ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

زیر لیوانی پرتقالی


سلام عزیزان


امروز تو ف ی س ب و ک یه عکس دیدم از ارتفاع 2400 متری تهران .حالم خراب شد ! تهران یه تیکه سیاه بود ! تو چه هوایی نفس میکشیم !

اینجاست که می فهمم یکی مثل بابای من با اون بدن سالم و ورزشکار . که نه چربی داشت نه فشار خون . نه تو عمرش سیگار کشید نه غذای چرب خورد . چرا باید بر اثر ایست قلبی میمرد ! هوای الوده !


بگذریم.

الان خواهر بود میگفت. انرژی منفی نده ! حرف های خوب خوب بزن!


سری پیش که زیر لیوانی مدل برگ گذاشته بودم خیلی ها خوششون اومده بود و ازم مدل دیگه هم خواستن. اینم یه مدل دیگه. خوشجله خوشجلا .




خدا وکیلی وبلاگ دیدید  مثل من تند تند مطلب بذاره !! نه خدایی دیدید ! اینم انرژی مثبت بود !


وسایل لازم


پارچه در سه رنگ ( یکی از پارچه ها حتما سفید باشه)

نخ و سوزن و قیچی


اول سه تا دایره ببرید  با چند تا مثلث کوچیک . دایره ی سفیدتون یکم کوچیکتر باشه.




یه دو سه تا از مثلث ها رو وسطشون رو دوباره یه مثلث ببرید.



از پارچه  سبز که دوتا داشتید . دوتا سبز ها رو بذارید رو هم و سفید رو بذارید روی سبز ها. و مثلث ها رو با کمی فاصله از هم بذارید رو پارچه و با سوزن ته گرد فیکس کنید 



اول مثلث ها رو بدوزید



بعد دایره سبز ها  رو بدوزید به هم .



اضافه های کنار دایره ها رو ببرید



میشه این زیر لیوانی قشنگ. که میتونید بزرگترش رو هم به عنوان زیر بشقابی استفاده کنید.



اینم تو رنگه های دیگه .






------------------------------------------------------------------------------------------------


دیگر آموزش های تکه دوزی ( روی عکس ها کلیک کنید)


 


نظرات 8 + ارسال نظر
مریم شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام عزیزم.من امروز بار اول بود که وبلاگت اومدم.فوق العاده ای....مرسی از آموزشای خوبت

سلام عزیزم
خوش اومدی گلم.
خواهش میکنم دوست گلم. خوشحالم که دوست داشتی

فاطمه شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام من به طورکاملااتفاقی ب این وبلاگ اومدم
خیلی خیلی خیلی بی نظیر بود دست گلت درد نکنه واقعا همشون خوب بودن

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست عزیز
سرت درد نکنه عزیزم خوشحالم که خوشت اومده

مریمم یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:11 ب.ظ


وبلاگت عالیه یعنی عالی عالی

پروانه شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام منم تازه مشتری شدم وبلاگتون عالیه.ممنونم

سلام عزیزم
خوش اومدید دوست نازنین
خوشحالم که خوشتون اومده

raha...... جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام من الان با وبلاگ شما آشنا شدم .بار اولم هست ولی خیلی خوشم اومد.فقط لطف کنید بگید که چطور میتونم تمام مطالب شما رو به وقت خودش بخونم که جا نمونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی شما هر چند ی بار مطالبتونو میذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میسی اگه جوابمو بدین.ممممممممماچچچ

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم خوشحالم که دوست داشتید
دوست گلم بالا وبلاگ نوشته صفحه ی نخست اون رو بزن که تو صفحه ی اول وب باشی و من هر وقت پست جدید بذارم متوجه بشی..
قبلا تند تند میذاشتم الان یکم فاصله هاش زیاد شده. دقیق نمیتونم بگم.
ولی صفحه ی اول وب رو بزنی متوجه میشی

کیمیا سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون اد توضیحات و تصاویر توضیحی عالی و از انرژی مثبتت

خواهش میکنم عزیزم

آزاده شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:17 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید فراوان
عزیزم کاراتون فوق العاده هست خیلی زیبا و آموزنده و آموزش هاتون خیلی کامل و دقیق هست من برای سرویس جهیزیهم از همه آموزشهاتون استفاده کنم اگر کارهای جدیدتری داشتید بگذارید
با تشکر فراوان

سلام عزیزم
ممنون گلم لطف دارید و خوشحال شدم که دوست داشتید و امیدوارم خوشبخت بشید
چشم حتما

samaneee دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام به به چه جای خوبی پیداکردم. من دارم ست آشپزخونمو واسه جهیزیه م اماده می کنم. اتفاقا دنبال ایت تکه دوزی ها بودم. مرسی از اموزش هات. خیلییییی عالیه مرسیییی

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی عروس خانم
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد