یه لایه)




چسب دستمال کاغذی ( این چسب رو از مغازه هایی که لوازم پتینه میفروشن باید بخرید ، از هیچ چسب دیگه ایی استفاده نکنید فقط و فقط چسب دستمال کاغذی یا DM5 )  رو کمی به تخته زده و میذاریم یکم بمونه و  بعد دستمال کاغذی رو روی تخته گذاشته و خیلی آروم و باحوصله چسب دستمال کاغذی رو با قلمو روی دستمال میکشیم. سعی کنید جهت قلمو فقط از یکطرف باشه .کار تمیزتر درمیاد..

بازم میگم اروم با حوصله انجام بدید که دستمال پاره نشه..



دستمال را روی لبه های تخته هم میبریم و اضافی ها رو اروم با دست یا قیچی میبریم.



به این صورت و میذاریم خشک بشه. میتونیم رو کار بعد از اینکه کاملا خشک شده اسپری فیکساتیو بزنیم. اسپری رو خوب تکون بدید و با کمی فاصله به تخته بزنید.




جای دستمال کاغذی هم به همون صورت هست فقط پوست تخم مرغ نداره.. زمینه رو با قلمو و اکرلیک رنگ زرد کنید . ضربه ایی احتیاج نیست و بعد دستمال بچسبونید.

روی شمع هم میتونید با دستمال طرح بندازید .. شمع های روشن زیبا میشه... دیگه احتیاج به رنگ کردن هم نیست..

میتونید یه سرویس زیبای اشپزخونه به این صورت درست کنید..



اینم رو قوطی چای یا روغن


قوطی رو کاملا با رنگ آکرلیک سفید کنید و بذارید کاملا خشک بشه

چسب دستمال کاغذی رو بزنید و سپس دستمال کاغذی رو یک لایه کنید  و بزنید رو قوطی و روی اون رو با قلمو اروم چسب دستمال کاغذی بزنید و بذارید خشک بشه.. 








-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


P.S


دلهای ما که بهم نزدیک باشد،


دیگر چه فرقی می کند که کجای این جهان باشیم


دور باش اما نزدیک ...


من از نزدیک بودن های دور می ترسم ...

شاملو



نظرات 84 + ارسال نظر
شهناز چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام. خوب هستید
من داشتم "کاشی هفت رنگ" رو سرچ میکردم که نمیدونم چجوری شد به وبلاگ شما رسیدم و خیلی خوشحالم که با اینجا آشنا شدم. مطمئنم از خواننده‌های دائم شما خواهم شد.
یه سوال داشتم. میخواستم بپرس شما جایی رو سراغ دارید که "کاشی هفت رنگ" رو آموزش بدن؟ کلاس خصوصی یا عمومی فرقی نداره.
ممنون میشم از پاسختون.

سلام عزیزم
خوش اومدید دوست نازنین
اگه تهران هستید فکر کنم جاهایی که آموزش بدن فرهنگسراها باشه.
چند سال پیش فرهنگسرای ارسباران تو سیدخندان این آموزش ها رو داشت.
الان دقیق نمیدونم. عزیزم ولی برای اموزش باید به فرهنگسراها یا مجتمع فنی برید..

فرزانه پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام مرسی از کارای بسیار زیباتون،خانومی پتینه رو میشه رو شیشه کار کرد؟مثلا شیشه های حبوباتی آشپرخونمون؟اگه نمیشه روشی نداری برا زیباتر کردن شیشه ها؟مرسی دوستم

سلام عزیزم
خواهش میکنم . اره عزیزم میشه چرا نشه..
ویترای هم میشه که خیلی زیبا میشه...

عادله- یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:49 ق.ظ

عاااااااااااااالی بود .عزیزممممممممممممم

خواهش میکنم دوست گلم
شرمنده نتونستم ایمیل بزنما. ایمیلم قاط زده. باز نمیشه هرکار میکنم

ترانه یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ب.ظ

لایکه عزیـــــــــــــــــــــــزمممممممممممممممم

مرسی عزیزم

نفیسه پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام
من میخوام تابلو پوست تخم مرغی درس کنم میخوام سایزش بزگ باشه میشه طرح بدم روی برگه برام چاپ کنه بعد بزنم روی تابلو مراحلش مثل کار شماست فقط چون سایزش بزرگه میخوام ببینم میشه طرح بدم چاپ کنه ممنون میشم جواب بدی عجله دارم

سلام عزیزم
میشه
طرح رو پرینت باید بگیرید.
ولی دیگه مراحل چسبوندنش فرق داره..
برای چسبوندن کاغذ بهتر کاغذ رو بذارید تو آب معمولی بعد دربیارید پشت کاغذ رو با دست بکشید که پوسته بشه. ( ولی پاره نشه ) اون پوسته ها رو بگیرید تا کاغذ کمی نازک بشه. بعد چسب چوب شمال بزنید و کاغذ رو بجسبونید و با دست سریع و اروم بکشید رو کاغذ که زیرش حباب ایجاد نشه.
میشه کاغذ رو هم تو اب ننداخت و همونطور چسبوند ولی کمی ضخیم تر میشه. وقتی نازک میشه کار زیباتر میشه.

کاملیا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:00 ق.ظ

اون پوست تخم مرغ عالی بود ممنون دوست خوبم

خواهش میکنم دوست جونم ..

فاطمه دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ب.ظ http://honaredasteman.blogfa.com

وبلاگتون.فوق عالیه.واقعا هنرمندید.:::ممنون

ممنون عزیزم شما لطف دارید

زری سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ق.ظ

سلام،خیلی وب سایت خوب و آموزنده ای دارین
من یه میز چوبی دارم که میخوام رنگش کنم،مشکیه،میخوام سفیدش کنم و حالت کهنگی بهش بدم،ولی بلد نیستم،میشه راهنماییم کنین چه جوری با چه موادی رنگش کنم،ممنون میشم

سلام عزیزم
ممنون شما لطف دارید

اول میز رو خوب سمباده بکش که صاف و یکدست بشه و بعد خوب با کهنه پاکش کن که خرده چوب روش نباشه..
بعد اول یه دست رنگ سفید ( اکرلیک برای کارهای پتینه و کهنه کاری بهتر هست) بهتر اکرلیک تویپی بزرگ یا تو قوطی بزرگ بگیری ..
بزن به میزت بذار کاملا خشک بشه این استر هست..
وقتی استر خشک شد .
بعد رنگ دوم رو میزنی که میتونی فیروزه ایی یا قهوایی انتخاب کنی که معمولا برای کهنه کاری فیروزه ایی میزنن باز سلیقه ایی هست میتونی قهوایی هم بزنی.
رنگ دوم رو هم که زدی بذار کاملا خشک بشه .
حالا برای کهنه کاری دو راه هست یه قسمت هایی از میز رو که میخوای حالت کهنه داشه باشه لبه هاش و وسط میز و کناره هاش رو شمع رو بردار و بکش محک رو اون قسمت ها و بذار یه یک ربع بمونه و بعد رنگ سفید سوم رو بزن .
قسمت هایی رو که شمع مالیدی رنگ نمیگیره و حالت کهنه پیدا میکنه.
یه روش دیگه هم هست که من خودم بیشتر این کار رو میکنم. رنگ فیروزه ایی یعنی رنگ دوم رو که زدی و گذاشتی خشک شد رنگ سوم همون سفید رو بزن و بذار یکم بمونه خشک بشه و بعد یه سیم ظرفشویی رو بردار و قسمت هایی که میخوایی رنگ زیری بیرون بزنه و حالت کهنه داشته باشه مثل لبه های میز و گوشه و کمی وسط رو اروم خیلی اروم سیم ظرفشویی رو بکش روش که رنگ زیری بزنه بیرون و حالت کهنگی داشته باشه.
بعد هم روش اپسری فیکساتیو بزن که ماندگاریش بره بالا . اسپری رو هم خوب تکون بده و با فاصله ی 30 سانتی از میز بزن.. و بذار کاملا خشک بشه.

نازنین پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ب.ظ http://nazanin88.niniweblog.cok

سلام خسته نباشید و ممنون بابت کارای زیباتون چطور کاراتون و ذخیره کنم

سلام دوست عزیز
دکمه ی پرینت اسکرین روی کیبورد رو بزن و توی پینت پیست کن و بعد تو کامپیوترت سیو کن..

مریم یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز.
ممنون از مطالب زیباتون فقط یک سوال داشتم که منظورتون از چسب دستمال کاغذی چیه؟؟ کجا پیدا میشه? و اینیکه چسبوندید روی حلب دستمال کاغذیه و یا طرحشه که روش افتاد؟ ممنون/

سلام عزیزم
سلامت باشید
عزیزم نوشتم که تو توضیحات .
چسب دستمال کاغذی یه چسبی که فقط برای چسبوندن دستمال کاغذی به شمع وظروف برای کار پتینه استفاده میشه..
از مغازه هایی که لوازم پتینه میفروشن. بهشون بگید چسب دستمال کاغذی میخوام میدونن ..
اونی هم که روی حلب هست دستمال کاغذی هست..

م.ف سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:04 ب.ظ

ممنون از مطالب آموزندتون
و سپاس از اینکه خالصانه آنها را در اختیار مشتاقان قرار می دهید
خواستم اینجا ازتون قدردانی کنم

خواهش میکنم دوست عزیز
شما لطف دارید
سلامت و پاینده باشید

عاشق هنر یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام ممنون از آموزش خوبتون می خواستم بدونم این دستمال کاغذی های زیبا را از کجا می تونیم تهیه کنیم

سلام عزیزم
خواهش میکنم . این دستمال ها رو تمام یکبار مصرف فروشی ها دارن. از از مغازه های یکبار مصرف فروشی یا لوازم بهداشتی بخرید.

سحر یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام .کارتون عالیه .ازینکه هنرتون رو باهمه به اشتراک میذارین متشکرم .موفق باشی

سلام عزیزم
خواهش میکنم شما لطف دارید

بهار دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:47 ب.ظ

بسیار زیبا و خلاقانه

زهرا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:10 ب.ظ

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود دمت هات

خوشحالم که دوست داشتید

azam پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:50 ق.ظ

ببین خیلی گلی 4 ساعته توی پیجتم
مرسی که خالصانه و دقیق اموزش دادی

خواهش میکنم دوست عزیز
خوشحالم که دوست داشتید

سوسی دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام
خیلی ممنون از اینکه هنر و تجربیاتتون رو با ما هم به اشتراک گذاشتید.واقعا ممنون

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم شما لطف دارید

نگین دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام
ممنون از کار های زیباتون.
شما جایی رو سراغ دارین که یک یا دو جلسه آموزش همین کارای شما رو بده یا خودتون آموزش میدین؟
من تازه میخوام شروع کنم و دفعه اولم هست.
نمیدوم چه ابزاری باید بخرم، میشه راهنماییم کنید؟
ممنون

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم ..
کلاس های خصوصی زیادی هست که اموزش میده ولی 2 جلسه نیست و بیشتر هست..
من اگه بتونم کم کم اموزشش رو تو همین وب میذارم..
ابزار هم بسته به اموزش که میخواید ببینید داره. ولی در کل برای پتینه بیشتر رنگ اکرلیک و ورق طلا و مس و مجسمه ها و ظروف خام هست که باید بخرید..

مینو چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام دوست هنرمند .واقعا روش آموزشتون حرف نداره .ریز به ریزه مطالب رو یاد میدین و این حسن بزرگیه..اگه امکانش هست دکوپاژه کاغذ و دکوپاژ رو شیشه هم آموزش بدین..با کمال تشکر

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم
وچشم اگه تونستم حتما آموزششون رو میذارم

m چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:34 ق.ظ

سلام، واس چ کارایی پوست تخم مرغ میخوایم؟
برای لوستر چوبی وظروف شیه ای چیکار کنیم؟

سلام
پوست تخم مرغ برای چوب و رزین خیلی خوب میشه..
برای ظروف شیشه ایی از ویترای بهتر استفاده کنید..
برای لوستر چوبی به نظرم ترنسفر با رنگ اکرلیک خوب میشه..
ترنسفر هم یه توضیحات کلی داره که اگه تونستم در اینده میخوام پستش رو بذارم..

bahar جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:47 ب.ظ

با سلام وممنون از اموزش های خوبتون کار روی کاشی و دیوارهای قدیمی رو اموزش بدهید من یک منزل قدیمی رو میخوام دیوارهاشو یکجوری تغییر بدم تو استان یزد لطفا کمکم کنید ممنون

سلام
شرمنده امکان آموزش این کارها رو ندارم ...

mona یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:42 ق.ظ

باسلام
میخواستم از این همه حوصله ای که برای پاسخ دادن به سوالاتمون به خرج میدین تشکر کنم.
کارات عالیه.صبر و حوصلتون قابل ستایش
موفق باشید

سلام عزیزم
خواهش میکنم شما لطف دارید
سلامت و پایدار باشید

یسنا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:43 ب.ظ

لایک خوب بود

مهتاب سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:04 ب.ظ

خیلی ممنون ازآموزش کامل وخوبتون فقط رنگ اکرلیک احتیاج ب حلال نداره مثلا آب یا تینر

خواهش می کنم عزیزم
بسته به کار داره میشه استفاده کرد از کمی اب یا استفاده هم نکرد.
حلال اکرلیک فقط آب هست

sama چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام عزیزم میخوام مراحل تهیه رو بگیرم اما نمیشه تا وقتی که بخوام درستش کنم طول میکشه فراموش میکنم

سلام دوست عزیز
قفل رو برداشتم الان میتونید سیو کنید

زری جون یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام ممنون از کاراتون عالی هستن.
سوالم اینه که آیا اینا شسته هم میشه؟
وآیا پتینه همون دکوپاژ هستش؟

سلام عزیزم
اگه اسپری فیکساتیو بزنید میتونید سریع بشوریدش یعنی زیر اب زیاد نگه ش ندارید
دکوپاژ یکی از زیر مجموع های پتینه هست .. پتینه کلی تکنیک و کارهای مختلف دیگه هم داره..

نسیم دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ب.ظ

با سلام میخواستم ازتون تشکر کنم بخاطر صبر و حوصله و توضیحات کاملتون-خیلی ممنون

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست نازنین

رها شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:15 ق.ظ

عزیزم خسته نباشی.خدا قوت

سلامت باشی عزیزم

فاطیما چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام میشه بجای اکرولیک از گواش استفاده کنم؟یا اصلا میشه رنگ نزنم؟

سلام عزیزم
نه اصلا نمیشه چون گواش پاک میشه . و کار قابل شستشو نمیشه..

بهار چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:06 ق.ظ http://www.tatitanha.blogfa.com

سلام دوست مهربونم ممنون ازاموزشهای خوبت عزیزم من میخوام بادستمال روقوطی فلزی بزنم طبق توضیح شما بادستمال سفره میشه؟ اونوقت مثلایه دستمال سفره واسه قوطی من کمه میشه تیکه تیکه زد؟ ممنون میشم جواب بدین وتواین زمینه راهنماییم کنیدمیخوام روجعبه مقوایی وچوبی هم کارکنم البته بدون تخم مرغ ممنون میشم راهنماییم کنیداخه توشهرماازاین کلاسانیس رواوردم به نت که پیج شماویابیدم
منتظرجوابتونم

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم . میتونی قسمت های طرح دار رو تیکه تیکه کنی و کنار هم بذاری مشکلی پیش نمیاد..
رو جعبه ی مقوایی فکر نکنم بشه.. شما یه بار امتحان کن ولی فکر نکنم ..
جعبه ی چوبی عالی میشه..
بدون تخم مرغ هم میشه.. فقط نوشتم برای دستمال رنگ کار زمینه روشن باشه...

بهار پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:30 ق.ظ http://www.tatitanha.blogfa.com

ممنون ازپاسخگوییتون دوست جدیدوخوبم این روزاتونت ازاین جعبه هاگل گلی که باپارچه پوشونده شده یاچوب هایی که روشون نقاشی شده یا شیشه های رنگی شده وقوطی فلزی های گل گلی زیادمن ازهمشون خوشم اومده قبلاچرم دوزی انجام میدادم الان میخوام برم دنبال این هنراسم ایناچیه ؟ ازچه نوع جعبه هایی استفاده میکنن؟دکوپاژ پتینه ویترای هرکدوم چه فرقی دارن میشه لطفایه توضیح درموردشون بهم بگین تاسررشته کاردسم بیاد
ممنون بانولطف میکنید

خواهش میکنم عزیز
البته همشون جعبه نیستن . روی قوطی هم میشه چسبوند . مثل قوطی شیر خشک و رب و قوطی باقلوا و.... شما پارچه های خوشگل بخر و بعد با چسب رازی یا حرارتی بچسبون به قوطی و روش با گل و سنگ و... تزیین کن. کار خاصی نداره ساده و اسون هست.. اموزش چند مدلش رو من گذاشتم ..
یا میتونه پتینه باشه که با دستمال کاغذی یا پرینت کاغذی درست میشه ...
من تا چند وقت دیگه اموزش دو مدل پتینه خدا بخواد میذارم..
دکوپاژ زیر مجموع پتینه هست... پتینه مدل های مختلفی داره مثل کار با کاغذ طلا و مس و... یا طرح انداختن رو جعبه ها و ظرف چوبی و .... ویترای هم که یه دنیای دیگه است که اموزش کاملش رو گذاشتم..

بهار یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:44 ق.ظ

عزیزدلم مرسی که باصبوری تمام جواب منومیدین الان اینکارکه باپوست تخم مرغ میشه بدون پوست تخم مرغ هم درست کردواینکه واسه رنگ کردن پایه رنگ اکرلیک بهتره یااسپری؟

خواهش میکنم عزیزم
دوست گلم برای کار پتینه و دکوپاژ فقط باید از رنگ اکرلیک استفاده کرد. اسپری نمیشه .

tara دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ق.ظ http://tara@moghadamlo.com

ببحشید خانومی میشه ازتون یه سوالی بپرسم من میخوام یه کتابی درست کنم با یونولیت که کهنه و قدیمی به نظر برسه و برایه صفحه کتاب هم طرح بچسبونم میشه لطف کنید بگید باید چه جور رنگی وچه سبک رنگایی رو قاطی کنم و اینکه چه چسبی بزنم که یونولیت آب نشه و اینکه برای زمینه کار از کچ استفاده کنم بهتره یا سیمان و آیا رنگی وجود داره که بشه بدونه آستره کچ یا سیمان میشه مستقیم رو یونولیت زد

عزیزم من دقیقا متوجه سوالتون نشدم شرمنده !!
یعنی شما میخواهید روی یونولیت رو با گچ یا سیمان کاور کنید و بعد رنگ بزنید !!
اگه گپ و سیمان بشه که باید با رنگ دیواری رنگ آمیزی کنید.
چسب رازی هم برای یوتولیت خوبه !!
ولی به نظر من از چوب اگه بتونید استفاده کنید خیلی زیباتر میشه..

مریم چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:19 ق.ظ

الله جمیل و یحب الجمال..
سلام بخ بانوی زیبا
واقعا کاراتون زیباست ..احسنت به شما با این هنر و ذوق
ببخشید عزیزم من یه میز ناهار خوری چوبی بیضی شکل دارم سالم سالمم هست ولی چون وسایل اشپزخونم سوسنی رنگ هست میخوام با دکوپاژ بهش طرحی بدم که ست وسایلم بشه .ممنون میشم راهنماییم کنین با چی و چطوری باشه
تشکر از حوصلتون

سلام عزیزم
ممنون گلم شما لطف دارید .
میخواید ساده رنگ کنید تا طرح بندازید و پتینه کنید..
باید کمی پتینه بلد باشید که بتونید طرح بندازید ...
ولی اگه یه روش ساده بخواید میزتون رو رنگ کنید اول استر بزنید که میتونید چون رنگ روشن میخواید بزنید استر رو سفید بزنید و بذارید خشک بشه و بعد از رنگ امیزی کامل روش استیکر های حاضری بزنید . قشنگ میشه. من میز اشپزخونه ی مامانم رو این مدلی کار کردم قشنگ شد..

سمیرا محمدی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:58 ق.ظ

مهتاب شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:43 ب.ظ

خیلیی خوب بود بازم برامون بذارین

حتما عزیزم

NAGHME پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:48 ق.ظ http://banoyeziba.blogsky.com

سلام.میخواستم بپرسم ورق ترانسفر اماده رو چجوری میشه تهیه کرد¿و از کجا¿ و کجاها میتونم طرح یا عکس دلخواه خودمو بدم برام ترانسفر کنن؟

سلام دوست عزیز
ترانسفر رو باید از مغازه های لوازم پتینه بخرید. عکس خودتون رو هم بخواید ترنسفر کنید باید از همون مغازه دارها بپرسید شاید انجام بدن...

haniii دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام خانومی.خوبین.من عاشششششق وب شمام.ممنون ازآموزشای زیباتون.سوالم این هست که آیا میشه این کارو رو تخم مرغ هم انجام داد.اگه نه برای چاپ تصویر روی تخم مرغ باید جیکار کرد

سلام عزیزم
ممنون گلم شما لطف دارید
اره عزیزم دستما ل کاغذی رو هم میشه به همین روش روی تخم مرغ دکوپاژ کرد..

مینا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:34 ب.ظ

یک دنیا سپاس و یک بغل بوووس

ممنون عزیزم

زهرا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:57 ب.ظ

سلامم ... واقعاااااا خسته نباشىد .توضىحاتتون با زبون ساده خىلى خووووووب و اروم اووم بود کاملا متوجه شدم ممنووووووونممممممممم واقعا .خدا خىرتون بده :):)

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست نازنین و خوشحالم که دوست داشتید

نانا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:59 ب.ظ

عالی بود ممنون

خواهش میکنم دوست عزیز

گیتی چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.pkosar.shblog.ir

سلام
این دستمال کاغذی ها رو از کجا میاری؟؟؟؟؟

سلام عزیزم
مغازه هایی که لوازم یکبار مصرف و لوازم تولد میفروشن دارن.

شیما سادات یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام گلم
یه دنیا ممنون از کارهای قشنگتون
من یه سری میز چوبی قدیمی داریم میخوام اینارو بازسازیش کنم
ازتون راهنمایی میخوام نمیدونم با دستمال کاغذی کار کنم یا حالت قدیمی بهش بدم در ضمن رنگشم قهوه ای هستش ولی خیلی بدرنگه
ممنون میشم راهنماییم کنین و بفرمائین چه وسایلی بخرم و طرز تهیشو بفرمایین

سلام عزیزم
خواهش میکنم
به نظر من رنگ کن و قدیمیش کن ...
طرح رو میز و.. بعد به مدت ممکنه دل ادمو بزنه .
پتینه ی قدیمی با رنگ انجام بدی عالی میشه...
اون بالا تو کامنت ها کاملا توضیح دادم برای یک دوست عزیز
همون رو مطالعه کنید کار شما هم راه میافته دوست عزیز

بهار یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام دوستم, خىلى ممنون از کار فوق العادتى سوال داشتم دوستم از اىن روش ىعنى دکوپاژ مىشه توى عکاسى هم استفاده کرد؟ و اگر مىشه چطورىه?

سلام عزیزم
خواهش میکنم
برای عکاسی اگه منظورتون این هست که عکس هایی که گرفتید رو دکوپاژ کنید اره میشه...
مثلا چند تا عکس رو با طرح ها ی مختلف روی بوم یا قاپ چوبی دکوپاژ کیند.

زهـرا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام
اوقات خوش و به کام ...

من طی وبگردی هام به وبلاگ شما رسیدم ،کار دکوپاژ را خیلی خوب توضیح داده بودید...
من میخواستم برای جهیزیه ام روی سرویس آشپزخونه ام دکوپاژ کار کنم ..
که جنس فلزی داره و زمینه اش صورتی هست میشه بهم بگید میتونم همین طور که شما روی قوطی فلزی کار کردید کار کنم
یا به وسایل دیگه ای هم نیاز دارم؟؟

ممنونم میشم زیاد یاد

سلام عزیزم
خوش اومدید عروس خانم
بله عزیزم به همون صورت میشه..
با همون وسایلی که توضیح دادم
موفق و شاد باشید

سوسن دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام من کاغذ ترانسفر گرفتم میخوام طرحو روش خودم چاپ کنم که بنذازم تو اب جدا بشه باید چیکار کنم؟ کجاها این چاچو انجام میدن؟ ممنون

سلام دوست عزیز
از مغازه هایی که لوازم پتینه میفروشن سوال کنید بهتون میگن. بعضی از این مغازه ها خودشون هم این چاپ ها رو انجام میدن..

مریم سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:10 ق.ظ

عالی بودعزیزم امیدوارم همیشه موفق باشیدوبه ما اموزش بدید

ممنون عزیزم شما لطف دارید
همچنین شما دوست عزیز

امید شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام استاد گرانمایه..
من اموزش خط تحریری وخط نقاشی میدم.....
مدتیه که به این کار رو اوردم...خیلی عالی و اموزنده بود.....دستتون درد نکنه.....

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم و خوشحال که دوست داشتید
چه هنر زیبایی رو هم انجام میدید موفق باشید

نرگس چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام
بسیار عالی خوشحالم تونستم وبلاگ شمارو ببینم.
ممنونم از اموزشی که دادید.

سلام عزیزم
خوش اومدید دوست عزیز و خوشحالمکه دوست داشتید

ماهرخ پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:08 ب.ظ

اموزش بسیار عالی بود . سپاسگزارم

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد