ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

پاکت پول


سلام بر دوستان گل خودم.



وسایل مورد نیاز


  • مقوای رنگی
  • کاغذ کادو
  • چسب نواری دوطرفه 
  • چسب ماتیکی
  • روبان


 اول  مقوا رو در اندازه 40 در 20 سانت ببرید لبه ها  رو 1 سانت تا کنید



مقوار رو از وسط هم تا کنید



دیگه تصویر کاملا گویا ست. به مقوای یه تای افقی هم بزنید  و با گیره نگه اش دارید تا، تا بمونه.



لبه ها رو هم مثلثی تا کنید




کاغذ کادو رو ببرید به اندازه ی وسط پاکت و ببرید زیر لبه های باریکی که اول تا کرده بودید و باچسب ماتیکی کاغذ کادو رو بچسبونید. ( اگه میخواید کارتون تمیز دربیاد حتما از چسب ماتیکی استفاده کنید)




دو طرف رو بچسبونید



چسب نواری دو طرفه رو از لبه های مثلثی یه طرف بچسبونید و از پشت پاکت رد بشید و از اونطرف لبه تموم کنید و ببرید! چی گفتم !



رو چسب روبان بچسبونید



و پول عزیزی رو که قراره کادو بدید بذارید تو پاکت و با روبان گره بزنید !




نظرات 9 + ارسال نظر
بنده خدا شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

خیلی عالیه ممنون از زحمات شما مدل های دیگه ای هم برامون بذارید موفق باشید

خواهش میکنم دوست عزیز
چشم حتما

پارمیس شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ http://tatalll.blogfa.com

مرسی عالی بود لذت بردم

ساغر چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.sagharjun.blogfa.com

واااااااااای!فوق العاده ناز بود!عالیه!

saghar چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.sagharjun.blogfa.com

می خواستم این صفحه رو ذخیره کنم ولی نشد.کپی هم نمیشه.چقدر بد!

فرناز سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام باران جونم/ذخیره را برداشتی؟خیلی ایده محشری بود/ میخواستیم واسه پاگشای نامزدم سکه بدیم دوست داشتم پاکتش کار خودم باشه.بهترین و عالیترین ایده بود.مثل همیشه به موقع به دادم رسید.واقعا ممنون.خدا پدرت رحمت کنه جاشون بهشت باشه

سلام عزیزم
متاسفانه از دست یه عده مجبور شدم قفل کلیک راست بذارم
خوشبخت بشی عزیزم و خوشحالم که دوست داشتی..
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

خر چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:47 ب.ظ

نازنین 85 شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام عالی بود.فقط لطف کنید اندازه واقعی الگو رو بنویسید ممنون میشم

سلام عزیزم
اندازه ی خاصی نمیخواد که شما اسکناس و اندازه بگیر از هر طرف 3 سانت اضافه ببرید/

شیدا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:51 ب.ظ

سیلوم مرسی خیلی قشنگه ولی من نفهمیدم منظورت از 20 و 40 سانت چیه میشه بگی؟

سلام عزیزم
یعنی ارتفاع 20 سانت و عرض 40 سانت باشه

محمد حسین شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام اولین باره که سایتتونو مشاهده میکنم
ممنون میشم اگر مدل های دیگه هم در سایتتون قرار بدید باتشکر

سلام
خوش امدید
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد