ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

گل رز روبانی


بعدظهر زمستونیتون بخیر . اخ که کاش همیشه هوای تهران اینطور تمیز بود . کوه ها همه معلوم هستن. پر اکسیژن .



اینم آموزش یه رز روبانی زیبا . از این رز میتونید روی تل و سنجاق سر و سنجاق سینه هم استفاده کنید . و هم روی کوسن و هر چیزی که میخواید روبان دوزی کنید. 


وسایل مورد نیاز

روبان

تور یا هر پارچه ایی که خواستید

نخ و سوزن 


اول رو پارچه یه دایره بکشید و مثل تصویر یه مثلت هم روش بکشید و اون قسمت مثلث رو یکطرفش رو ببرید



و بذارید روی هم و بدوزید



بعد سر روبان رو تا کنید و بذارید روی دایره



و بدوزید




و بعد مثل تصویر روبان رو کج کنید و بذارید و بدوزید




و همینطور ادامه بدید و بدوزید











تا اخر که پر بشه و یه رز خوشگل داشته باشید













---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


دیگر آموزش ها ( روی عکس ها کلیک کنید)



نظرات 7 + ارسال نظر
ملکتاج دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ http://گلرز روبانی 5بانو

دست گلت درد نکنه گل کاستی

ممنون عزیزم شما لطف دارید

انا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

مرسى عالى بود

خواهش میکنم عزیزم

پر چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ق.ظ

سلام. خوش بحالتون با اینهمه هنر. دستتون درد نکنه که هنرتونو به بقیه آموزش میدین. البته خیلی با سلیقه هستین.

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست گلم شما لطف دارید البته همه ی اینها کار من نیست عزیزم
خواهش میکنم گلم

محدثه چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام عزیزدلم خیلی وبلاگ زیبایی دارین وقتی این وبلاگوپیداکردم خدامیدونه چقدرذوق کردم؛راستی ازروبان چندسانتی بایدبرا این کاراستفاده کرد. خیلی ممنون

سلام عزیزم
خوش امدوی دوست گلم
خوشحالم که دوست داشتی
از روبان 3 یا 4 سنتی

محبوبه جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:23 ق.ظ

سلام عزیزم.واقعا لذت بردم خیلی قشنگن.اگه میشه لطفا طریقه درست کردن ساک های کادویی روهم آموزش بده.اونایی که با مقوا درست میشن.ممنونم گلم.

سلام عزیزم
چشم تونستم حتما آموزشش رو میذارم

negin پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:31 ب.ظ http://kook-dokht.mihanblog.com

درود برشما.عالی بود ممنون
بعد از ظهر بسیار خوبی رو براتون ارزو میکنم

خواهش میکنم عزیزم
همچنین شما
شاد و تندرست باشید

ارزو دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:20 ب.ظ

باسلام .ایام به کام.ممنونم ازمطالب خوبتون

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد