ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش پروانه با روبان


روز خوش خانم های عزیز .

ماشالله چه فعالم !!  هر روز پست میذارم . خودم برای خودم در نوشابه باز میکنم !


-------------------------


اینم یه آموزش زیبای پروانه. ( اینو تو وب قبلیم گذاشته بودم ولی پاک شده بود دوباره میذارم)




وسایل لازم


  1. روبان
  2. نخ و سوزن
  3. قیچی و فندک
  4. مروارید سیاه و سفید
  5. نخ گوبلن یا عمام


از روبان 4 تا تیکه ببرید .  هر تیکه رو 8 یا 10 سانت ببرید .



روبان بریده شده رو  تا کنید و از وسط کوک بزنید یه مثلث دربیاد. نخ رو از مثلث اول که درست کردید نبرید با همون نخ مثلث دوم رو هم درست کنید. که کوک ها بهم وصل باشه.



تیکه ی اضافه رو ببرید. هر 4 تا تیکه روبان رو به همین صورت درست کنید.



پایین مثلث رو با فندک یکم بسوزنید تا ریش ریش نشه.



 و دوتا دوتا مثلث ها رو که بهم کوک زدید



بکشید تا جمع بشه.



اونطرف رو هم درست کنید . دو تا طرف بال رو درست کنید.



و بعد دو طرف رو به هم وصل کنید .




بعد مروارید ها بدوزید




اگه خواستید رو پارچه یا حوله اتون پروانه رو وصل  کنید و با این خودکار رنگی ها خط بکشید و بدوزید




روی حوله ی تزیینی و رومیزی و کوسن خیلی خوشگل میشه.





آموزش های دیگر




نظرات 7 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ق.ظ

واقعا عالی بود. من خیلی گشتم هرچی می خواستم شما آموزش دادید.لذت بردم

ممنون عزیزم شما لطف دارید
خوشحالم که دوست داشتید

زری پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام
با دیدن این پروانه زیبا و یاد گرفتن آن تمام غصه ها از دلم رفت.. ممنون....

سلام عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی عزیزم امیدوارم تو دلت همیشه شادی و آرامش باشه

زری جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام واقعا پروانه زیبایی است غصه که از دل من پر زد.ممنون

سلام عزیزم
امیدوارم هیچوقت تو دلت غصه نباش و به جاش همیشه شادی باشه
خواهش میکنم عزیزم

روبان صورتی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.ihedieh.com/home

سلام عزیزم خواهان تبادل لینک با وبلاگ زیبای شما هستم .
لطفا لینک زیر رابه نام : آموزش روبان دوزی آی هدیه
لینک کنید .
http://ihedieh.com/home/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%88%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%b1.html

سلام عزیزم
شما لینک شدید

الی شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ق.ظ

کاراتون رو دوستداشتم اگه میشه کارهای بیشتری بذارید.ممنون
راستی چرا عکساش دانلود نمیشه؟!


از بس که عکس ها رو این سایت های دزد دزدیدن
پرینیت اسکرین رو بزنید

کیمیا چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:31 ق.ظ

عالی بود.مرسی دوست عزیز

خواهش میکنم عزیزم

مهتاب چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:47 ب.ظ

از عااااااااااشقتم دیووووووووووونتم یچی اون ور تر یعنی عاااااااااااشقتم من این همه هنر روبان دوزی بلد بودم خودکشی میکردم از خوشحالی

عزیز دلم شاد و خوشبخت باشید
با تمرین همشون رو یاد میگیری عالی در حد بوندسلیگا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد