ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

نقاشی روی پارچه


ظهر بخیر دوستان. امیدوارم هفته ی زیبایی پیش رو داشته باشید. 

---------------------------------

اینم آموزش نقاشی روی پارچه که خود من عاشق این کارم. شما هم اگه تا حالا انجام ندادید برید دست به کار بشید که عاشقش میشید.





وسایل مورد نیاز

  1. قلموی سرگرد و سر تخت (قلموی ها شماره 0 و 3 صفر و 0/5 برای خط های ظریف و خط های دور طرح خوبه)
  2. پارچه ( که اگه بار اول هست میخواید این کار بکنید تترون گزینه ی خوبیه)در ضمن روی پارچه های پرزدار نمیشه نقاشی کشید. جالب نمیشه. مثل حوله. ولی روی ساتن  و پارچه های نخی خیلی خوب میشه.
  3. رنگ آکرلیک( پایه ی آب)در ضمن بهتر که برای رنگ  کردن. از این اکریلک ها ی کوچیک نخرید. اکریلیک تیوپی بزرگ بخرید .گرونتر هست ولی خیلی بصرفه است. این کوچیک خیلی زود تموم میشن.یا میتونید از
    رنگای مخصوص پارچه deco soie/silk  استفاده کنید
  4. کاربن
  5. کارگاه گلدوزی (برای بعضی مواقع)
  6. پالت برای ترکیب رنگ و اب


خوب اول طرح رو با کاربن روی پارچه میندازیم. 

بعد رنگ آکریلیک رو تو پالت میذاریم و چند قطره آب به رنگ  اضافه میکنیم ( حواستون باشه زیاد اب به رنگ اضافه نکنید که شل بشه و رنگ تو پارچه پخش بشه. فقط کمی اضافه کنید که از سفتی دربیاد) من خودم فقط قلمو رو خیس میکنم . به رنگ آب اضافه نمیکنم.

یه نکته دیگه اینجا بگم. من چون رشته ام گرافیک بود . و مربی نقاشی هم بودم. فقط بگم که رنگ ها رو خام استفاده نکنید. رنگ ها رو ترکیب کنید که نقاشی تون خوشگل دربیاد. مثلا قرمز رو خام برندارید بزنید. یکم زرد یا زرشکی قاطیش کنید. یا با ترکیب رنگها رنگتون رو بسازید. که پایین صفحه رنگ ها رو توضیح دادم.

بعد شروع به رنگ کردن میکنیم









 با ظریف ترین قلم ، با رنگ مشکی یا قهوایی  آروم شروع به دور گیری کار میکنیم،این کار به نقاشی  جلوه میده.





رنگ آبی رو که زدید. با رنگ سفید خیلی نرم رو آبی سایه بزنید

















بعد از اینکه طرح رو کامل رنگ کردیم ، میذاریم خشک بشه.
نکته مهم توی رنگ کردن اینه که اگه دو قسمت رو که کنار هم هستن میخواییم رنگ کنیم ، باید صبر کنیم قبلی کمی خشک بشه که رنگها تداخل پیدا نکن.


بعد از دور گیری ، میذاریم کار خشک بشه. ( اگه دوست داشتید میتونید برای زیبایی کار کمی هم اکلیل روش بزنید)
بعد از خشک شدن برای تثبیت بیشتر باید کارو از پشت با اتوی بدون بخار اتو کنیم.اتو زدن رو باید  24 ساعت بعد انجام بدید تا کار کامل خشک شده باشه.
فقط موقعه ی اتوکردن  یه پارچه بندازید روی میز اتو ، که اگه رنگ پس داد  روکش میزنابود نشه !!
و بعد هم از روی کار اتو میکنیم.دوباره  یه پارچه روی کار میندازیم و اتو میکنیم البته بهتره اتو رو نکشیم.


با نقاشی رو پارچه میتونید طرح های خوشگلی روی تی شرت ،سرویس آشپزخونه و کیف و کتونی و.... داشته باشید .



برای دریافت طرح خام روی لینک های زیر کلیک کنید


الگوی خروس 


الگو 


الگو


الگو 


الگو


الگو 


الگو 


الگو


برای ایده








اینم اگلوی گل پرده. چقدر ساده و زیبا شده پرده ؟ من دوسش دارم .




 ساخت رنگ 


رنگای اصلی

زرد  ابی  قرمز


رنگای مکمل (کنار هم این رنگ ها زیبا میشن)
نارنجی-------  ابی
سبز---------قرمز
بنفش---------زرد


برای ساختن رنگ ها

قرمز+سفید=صورتی
قرمز+مشکی=زرشکی
آبی +سفید=آبی آسمانی
آبی+کمی مشکی=سورمه ای
زرد+سفید=لیمویی
زرد+قرمز=نارنجی
آبی+قرمز=بنفش
آبی+زرد=سبز 

رنگ برنز= نقره ای +نارنجی +قهوه ای ( از هرکدام کمی)

گلبهی= سفید+کمی نارنجی

4واحد نارنجی+ 6 واحد ابی = اجری
5 واحد سبز +5 واحد قرمز= قهوه ای
7 واحد بنفش +3 واحد زرد= اوکر یا خردلی

فیروزه ای= ابی + سبز یا زرد کمی+ سفید

ارغوانی=  کمی ابی +قرمز



نظرات 146 + ارسال نظر
نازیلا چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام طرح ها ضد آب هستن ؟

صد در صد عزیزم. هرچقدر بشوری پاک نمیشه.

هاجر جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

عزیزم متشکرم.

خواهش میکنم گلم

حدیث جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام
خوشحالم که باشماآشنا شدم دفعه اول که به سایت شما آمدم وکارتون خیلی زیبا بود من خودم مربی کارهای هنریم خوشحال میشم باهاتون همکاری کنم

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم. به به پس شما هم کلی خانم هنرمند هستی.
منم از آشنایی با شما خوشحالم.
حتما عزیزم.

مهسا سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ http://gherofer.mihanblog.com

سلام دوست هنرمند واقعا کارت عالیه احسنت
خوشحال میشم از وب من هم دیدن کنی و منتظر نظرت هستم خوشحاتر اگه باهم تبادل لینک داشته باشیم موفق باشی
http://gherofer.mihanblog.com

سلام عزیزم
حتما دوست عزیز. شما لینک شدید

عارفه و عاطفه دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام باران جووووووووووووووووون
مواد پفکی چطوری استفاده میشه، میشه کامل توضیح بدی مرسی راستی من کلاس نقاشی روی پارچه میرم چسب اورینت برای برجسته شدن فکر نمیکنم باشه برای پارچه های تیره رنگ استفاده میشه قبل رنگ زدن باید چسب اورینت رقیق شده رو ، رو سطح کار زد واسه اینکه پارچه تیره، رنگو میخوره چسب مانع میشه که رنگ زیاد استفاده بشه

سلام عزیزم
دوست گلم من طیاد راجع به مواد پفکی اطلاعات ندارم.
میپرسم بهتون میگم عزیزم
در ضمن ممنون از توضیحت گلم. مرسی که گفتی

مامان رهام پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام و وقت خوش خانومیه هنرمند و دریا دل که آموزش میدی هنرتو
من خیلی این هنرو دوست دارم و از کافه نمدی باهاتون آشنا شدم ولی الان دارم نمدی یاد میگیرم زود میامو کلی مزاحمت میشم

سلام عزیزم
شما لطف داری. البته اینجا بگم همه ی اینها کار من نیست.
خواهش میکنم گلم شما تشریف بیارید.

طاها45 یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام خیلی ممنون از آموزش مرحله به مرحله میشه لطفا آموزش نحوه استفاده از قلم تیان را یاد بدهید خیلی با صداقتید:

سلام عزیزم
شما لطف دارید گلم
قلم تیان چی هست عزیزم؟؟ نشنیدنم تا حالا !

پروین دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام اولین باره سایت شمارو میبینم و فوق العده زیباست ممنون بقول دوستمون بی ادعا وپر انرژی...موفق وپایدار باشید وهمیشه باسخاوت

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم و شما لطف دارید
سلامت و شاد باشید

نسیم چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ http://behsaz.blogfa.com

سلام آموزشهاتون خیلی عالیه .خسته نباشید.بعضی جاها بعد رنگ کردن برای ثابت شدن رنگ نقاشی را داخل فر گرم قرار میدهند.شما دیدید تا حالا؟

سلام عزیزم
بله شنیدم ولی تا حالا انجام ندادم
اتو کردن هم همون کار رو میکنه. فرقی نداره عزیزم

شیما یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام ببخشید رنگ آکرلیک رو کجا می تونم بگیرم؟؟

سلام عزیزم
از لوازم التحریرهای خوب یا مغازه هایی که لوازم نقاشی و معماری میفروشن.

شیما شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام ببخشید میشه کمکم کنید.. من میخوام واسه گروهم روی روسری کمی طرح و خطاطی کنم با همین رنگ اکرلیک به بهم گفتید .. میشه بگید جنس پارچه چی باشه ؟؟ به عنوان روسری ازشون نمیخوام استفاه کنیم فقط میخواییم اونارو به مچ دستامون ببندیم.. ممنون میشم اگه بهم بگید

سلام عزیزم
روی پارچه ی نخی و تترون و ساتن حریر میتونید یا چرم قشنگ میشه.

م.ن یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

خیلی خوب و عالی و کامل, مثل همیشه
ممنون

خواهش میکنم عزیزم
شما لطف داری

مینا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام خوبید..ببخشید باران جان شما میدونید چطور میشه لباس رنگ کرد؟....من یه پاییزه دارم که رنگشو دوست ندارم.

سلام عزیزم
تا اونجایی که من میدونم. رنگ پارچه بخر و بعد تو یه قابلمه رنگ و آب رو مخلوط کن وقتی جوشید لباس رو بنداز داخلش و بذار یه چندتا جوش بخوره. وهمه جای لباس رو رنگ بگیره.

نازنین شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام
واقعا مفید بود خیلی روان اموزش دادید ممنون
من چند سوال دارم
روی ریون نقاشی کردم و بعد از خشک شدن شستم و رنگ از بین رفت البته بدون اتو
آیا باید بعد از رنگ آمیزی روی آن را چسب زد یا داخل رنگ مخلوط کرد فرق این دو در چیه؟
واینکه اورنیت همون مخلوط چسب dm5 با بیندر هست؟
و من روی یک طرح رو چسب dm5 با اکریل زدم و بعد از خشک شدن اتو کردم اما اتو باعث شد چسب کاملا آب شود و به زیر کار بچسبد و از کارم کنده شود من باید چی کار کنم تا اکریل رو بچسبونم

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم.
عزیزم فکر کنم رو پارچه های کشی نقاشی خوب نشه.
البته باید اتو کنید تا ماندگار بشه.
اورنیت بیشتر برای پارچه های حریر استفاده میشه. که هم میشه به رنگ اضافه کرد هم با قلمو کشید رو پارچه و بعد رنگ کرد.
چسب dm5 برای برجسته کردن کار هست. نه برای چسبوندن اکلیل ، اکلیل رو با کمی چسب بیندر مخلوط کن و روی کار بزن و بذار کار کاملا خشک بشه و بعد از پشت کار اتوش کن.

مدادرنگی شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام. ممنون از آموزش تون. من یه سوال دارم ، من تا حالا نقاشی نکردم! ولی سوالم این هست که آیا میشه روی ریون هم نقاشی کشید؟ ... اونوقت واقعا اینا با شستشو توی لباس شویی پاک نمیشن؟!!!

سلام عزیزم
باورت میشه یادم نمیاد ریون چه جنسی هست !!!
نه عزیزم پاک نمیشن خیالت راحت. قبلا امتحانش رو پس داده. من رو روسر نقاشی کردم یادم رفت اتو کنم ! شستمش پاک نشد !!
ولی حتما اتو کنید

مدادرنگی یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ

عه وا! ریون دیگه عزیزم! یه نوع پارچه کشی هست! .... حالا مهم نیست...نقاشی روی پارچه های کشی جواب میده؟
بازم متشکر

عه وا خاک عالم ! یادم اومدندی !!
رو پارچه های کشی فکر نکنم خوب بشه. یه کوچولو امتحان کن . من تا حالا کار نکردم.
خواهش میکنم عزیزم

مریم یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ http://mari 64.blogfa.com

سلام باران جون امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشی .دستت درد نکنه من عاشق هنرم .خیاطم به خاطر اینکه یه تنوعی در کارم باشه تصمیم گرفتم روی لباسا نقاشی کنم .خیلی لذت بردم از کارت عالی بود عزیزم میشه لینکت کنم که راحتر بهت سر بزنم

سلام عزیزم
ممنون گلم امیدوارم شما هم همیشه شاد و سلامت باشید
چه کار خوبی. خیازی خیلی سخته؟نه ! افرین به شما
حتما عزیزم خوشحالم میکنی.

فرانک دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ق.ظ http://arashandtataloo.blogfa.com

سلام باران خانم خیلی هنرمندی خیاطی هم میکنی:قلب

سلام عزیزم
شما لطف داری گلم
نه عزیزم از خیاطی هیچ سر در نمیارم !

سهیلا شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ق.ظ

خیلی خوشگله ممنون من دقیقا همین طرحو برا رومیزی اشپزخونم انداختم خیلی ناز شد مرسی عزیزم منتظر کارای جدیدت هستم.

خواهش میکنم عزیزم
مبارکت باشه گلم. با دل خوش استفاده کنی

بانوی تیر شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

جیگرتو خیلی باحال بود چند سال پیش نقاشی میکردم گذاشتم کنار با دیدن این سر ذوق اومدم البته رنگام خشک شدن باید دوباره بخرم راستی برای موندگاریش چسب dm5 هم بد نیست قاطی رنگ کنیم البته روی پارچه های تریکو ولباس بچه جالب نیست به خاطر کشی که داره طرح زود ترک میخوره

ممنون عزیزم از توضیحی که دادی.

امیدوارم همیشه سر ذوق باشی کلی هنر خلق کنی

نفس سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://nafas.com/...

سلام

علیک سلام

مه‌سا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام
ممنونم که انقدر عالی توضیح دادید و حتا الگوهای کارتون رو هم به اشتراک گذاشتید
من واقعا لذت بردم و فکر کنم کلی بهم کمک کنه چون تازه میخوام اینکارو شروع کنم
یه چند تا سوالم دارم اونم اینه که؛
اگر از رنگِ مخصوصِ پارچه استفاده کنم بهتره یا رنگ‌های اکریلیک!؟
و اینکه یه مارکِ رنگ که هم قیمتش مناسب باشه هم کیفتش خوب باشه بهم معرفی کنید
و اینکه از کجا بخرم رنگ‌هارو

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم.
عزیزم رنگ پارچه من تا حالا استفاده نکردم. ولی اکریلیک که خیلی خوبه. همه ازش راضین.
اکریلیک مارک زیادی نداره. تو مازه ها اکثر یه مارک هستن. مارک pebo خیلی خوبه.
قیمتش هم من پارسال تویپ بزرگش رو خریدم دونه ایی 10 تومن.
از مغازه هایی که لوازم نقاشی میفروشن یا لوازم التحریری های بزرگ .

خ سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ http://omid-hosseinifard.niniweblog.com

سلام دوست عزیز میشه طرحهای خام بیشتری بذارید؟

سلام عزیزم
چشم حتما

سورنا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام باران جان، مرسی به خاطر این همه وقت و انرژی و کارهای زیبات :*
عزیزم یه سوال دارم، روی یکی از پالتوهام که خیلی دوسش دارم مثل حاتی که آب پاشیده شده باشه وایتکس ریخته :( ، رنگش حات سبز قهوه ای هست، میتونم با رنگ اکرلیک ترمیمش کنم؟ میشه راهنماییم کنی؟

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست عزیز
اره عزیزم میتونی. اگه تونستی یه طرح ساده مثل بته جقه روش نقاشی کن خیلی خوب مبشه.
منم یه مانتو داشتم اینطوری شد روش چندتا بته جقه ی کوچی کشیدم خیلی خوشگل شد.

مریم جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

کارهاتون خیلی زیباست و هنرمندانه ..از اینکه این همه تنوع رو با همه شریک میشید ازتون ممنونم...

خواهش میکنم عزیزم شما لطف دارید

آیدا سبز اندیش سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://sabzandish2000.blogfa.com

عزیزم بابت این آموزش ازت ممنونم زحمت کشیدی خیلی به کارم اومد گفتم ازت تشکر کنم مرسی.

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم
خوشحالم که دوست داشتید و استفاده کردید

معنا سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ

باران جان توضیحاتت کامل بود ، خیلی ممنون
یه سوال من میخوام روی مانتوی کرپ، از این طرح های اسلیمی به رنگ طلایی بزنم با همین روش میشه و رنگ طلایی آکریلیک میتونم کار کنم؟ چه مارکی بهتره؟ و اگه طرح های اسلیمی داری میتونی لطف کنی برام ایمیل کنی؟
ممنون از اینکه هنرتو رایگان در اختیار همه قرار میدی

خواهش میکنم عزیزم
اره عزیزم به همین روش میشه. اکریلیک طلایی خوشگل میش. مارک pebeo از همشون بهتر هست.

طرح های اسلیمی الان ندارم. ولی تو گوگل سرچ کن یه دنیا طرح میاد.

ساناز چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ

خیلی عالی و کامل بود ممنونم

خواهش میکنم عزیزم

منیره پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ

عزیییییییییییییییزم . آفرین بتو خانومی . ایشالله هر چی از خدا میخوای بهت بده که اینقدر سخاوتمندی . نمیدونی چقدر دلم میخواست نقاشی روی پارچه رو یاد بگیرم و امتحان کنم . یه دنیا تشکر

ممنون عزیز دلم
امیدوارم شما هم همیشه شاد و خوشبخت و سلامت باشی عزیزم
مرسی از دعای قشنگت
خوشحالم که دوست داشتی

سما یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام ،من خیلی از این نقاشی روی پارچه خوشم اومده اما چون سرکار میرم و درس هم دارم وقت نمی کنم برم کلاس،به همین علت میخوام خودم شروع کنم اما اصن نمیدونم می تونم یا نه حس کی کنم سخته!!!!! می خواستم بپرسم این چسب dm5 همون بیندر؟و این که چقدر از این چسب باید با رنگ قاطی بشه؟

سلام عزیزم
اصلا برای این کار کلاس رفتن نمیخواد عزیزم فقط تمرین.
نه عزیزم این چسب ها با هم فرق داره.
شما اصلا بدون چسب شروع کن هیچ مشکلی پیش نمیاد. من تا حالا استفاده نکردم. هیچ مشکلی هم نداشتم.
خیلی کار اسونیه. شروع کن عاشقش میشی

سما دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام،خدا قوت.از آموزشای خوبت ممنونم.چند تا سوال داشتم،خیلی لطف میکنی اگه جواب بدی:۱_طرز کشیدن طرح روی پارچه،۲_میخوام جلوی مانتوم که ساتن مشکیه با رنگ طلایی ویشمی طراحی کنم،راهنماییم کن که چیکار کنم که پارچم زخیم و خشک نشه و رنگ طراحیم ترک نخوره،۳_چه جوری روی طرحم اکلیل کار کنم؟برای زیباتر شدن مانتوم نظر بده وچند تا طرح،مرسی عزیزم،دوست دارم.

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم
1- طرح رو با کارن بنداز رو پارچه
2-عزیزم یکم ضخیم که میشه. ولی رنگ رو با آب مخلوط کنی دیگه ترک نمیخوره.
3- برای اکیل هم بعد از اینکه طرح رو کشید و رنگ کردی چسب dm5 بزن روی رنگت خیلی کم و اکلیل رو بپاش روش
طرح هم تو گوگل سرچ کنی طرح های اسلیمی کلی طرح میاد. اونا خوشگلن.
مرسی گلم

نسرین یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

ممنون.عالی بود

خواهش میکنم عزیزم

مریم پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.3edaye-sokot.blogfa.com

سلام خانومم
خیلی ممنون از هنرهای فوق العاده ای که آموزش میدی
همهء کاراتون ستودنی وتحسین برانگیزه.
من ویترای رو از وبِ مفید شما یاد کرفت و اومدم ازت تشکر کنم
با این هنر زیبا آشنام کردی.
اگه ممکنه راجع به نقاشی روی پارچه هم کمکم کنید که به مشکل برخوردم
چندتا شال دارم که ساده س و دوست دارم از این سادگی دربیان
دلم میخواد برای شروع یه طرح ساده بزنم رو شالام.منتها چیزی که هس
نمیدونم رو شال مشکی چطور کارکنم
آخه با کاربن مشکی و آبی که نمیشه روی پارچه مشکی طرح انداخت
شما چه راه حلی پیشنهاد می کنید که بتونم روی پارچه هایی با رنگِ تیره کار کنم ؟
ازت ممنون میشم اگه زودتر جوابمو بدی و راهنماییم کنی
درک میکنم که دمِ عید هستش و سرتم شلوغه .عذرخواهی میکنم
سپاسپذارن دوستِ خوبم .

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم شما لطف دارید
امیدوارم همیشه موفق باشید
با کاربن سفید یا زرد روی شال تیره کار کنید..

سارا پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام بابت آموزشت ممنون فقگ یه سوال ؟؟؟؟من شنیدم رنگ باید کاملا به پشت پارچه نفوذ کنه تاثابت بمونه!!!!درسته؟؟؟؟؟ مانتوم وسط مونده میشه جوابو برام ایمیل کنی؟؟؟

سلام دوست عزیزم
نه گلم. شما وقتی نقاشی رو اتو کنید ثابت میشه و دیگه با شستشو پاک نمیشه.

ندا شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.yaghoot1392.blogfa.com

سلام ......وبتون خیلی خیلی مزخرفه.باتشکر

حسادت بد دریه !!!
شما لطفا با اون وب بی محتوات سعی کن اصلا راجع به وب های دیگه نظر ندی !! بشین زار زار گریه کن و ناله های عاشقانه شاید یکی بیاد بگیرتد !!!
با این اخلاقی هم که تو داری بعید میدونم....
حسودددددددددددد

soghra دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

از آموزشهای ارزشمند شما سپاسگزارم.

خواهش میکنم عزیزم

راحله چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام
عالی بود. می خواستم بدونم رنگ نقره ای رو هم می تونیم خودمون بسازیم؟

سلام عزیزم
نه عزیزم رنگ نقره ایی رو نمیشه ساخت باید بخریی

نازنین سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:46 ب.ظ

با سلام
بعد از راهنمایی شما روی ریون کار کردم و خیلی خوب شد اما بعد از چند بار شستشو کمی کمرنگ شد.
و اکلیل هم با بیندر قاطی کردم اما بعد از شستشو از بین رفت
من خیلی اکلیل روی طرح رو دوست دارم روشی هست که بتونم بزنم و بعد از شستشو از بین نره و کنده نشه؟

محدثه چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام عزیزم منم رشته م گرافیکه. می خواستم یه پیشنهاد بدم البته شاید نیاز نباشه ولی برای اطمینان از پس دادن رنگ خارج از طرح یه ماده ای هست به نام "گوتا" قیمتش حدودا 5000 تومنه با یه قلمو می زنیم دور کار و پارچه ی دور رو سفت می کنه اما کاملا بی رنگه.با یه شیشه گوتا خیلی میشه کار کرد و خیلی دیر تموم میشه.

سلام عزیزم
چه خوب پس هم رشته ایم
ممنون از توضیحاتت عزیزم خیلی خوب بود
دست گلت درد نکنه

مریم جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:13 ب.ظ

ممنون دوست عزیز. خیلی خوب بود.
من معماری خوندم ولی همه کارای هنری رو دوست دارم.
بازم ممنون

خواهش میکنم عزیزم
رشته ی مورد علاقه ی من رو خوندی..خوچ به حالت
همیشه دوست داشتم معماری بخونم نمیدونم چرا سر از گرافیک دراوردم !!

منزه شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ق.ظ

مرسی خیلی جالب گام به گام توضیح دادی با تصویر برای منی که اولین بار با این هنر اشنا میشم.

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی

مهتاب شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام باران جون
خیلی پستت عاااالی بودامروزیه نمونه تمرین کردم ذوق مرگ شدم.منتظرنمونه هات رولباسم تاایده بگیرم.یا نمونه برای روی شال میشه طرح خام بذارید بیشتر؟

سلام عزیزم
افرین دوست گلم امیدوارم موفق باشی
چشم عزیزم میذارم ولی میتونید تو یه گوگل سرچ کنید طرح اسلیمی طرح های خوشگلی برای شال میاد ..

مونا شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:11 ب.ظ

خسته نباشی عزیز..خیلی قشنگ بود کاراتون فقط یه سوال داشتم توی شستشو خراب نمیشه؟

سلامت باشی عزیزم
نه عزیزم خراب نمیشه وقتی طرح رو اتو کنید ثابت میشه.

نازنین چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:45 ب.ظ

با سلام
خواهش میکنم سوالم را جواب دهید.
و اکلیل هم با بیندر قاطی کردم اما بعد از شستشو از بین رفت
من خیلی اکلیل روی طرح رو دوست دارم روشی هست که بتونم بزنم و بعد از شستشو از بین نره و کنده نشه؟

آتنا پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:37 ب.ظ

عاشقتونم خیلی خوب بود توضیحاتتون کمکم کرد مرسی
چقدم اون طرح اولیه بامزززززست

خواشه میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی

منصوره داوری جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ق.ظ

من شکل را روی پارچه مشکی با کاربن زرد می کشم اما دیده نمی شود، به چه صورت باید شکل را روی پارچه مشکی بکشم؟

عزیزم باید خیلی محکم بکشید. یکم سخته. برای پارچه های تیره از شابلون هم میتونی استفاده کنی.

معصومه دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ب.ظ

خیلی با حالی دستتون درد نکنه تحسینتون میکنم کاشک یه دوست مثل شما داشتم

مرسی عزیزم شما لطف دارید دوست خوبم

لعیا چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام باران خانم.من اولین بارمه دارم وبتونو میبینم،واقعآ عالیه،خسته نباشید..من چندتا سوال دارم ازتون..
من از رنگ پارچه repin-textile 304 استفاده میکنم میخواستم بدونم مارک خوبی هس یا نه..و اینکه بعد از کشیدن طرح،پارچه اطراف طرح جمع میشه...چیکار باید بکنم؟

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم
والا عزیزم من تا حالا از این رنگ استفاده نکردم. شرمنده نمیدونم
ولی برای این که کار چروک نشه پارچه رو بذار تو کارگاه و بعد رنگ کن دیگه چروک نمیشه..

ایمان جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام باران خانم خیلی کارتون قشنگ بود ی سوال دارم اگر امدی میتونی بهم ایمیل بدی ؟مرسی سوالم اینه که با شابلون هم میشه رو پارچه نقاشی کرد و ایا این شابلون هارو باید جطوری گیر بیاریم واین که شما با این روش انجام یمید با شابلون چه فرقی داره؟

سلام دوست عزیز
ممنون شما لطف دارید
بله با شابلون هم میشه. شابلون رو میتونید از مغازه هایی که لوازم پتینه یا معماری نقاشی میفروشن بخرید. خودتون هم میتونید درست کنید. روی ورق رادیوگرافی طرحتون رو بندازید و با کاتر ببرید.
فرقش اینه که تو کار با شابلون رنگ رو با ابر یا قلم استنسیل ظربه ایی وارد میکنی. تو این کار قلمو رو میکشیم.

لاله شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ق.ظ

من جواب سوالم رو از جوابی که بقیه دوستان دادی گرغتم.واسه جواب دادن به زحمت نیفت.بازم ازت ممنونم.

خواهش میکنم عزیزم./
ممنون از دقتتون واینکه کامنت ها رو خوندید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد