ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

لاله واژگون




اینم آموزش لاله واژگون  





برای دوختن لاله واژگون از روبان پهن استفاده کنید 7 سانتی . به همین روش که تو تصویر می بینید کوک بزنید



5 یا 6  تا خونه به این روش کوک بزنید



بعد که کوک زدید بکشید که روبان جمع بشه.





به این صورت میشه.  وقتی روبان رو جمع کردی دو طرف روبان رو بذارید رو هم یعنی گردش کنید بعد بدوزید رو پارچه تون




برگشم دقیقا مثل گلبرگش درست کنید همونطور 4 تا خونه کوک بزنید و جمع کنید





ولی دیگه برگ رو گرد نکنید . چون 4 تا خونه است بزرگ نیست و وصل کنید به بالای گلبرگتون



ساقه دوزی کنید که قبلا  اینجا تو اموزش گل لاله گفتم. ولی بازم میگم. روبان رو که از یه گوشه وارد پارچه کردید تو دستتون به چرخونید که لوله بشه بعد با نخ هم رنگ روبان  بست های کوچیک بزنید که ثابت بمونه . برگ هم بدوزید . برای پرچم گل هم از پرچم های گل که بیرون حاضری می فروشن استفاده کنید.



اینم چند نمونه روبان دوزی برای ایده.




اموزش سبد رو هم که اینجا گذاشتم



برای این طرح که اموزش برگ رو اینجا گذاشتم . گندم هم دقیقا مثل برگ دوخته میشه فقط با این فرق که شما تو برگ شکل برگ رو کشید تو گندم شکل گندم رو بکشید و به جای سه تا دوخت دوتا بزنید . گل داوودی رو هم اموزشش رو اینجا گذاشتم



نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ق.ظ

خیییییییییییلی ماهی دستت دردنکنه

عزیزم شما لطف دارید گلم
سرت درد نکنه

سارا سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام بارن جون خوبی؟
واقعا دستت درد نکنه از این همه هنر یه سوال داشتم این گل لاله رو چطوری میشه روی گونی دوخت واقعا ایده قشنگیه من خودهم یه سری کار با این گونی انجام دادم اما قبل ازاون گونی هارو گذاشتم توی آب وچسب چوب وبعدازچند ازساعت توی چسب درآوردم وروی رخت لباسی آویون کردم تا خشک شد بعد با اون وسیله هایی رو که خواستم درست کردم شما هم قبل از اینکه که گونی ها رو رو گارگاه بزارین وطرحتون رو روش بدوزین همین کار رو کردین یا نه؟

سلام عزیزم
شرمندهدیر جواب دادم.
عزیزم رو گونی راحت میشه روباندوزی کرد. ولی تو چسب چوب نذار که خشک بشه. بدون چسب چوب روش روباندوزی کن. خیلی راحت میشه کار کرد.
من بدون چسبچوبروباندوزی کردم روگونی

سارا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام باران خانوم خیلی خیل خوش اومدین من که حسابی دلم براتون تنگ شده بود

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید

سارا سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام باران خانم من یه چند تا سوال ازتون کرده بودم چند روز میام اما جوابشومنو ندیدم عزیزم اگه وقت کردین لطف کنین سریع جواب بدین ممنون میشم آخه برا ایام عید دارم برا خونمون از آموزشهای خوب وزیبات استفاده میکنم واقعا ممنون میشم اگه هر چه سریعتر پیاممو جواب بدین

سلام عزیزم
شرمنده دوست گلم.
تو این مدت درگیر مراسم ختم پدرشوهرم بودم.
حدود 200 تا کامنت دارم.که سعی میکنم تو این چند روز جواب بدم.
بازم شرمنده.

سارا چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام خدارحمتشون کنه مشکلی نیست گلم من منتظری میمونم بازم ممنون

سلام عزیزم
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه.
ممنون عزیزم

بهار چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام عزیزمعااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللییییییییییی بوووووووووود


ممنون:
:

سلام عزیزم
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد